ANILARA ZİYARET

2.5K 83 184
                                    

Birden  bire kapı çaldı, ve ben kimin geldiğini gayet iyi biliyorum,sizde biliyorsunuzdur.
Alt kata indim ve kapıyı açtım,acar açmaz adam eve hışımla girdi. Sonra salona geçti. Bende kapıyı kapatıp yanına gittim. Yüzü (-sanırım koşmaktan-) kıpkırmızıydı. Ben birşey istermisin demeye kalmadan

Su dedi

Efendim?

Çok susadım su verebilir misin?
lütfen dedi.

Bende lafını ikiletmeden mutfağa gidip su aldım. Sonra suyu ona verdim ki resmen elimden kaptı. Biran kolumuda koparıcak sandım. Bir yudumda suyu bitirdi gülmemek için kendimi zor tuttum çünkü balon balığına benziyordu.

Neden? Dedi. Neden köşkü istemiyorsun sırf anıların için mi ? o köşktede milyonlarca anın var. Bana yalan söyleme hina, sorun nedir anlat. Yoksa alis halan seni tehtit mi etti?

Ne hayır. Alis  halam beni tehtit etmeyi bırak yanlış birşey bile söyliyemez.

O zaman NEDEN? sesi gereğinden yüksek çıkmıştı.

1.si Hey kime bağırdığına dikkat et
2.si Neden köşk için bu kadar endişelisin noluyor yani mirastan cekilsem. Alis teyze alsın, o köşke sahip olmak için yıllarca dedeme yalakalık yaptı.

Saçmalıyorsun hina... anlamıyorum fark etmediysen dedene saygısızlık yapıyorsun .

Anlamadım ne diyon lan sen?

Sesim çok artiş çıkmış olacak ki adam biran benden ürktü.

H-hayır  hina anlamıyosun dedenin ölmeden önce istediği tek şeyi reddediyorsun.

Biran fark ettim yanlış yaptığımı. Dedem ölmeden önce kesin bir dille belirtmiş köşkü almamı. Offffff bide bununla uğraşıcam...

İyi

Ne?

Gidip köşkü ziyaret edicem eğer canım isterse mirası kabul ederim.

G gerçekten mi? Adamın yüzü sevinçle parladı. Yada pencereden yansıyan ışık yüzünden.

Hadi dışarı yarın hazırlanıp gel   16:30 burda ol

Hemen efendim sağolun efendim.
Hızlıca evden cıktı. Ama dışardan bile sevinç çığlığı duyuluyordu.

AAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH
                      😐😐😐😐

Neyse sadece birkaç gün orda kalırım ama yinede DEDEMİN mezarda ters dönmesini istemem. Belkide bunu uzun uzun düşünmeliyim. Saat 20:45 olmuştu ve ben hala yemek yememiştim. Buzdolabını açıp içinden donmuş pizzayı çıkardım ve fırına attım. İçki içen biri değildim o yüzden genelde hep elma suyu icerim ve kesinlikle içkiden daha iyi. 1 bardak meyve suyu koyup salona geçtim ardından televizyonu açtım. Yarım saat sonra pizza oldu bende pizzayı yiyerek kanalları dolaştım. Bir habere gözüm takıldı ve neredeyse yemek boğazında kalacaktı. Sesi son ses açtım ve şaşkınlıkla  televizyondaki sipikeri dikkatle dinlemeye  başladım.

         "Gece yarısı katliamı"                
Dün gece saat 2:00 da monika rain 10 defa bıçaklanarak hayatını kaybetti. Polisler evde henüz bir delil bulamadı. Bunu bir seri katilin yaptığı düşünülüyor. Cesedin milyonlarca bıcaklanmasının yanı sıra ağzı ve göz kapakları kesilmişti. Polis insanların evde kalıp kapılarını kilitlemelerini söylüyor ama ne zamana kadar bilinmiyor. ( ardından spiker bir polis memur ile konuşmaya başlıyor)

İyi günler memur max.

İyi günler

Bu konu hakkında  bize biraz bahseder misiniz?
(Adam anlatmaya başlar)
Evde herhangi  bir zorla girme tespit edemedik bunu kim yaptıysa oldukça profosyönel  biri kurbanı yatak odasında öldürmüş kalpindan en az 10 kez bıçaklamış
Ardından sadece pisikopat birini yapacağı gibi kurbanın ağzını kulaklarına kadar gülümsetmek istermiş gibi kesmiş sonrada göz kapaklarını yakmış bileklerindede kesik izleri var ama o kadar derin değil

  Bir Seri Katilin Aşkı( Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin