Geçmiş'i Anma

728 37 9
                                    

İlk defa kuşların cıvıltısı beni rahatsız etmeden uyanmıştım. Kuş sesinin olmaması beni biraz şaşırtmıştı. Yataktan kalkar kalkmaz cok üşüdüm  ve bunun bir nedeni olabilirdi! Koşar adımlarla pencereye gittim ve perdeleri actım. Tahmin ettiğim gibiydi her yer bembeyazdı kış zamanı gelmişti ve bu benim en sevdiğim mevsimdi. Kar heryeri bembeyaz yapmıştı ve yağmayada devam ediyordu. Hemen dolabıma gittim artık burda kalacağım için eşyalarımı düzenli bir şekilde dolaba yerleştirmiştim. Eşyalarımın bazıları sığmadığı için hâlâ valizimdeydi.  Üstüme siyah kalın ve kapşönlü bir kazak altımada pantolon giyerek odadan cıktım. Hemen dışarı cıkıp kardan melek yapmak istiyordum, YADA DAHA GÜZELİ  kar tanelerini ağzımla tutmak istiyordum. Merdivenlerden indim slendrman koltukta uyuyordu ve üstünde de örtü yoktu. Üşüdüğünü hissettim bu yüzden hemen bir örtü getirip üstünü örttüm ardından mutfağa geçtim. Her zamanki gibi toby' e waffle  sally'e krep, jeff' yumurta sosisli sandiviç falan filan...

Özenle sofraya'yı hazırladım çünkü yılın en sevdiğim günün ilk günüydü. Herkes bir bir uyanmaya ve kurmuş olduğum sofraya bakıp bakıp oturmaya başlamıştı.

Blood: bugün özel bir gün mü?

Hina: bunu sorduğuna inanamıyorum. Tabiki özel bir gün.

Slendrman: yoksa bugün doğum günün mü?

Hina:hayır ama bugün en sevdiğim mevsime geçiş günü

Saly: EVEEEETT kış zamanı geldi ve dışarda kar yağıyor. Kar top oynuyalım'mı? Lütfeeeenn

Hina: evet lütfeeen

Toby: s-sen istersen oyn-arız.

Blood: şey benimde pek işim yok bende oynayabilirim.

Ben D: bende oynuycam

Ej: biraz işim var hallettikten sonra size katılırım.

Jeff: ... neyse ne.

Slendrman: ben dışarda sizi izlesem daha iyi

Masky: bencede... En son o olaydan sonra oynamaman akıllıca.

Hoody: evet

Jane: bende oynamak istiyorum

Liu: bende bir denerim ama eskiden pek başarılı bir kar topu savaşcısı değildim.

Hina: hepimiz liu' ya saldırıcaz.
Bu lafın üzerine herkes güldü.

Herkes yemeğini yemeğe başlamıştı. Saly ve toby yine yemeğin harika olduğunu söyleyip duruyordu. Jeff ise yemek işte diyip onları kızdırıyordu. Tabi biraz bende kızıyorum o kadar uğraşmışım...Birden aklıma dün geceki rüya takıldı. Maria ne demek istemişti. Yani ben hep yanındayım derken ruhen mi yoksa... bilmiyorum sanırım onu cok özlüyorum. Bu saçmalıktı, bana bir canavar bırakıp gitmesi...

Slendrman: hina

Ama biliyorum bu benim ve onun kararıydı. Ayrıca gitmesi gerektiğini de ben söyledim.

Slendrman: hina

Peki ne yapmalıyım? geri gelmsini mi beklemeliyim. Belkide japonyadaki evime uğrayıp eşyalarımı buraya getirmeliyim bilmiyorum kafamı dağıtacak bir şeylere ihtiyacım var.

Slendrman: HİNA!!!

birden bana seslenen slendrman'e baktım. Herkes bana tuhaf tuhaf bakıyordu.

Hina: ne oldu bir sorun mu var?

Saly: neden ağlıyorsun?

Şimdi fark etmiştim ağladığımı. Ama ağlamakta haklıydım yoksa hakzsız mıyım? yani ben istedim gitmesini...

  Bir Seri Katilin Aşkı( Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin