15|☘️ {Final}☘️

508 58 86
                                    

Hayatı olmuş sokaktan, ilk kez çıktı genç kız. İlk kez başka bir sokağa adım atıyordu.

Elinde siyah bir poşet vardı, içinde rakı şişeleri... Poşetin içindeki ince bardaklar her adımda ses çıkarıyordu, sanki biliyordu bir devrime içileceğini.

Yetmiş beşlik diye tabir edilen şişeler, biliyorlardı bugün son kez yudumlanacaklarını. Ve bir son, ilk kez bu kadar güzeldi, aşk adına.

Karanlık sokakları ardında bıraktı, genç kız. Hiç korkmadı çünkü onun çirkin dünyası hep karanlıktı.

Sonunda iskeleye geldiğinde, pembe ışıkları gördü gözleri.

Pembe,

O, bu rengi daha on altı yaşında terk etmişti.

Barlar sokağına düşeli, siyahtı onun rengi.

Elindeki poşeti sıkıca tutarak ilerledi, iskelenin sonuna.

Küçük masanın üzerine çeşitli mezeler dizilmişti. Masa örtüsü beyazdı, yine onun rengi değil.

Beyazı başka bir dünyada bırakmıştı. Barlar sokağının girişi, karanlık tabelayla yazılmıştı çünkü.

Dert etmedi kız, ahşap sandalyeyi çekip oturdu. Elindeki poşeti masanın üzerine koydu ve etrafını izlemeye koyuldu.

Hayır, kimse yoktu.

İlk kez kimse yoktu etrafında.

Barda olsaydı eğer, şimdiden ayyaşlar gelip yeni içkilerini istiyor olurlardı.

Güldü düşündüklerine.

Genç adam, o sıralarda aldığı çiçeklerle iskeleye giriş yapıyordu. Burayı hazırlamış ve gidip taze orkideler almıştı, pembe.

Cebinden telefonunu çıkardı genç adam. İskeleye adımını attığı anda, havai fişekleri patlatmaları için birilerine haber verdi.

Ve son birkaç adımı da bitirip, iskelenin sonuna vardığında Hazan'ı gördü. Ah... Siyahlar içinde yine asildi.

Siyahlar içinde yine karanlık.

Elindeki çiçekleri tutamamaktan korktu, genç adam. Öyle çok titriyordu ki... Adını dahi unutmaktan korktu.

Öyle ya; adını genç kızın adına katmadığı sürece bir anlamı yoktu adının. İsmi olmuş yahut olmamış, bir önemi yoktu, genç kızın şarkı misali sesinden duymadığı sürece.

Hazan, yüzünü ona çevirmemişti henüz. Rengarenk havai fişekler patlamaya başladığında genç adam gelip masanın başında durmuştu.

Genç kız, yüzündeki gülümsemeyi gizleme gereği duymadan döndü, Ömür'e.

Havai fişekler patlamaya devam ederken, genç adam elindeki çiçeği kızın ellerine turuşturdu.

Pembe orkideler, ellerinde yeniden can buldu, genç kızın. Bir süre elindeki çiçeklere hayranlıkla baktı ve sonra bıraktı onları masaya. Çünkü şuan yapması gereken daha önemli bir şey vardı.

Siyah takım elbisesinin içindeki gence, gözlerindeki hülyayla baktı ve kollarını boynuna doladı.

Yüzünü omuzlarına kapattığında oluşan bir karanlık değildi. Ömür'ün aydınlığına boğuldu her zerresi.

Gökteki ışıklı şov bitene kadar sarıldılar. Masaya geçip oturana kadar tek kelime etmediler, konuşmak adına.

Ne zaman ki, rakı bardaklara döküldü... İşte o zaman birkaç kelam döküldü dudaklardan.

"Sana," dedi genç adam, aynı mesajda yazdığı gibi, "Sana tutkunum."

İliklerine kadar sevdayı hisseden Hazan da fısıldadı, "Sana tutuluyorum."

Ellerindeki rakı bardakları bir dolup bir boşaldı. Kaç kadeh içildi, bilinmez.

Bedenler ve ruhlar sarhoşluğu tattığında, genç kız yeni doldurduğu bardağı havaya kaldırdı.

"Gözlerine,"

Genç adam ona eşlik etmek adına, son bir yudum kalmış bardağını havaya kaldırıp derin bir nefes aldı.

"Dudaklarına,"

Kadehler havada buluştuğunda, genç adamın hazırladığı plaktan melodiler dökülmeye başladı.

Eski plak öyle güzel çalıyordu ki... Ruhlar kadehlerin içine bırakıldı.

Rakıya eşlik eden Zeki Müren, gözlerini birbirinden ayırmadan son yudumlarını içen gençlere ithafen söyledi.

Gönlümde açmadan solan bir gülsün,

Her zaman gamlıyım, her zaman üzgün,

Beklerim yolunu, aylar boyunca,

Yeter ki gel bana,

Senede bir gün...

Kadehler bittiğinde, son kez içildiğini belli etmek adına, yere atıldı ince bardaklar. Cam parçaları etrafa saçılırken kimse üzüntü duymadı.

Genç adam, elini kıza uzatıp, ilk ve son danslarına kaldırdı onu.

İlk ve son...

Ağarsın saçlarım, solsun yanağım,

Adını anmaktan yansın dudağım,

Bu aşka canımı adayacağım,

Yeter ki gel bana,

Senede bir gün...

Bir söz verildi, plak son kez dönerken...

Her sene bu gün, burada olacaktı iki genç. Her sene bu gün, bir devrim daha yapılacaktı, aşk adına.

•••

Son.

SincanliGandalf ve @ÖmürSu kdbdndbfjfhd sizi çok seviyorum. Bir ömür birlikte kalın!

♥️♥️♥️

Bu kurgu, onların güzel ilişkisine armağandır.

ÇİRKİN DÜNYA | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin