Artık Duyduğum onca yalan,ihanet,acı,
huzursuzluk,yorgunluk hepsinden kurtulma vaktiydi. Ve bu başka insanlarda vardı olayına gelirsek yapabileceğim tek şey slendrman ile konuşmaktı. Kaçmak yada saklamak saçma gelmişti ej'nin de ısrarıyla slendrman ile konuşmak için odasına gittim. Kapıyı çaldım gir dediğinde kapıyı yavaşca aralıyıp etrafa baktım ilk kez odasına giriyordum. Her yerede deney tüpleri garip aletler,kitaplar ve bir yatakHina: şey slendrman seninle gercekten ama gercekten önemli bir konu hakkında konuşmak istiyorum.
İlk önce elindekileri bırakıp bana uzun uzun baktı ve
Slendrman: peki konuşalım gir lütfen.
Bunu dedikten sonra odaya girdim ve kapıyı kapattım. Slendrman bir sandalye'ye oturdu ve yanındaki sandalye'ye oturmam için işaret verdi. Bende hemen oturdum...konuyu nasıl açmalıyım bilmiyordum ama yapmak zorundaydım,kullanıp kullanılmadığımı bilmeliydim...
Slendrman: eğer güçlerin hakkındaysa merak etme japonya'dan dönünce nasıl kontrol etmen gerektiğini anlatacağım.
Hina: ...
Slendrman: ne oldu yoksa cocuklar sana birşey mi yaptı
Hina: hayır...
Slendrman: konuş o zaman benim vaktim değerli,senin aksine...
Hina: beni kullanıyorsun değil mi? Ben herşeyi biliyorum. Benden öncede maria'nın güçünü taşıyacak insanlar vardı diğil mi?
Slendrman: ...
Hina: DEĞİL Mİ??
Slendrman: kim söyledi bunu sana.
Hina: k- kimse !! Kendim öğrendim.
Slendrman: öyle mi... nasıl?
Hina: şey... ha tabiki güçlerimle...
Bana uzun uzun baktı ve sandalyeden kalktı. Kitap dolu bir rafa gitti ve iki kitap aldı ardından yanıma geldi ve kitapları bana verdi.
Hina: bu nedir?
Slendrman: açıp, okuma zahmetini gösterirsen anlarsın.
Kitabı actım ve acar acmaz ilk sayfada duran jeff ile karşılaştım. Onun iki fotoğrafı vardı biri bu hali diğeri normal bir insan olan hali ve acıkcası eski hali daha bir çekiciydi. Yanında ise onun hayat hikayesi vardı zengin mahalle'ye taşınmış kardeşi ile dolaşırken 3 cocuğun saldırısına uğramış ama jeff onları incitmiş doğum günü partisi falan filan yüzü yanmış, ağzını kesmiş...
Başka bir sayfa actım bu sefer toby ile kaşılaştım. Eskisinden pek farkı yokmuş eskiden de gri renkli bir cildi varmış şimdide öyle. Araba kazası ablasını kaybetmiş babası alkolik. Evini yakmış baltalar...
Sayfaları çevirdikçe hiç görmediğim insanların hayat hikayelerini bilgilerini neden korktuklarını kısacası herşeyleri yazıyordu...Slendrman: son sayfaya gel
Dediğini yaptım ve BENİM FOTOĞRAFIM VARDI!!! Şimdiki halim vardı ama gelecekteki fotoğrafım sürekli değişiyordu. Bir normal oluyor bir de daha önce görmediğim bir hal haline geliyordu.
Slendrman: herkes kendi yolunu seçer. Önemli olan şu ki seçtiğin yolda yürümeli asla pes etmemelisin,her ne kadar baskı altında kalsan incitilsen kırılsan bile.
Ardından bana döndü veSlendrman: incitilsen bile bu yolu bizimle de yürüyebilirsin yada kendi yolunu cizebilirsin. Seni kullandığıma gelince,ben sadece sevdiklerimi koruyan yoldayım ve o yolda devam etmek için yardıma ihtiyacım var... yanlız yapamam...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Seri Katilin Aşkı( Tamamlandı)
Fanfictionhayatını normal biri olarak yaşayan hina insanlara karşı kaba,kötümser,negatif bir lise öğrencisidir. annesi,babası ve en yakın arkadaşı öldüğü zaman hayatını fotoğrafçılık ile geçirir... Bir gün dedesinden kalma köşkün mirası hina'ya ait olduğu öre...