Ucak'tan indikten sonra bizi bir araba bekliyordu. Ona bindik ardından da ormanlık bir araziye doğru sürmeye başladı. Yol boyunca herkes sessizdi. Ama ben iç sesimle savaş içindeydim
Ne yapmalıyız? O eve gerçekten giricek misin? Sence ev perili midir? Şu dün televizyonda izlediğimiz seri katil kim
Greg'e sorsana..Greg?
Evet.
Şey ben dün haberlerde amerika ile ilgili bir-
Seri katilden bahsediyorsan korkmana gerek yok o sana zarar veremez.
Nereden biliyorsun
...
Greg ?
Biliyorum işte, sen sadece korkma yeter.
Anlayamıyorum...
Hina sana bazı şeylerden bahsedicem ama lütfen soru sorma ve yap.
Neylerden bahsediceksin?
Köşke varınca anlatıcam. Tamam mı?
Tabi dedim umursamaz bir şekilde. Sonra dışardaki ağaçları izlemeye başladım
😴😴😴😴😴
Hina hina uyan geldik
Greg noldu? Uyumuşum arabada...
Geldik kalk bakalım.
Uyumalı epey geçmiş olmalı çünkü hava kararmıştı. Arabadan dışarı çıktım şoför baluvumu almıştı ve kocamam demir bir kapıdan geçip ağacların arasında kayboldu. Demir kapı çok yüksekti yanlarıda öyle çin setti gibiydi.
Greg
Evet
Bu duvarlar nereye kadar gidiyor.
Köşkü ve dedenize ait şimdilik ait
Ormanı kaplıyor.Bu ormanın yarışı dedeme aitmiş bu kadar ormanı neden aldı.
...
Greg
Hadi devam edelim burada çok ağaç olduğu için malesef arba arkadan dolanıçak yolumuz uzun hadi. Dedikten sonra koşarcasına ormana daldı. Tabiki bende peşinden. 1 saat yürüdükten sonra köşke varmıştık. Köşk anılarımdaki gibiydi. Sadece zamanla oda dedem gibi yaşlanmış ve ölmek üzere gibiydi.
Nasıl dedi greg beklemediğim bir soruydu.
Ha?
Ha değil efendim demelisin.
Hep böyle kibarmısın.
Yani gerektiğinde ağırda konuşurum.
Biz senle hiç anlaşamayız greg.
Neden!
Çünkü dedem bana hep kaba olmayı öğretti. Kısacası benim için kibarlık zayıflıktır.
Anlıyorum. Dedenin sana neden bunları öğrettiğini.
Öylemi neden?
Hadi içeri girelim hina. Dedi ve mermer merdivenlerden yukarı çıkıp köşkün kapısını gürültülü bir şekilde açtı. Ardından;
HADİ HİNA TANIŞMAN GEREKEN İNSANLAR VAR
GELİYORUM. Dedim Greg'in sorduğum soruları cevaplamadan kaçması gerçekten sinirlerimi bozuyor. Neyse bunuda hallederim. Bende mermer merdivenlerden yukarı çıkıp köşkün içine girdim.
Gerçekten şaşırmıştım. Ben gittiğimden beri hiç bir şey değişmemişti. Hatta o burnuma gelen gül kokusu bile aynıydı,harikaydı. Greg biraz gerilmiş gibiydi sanki heran bir şey olucakmış gibi etrafı gözetliyordu. Bende sadece anılarımı düşünüyordum.( CREPYPASTA KAHRAMANLARI)
JEFF: neler oluyor. Bu kız kim?
Ticci toby: aynen yaşlı kokulu dedecik nerde?
Slendrman: Bilmiyorum. ama bu kızı tanıyorum. Bu kız yaşlı tom'un bize bahsettiği torunu... ismi ... şey
Blood Painter: hina
Slendrman : evet o
Hoody: yani dedecik ölünce bize sahip çıkıcak kız.
Mask: bu kızmı. He bu daha kendini koruyamaz. Hahaha
Jeff: ahahah aynen
Sally: yüpppyyyy onunla herzaman oyun oynayacağım.
Slendrman: bu kız buradaysa o zaman bunun anlamı...
Herkez sustu. Çünkü bunun anlamını hepsi biliyordu. Tom golden ölmüştü. Bir süre kızı izleyim onun hakkında bazı şeyler öğrenmeye çalışmaya karar vererek duvarın ardında ( bodrumun oradadırlar gemiş bir bodrumdur)
YİNE HİNA'NIN GÖZÜNDEN.
Etrafı dolaşmaya başladım giriş oldukça genişti ve salona bağlıydı kısacası özlemler varsa o hayat benim filmindeki büyük ev gibiydi. Mobilyalar siyahtı perdelerde. Süsler kırmızıydı. Duvarlarsa kan kırmızısı gibi bir renkteydi. Kahrolası mavi gözüm renkleri karıştırıyo,şimdi turuncu oldu duvar...
TANRIM LANET OLSUN!!!!!!
hina noldu iyimisin ?
Sadece. Sorun gözüm
Gözüne toz mu kaçtı dur üfliyim
Salak bu çocuk.
HAYIR. Toz falan kaçmadı. Benim mavi olan gözüm renklere fazla bakınca renkleri birbirine karıştırıyor o kadar.Hina daha önce neden söylemedin. Gözün için kısa sürede doktor bulucam merak etme dedi korkmuş gibiydi benim için ve bu beni... SİNİRLENDİRDİ.
BAK GREG SENİN BANA YARDIM ETMENE İHTİYACIM YOK ASLADA OLMIYCAK. Bağırmıştım ve köşkün içinde sesim yankılanmıştı.
Hina sakın ol. Sorun ne?
...
Hina
Şeyy yok bir şey sadece bu yer beni rahatsız ediyor.
...
Greg bak ben çok üzgününüm ama bu köşkü alamam, burda kalamam ,seninle birlikte olmam. Ben... Ben gitmeliyim.
Hina lütfen acele karar veriyosun.
NEDEN BU APTAL DÖKÜK YERİ ALMAM VE SİZ APTAL İNSANLARIN HAYATINI KURTARMAM MI GEREK İLLAHA...
Hina tek sorun biz değiliz
başkaları da var.içimdeki sebepsiz öfkeyi birden saldım sanki bu kelimeleri iç sesim söylüyordu.
BAŞKA KİM VAR DEDEMİN RUHUMU?
........
uzun bir sessizlik oldu. Sesimin yankısı kesilince başım döndü ama belli etmedim ve bir yere odaklanmaya calıştım.
Hina eğer mirastan çekilirsen bu KÖŞK ve orman alis teyzenin olucak.
Banane umrumda değil. Zaten herşey çok kötü. Önce ilk anılarıma sahip evden ayrıldım sonra sonra japonyada okul birincisi olduğum için beni erken mezun ettiler ve ben yine eve tıkındım ama bir arkadaş edindim tam seçimiyim derken ailemle beraber trafik kazasında öldü.duraksadım, çünkü iç sesim konuşmaya başladı.
Neden greg'e anlatıyorum aptal seni zayıf biri olarak görücek hatta tehditler bile savurucak.
Kontrolü bana bırakta patron kimmiş gösteryim.KAPA CENENİ EDWİN
...
Bunu yüksek sesle söylemiş olmalıyım ki greg şaşkın şaşkın bana bakıyordu. Bu arada başım daha çok döndü ve dengemi kaybedip bayıldım.Hina uyan yardım edin bayan lia yardım edin.
Merhabalar biliyorum belki hikaye bira sıkıcı olabilir ama lütfen bu konuda eğer beğenmediğiniz bir yer varsa lütfen söyleyin.👍👍👍👍👍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Seri Katilin Aşkı( Tamamlandı)
Fanfictionhayatını normal biri olarak yaşayan hina insanlara karşı kaba,kötümser,negatif bir lise öğrencisidir. annesi,babası ve en yakın arkadaşı öldüğü zaman hayatını fotoğrafçılık ile geçirir... Bir gün dedesinden kalma köşkün mirası hina'ya ait olduğu öre...