Jungkook'dan
Belirlediğimiz eve çoktan gelmiştim ve kızı bekliyordum her şey hazırdı kız tuvalete gidiyorum deyip taşı almaya gidicek ama bir şey bulamayıncada kucağımıza düşücekti -düşüceklerdi - düşüncelerimden sıyrılmamı sağlayan çalan zil olmuştu kapıyı açtığımda yüzümde bir gülümseme oluşmuştu çünkü o gelmişti şaşırmışa benziyordu hemen onu içeriye davet ettim."Geç"
Gülümseyip başını olumlu anlamda sallamış ve içeri girmişti.
"Doğru evemi geldim acaba?"
İmayla söylediği şeye gülmüş ve sorusunu cevaplamıştım.
"Kesinlikle,doğru yerdesin"
"Açıkçası şaşırdım internetteki GD'yle gerçekteki GD hiç benzemiyor"
"Bazı gerekçeler yüzünden bilirsin işte kimlik kaçakçıları falan bu kadar zengin olunca bazı şeyleri değiştirmen gerekiyor"
Elime aldığım iki şarap bardağından birini ona uzatıp yanına oturmuştum.
"Anlıyorum zenginlerin işide zor"
Dediği şeyden sonra elindeki içkiden bir yudum alıp bana doğru dönmüştü.
Sinyali alıp sormam gereken soruyu sormuştum."Başlayalım mı?"
Başını olumlu anlamada sallayıp "olur"demişti.
İşte şimdi başlıyorduk. Elindeki şarap bardağını sehpaha'nın üstüne bırakıp kucağıma oturmuştu gülümseyip dudaklarımızı
birleştirdiğinde bende ona karşılık veriyordum
öperken aynı zamanda kalçasını oynatmaya
başladığında yüzümde bir gülümseme oluşmuştu ellerimle ona yardımcı olurken
oda düğmelerimi açmaya başlamıştı onu kendime bastırdığımda saniyelik dudaklarımız ayrılmış ve sonrasında yine birleşmişti elleri gömleğimin açtığı kısmında gezinirken
benim ellerimde onun bacaklarında geziniyordu bir anda dudaklarımızı ayırdığında
ne yapıcağını anlamıştım ve zaten arkasından beklenen soru gelmişti."İki dakikalığına tuvalete gitmem gerekiyor
tuvalet nerde?"Gülümseyip sorusuna cevap verdim.
"Üst kat"
Başını olumlu anlamda sallamış ve kucağımdan kalkıp çantasınıda alıp merdivenlerden yukarı çıkmaya başlamıştı arkasından bağırmıştım.
"Çabuk gel"
"Tamam, iki dakikaya ordayım"
Lalisa gittikten bir süre sonra bende peşinden gitmiştim ve tahmin ettiğim gibi yatak odasında kasayı açmaya çalışıyordu.
Bir süre onu izledikten sonra sahte bir öksürükle dikkatini çekmiştim beni farkettiği an gözleri ve ağzı aynı anda açılmıştı ona doğru
ilerlerken aynı zamanda konuşmaya başlamıştım."Tuvalete gittiğini sanıyordum"
"Ş-şey tuvalete gittim zaten ama küpemi düşürmüşüm ilk bu odaya girdiğim için belki bu odadır diye düşünmüştüm"
"Ya,bulabildin mi bari küpeni"
"E-evet bak kulağımda"
Eğildiği yerden kalkmış ve küpesini gösterip
gülümsemişti bende aynı şekilde gülümseyip ona bir adım yaklaşmış ve onu duvara yapıştırıp ellerini namjoon'un bana verdiği kelepçeyle bağlamıştım."Napıyorsun ya!"
"Üzgünüm lili ama ben senin salak oyunlarına
gelicek türden biri değilim yada lalisa mı demeliydim ha?""Ne saçmalıyorsun be!"
"Diyorum ki çeneni kapasan iyi olur yoksa kötü şeyler olucak"
Biz konuşurken ben çoktan lalisa'yı odadan çıkartmış depoya doğru indiriyordum.
"Polismisin?"
Sorduğu soruya kahkaha atmadan edememiştim ben ve polislik hah!
"Mal mısın ya!bir soru sordum"
"Kapa çeneni"
Depo'nun kapısını açıp içeriye girdiğimde bizimkiler orda bekliyordu.
"Nerdesiniz lan ? Kaç saat oldu?"
"Harbiden oğlum ne yaptınız gerçekten seviştiniz mi?"
"Hanımefendi sıkıntı çıkarttı"
Herkes gülmeye başladığında bende onlara eşlik etmiştim.
Lalisa'nın ellerin çözüp namjoon'un yanına doğru gittiğimde namjoon kıza biraz yaklaşıp
konuşmaya başladı."Söyle bakalım küçük fare arkadaşların nerde?"
"Seni adi pislik"
Kız namjoon'un yüzüne tükürdüğünde kendimi gülmemek için zor tutmuştum.
"Anlaşıldı biz böyle anlaşamayacağız"
"Ne istiyorsun?"
"Hah şöyle şimdi istediğim dilden konuşuyorsun"
Jennie'den
Uzun bir süre geçmesine rağmen lisa hala gelmemişti ve ben endişelenmeye başlıyordum.
Dinleme cihazıda aktif değildi kesinlikle bir şey olmuştu yoksa şimdiye kadar gelmesi gerekiyordu.
Yanına gidemiyorduk ona ulaşamıyorduk
tam anlamıyla çıkmaz sokağa girmiştik.Selam,
Normalde 4 ve 5'inci bölümler tek bir bölümdü ama ben biraz daha heyecan
katmak istediğim için bölümleri ikiye ayırdım hehe birde bölümler hakkında düşüncelerinizi belirtirseniz çok mutlu
olurum sizi seviyorum birdahaki bölüme kadar görüşürüz.
💜