Przed czym i jak Cię uratował

1.4K 36 39
                                    

●Jughead Jones - Ricky uznał, że najlepiej będzie zniszczyć Jug'a od środka, więc zorganizował atak harcerzy na ciebie. Byłaś przywiązana do drzewa przez prawie całe 24h. W momencie, gdy już prawie usypiałaś ktoś gwałtownie tobą szarpnął, odwiazał Cię i wziął za rękę. Poczułaś, że to Jug. Za wami było słychać syreny policyjne, a drzewa oświetlały latarki.

●Archie Andrews - Razem z rudzielcem byłaś wieczorem w jego siłowni. Szykowaliście ją na zawody. Archie poszedł do łazienki, gdy ty myłaś mopem ring. Światła momentalnie zgasły, a ty cała zdrętwiałaś. Trzymałaś się kurczowo mopa rozglądając się wokół siebie. Chciałaś już krzyknąc imię Andrewsa, gdy nagle światła zapaliły się. Przy włączniku stał zakrwawiony Archie, a koło niego leżał jakiś koleś.

●Kevin Keller - Kladłaś się spać. Twój chłopak musiał gdzieś szybko podskoczyć. Praktycznie spałaś, gdy nagle słychać było spadający garnek. Zerwałaś się wystraszona i zagapiłas się na drzwi. Schody skrzypiały. Skuliłaś się i czekałaś na najgorsze. Do pokoju wtargnąl koleś ubrany caly na czarno i w tym samym kolorze maską. Krzyknełaś widząc w jego ręku młotek. Zamachnąl się, ale zamiast uderzyć zdjął maskę. Kevin.

●Sweet Pea - Jako jedna z nielicznych uczestmiczyłaś w polowaniu Penelope. Byłaś bliska śmierci przez armie gargulców, ale na szczęście przed Tobą i czwórką przyjaciół pojawiły się samochody trucicielek i Serpents. Wśród nich był Groszek. Podbiegł do ciebie i wyniósł z pola ognia. Byłaś już bezpieczna.

●Reggie Mantle - Wyruszyłaś sama do lasu. Dostałaś list, którego znaczenia całkowicie nie rozumiałaś. Szłas w skazane miejsce byleby to załatwić. W podanym miejscu były dwa kielichy jakiegoś napoju. Wolałaś nie próbować jednak ich smaku i postanowiłas szybko się wycofać jednak coś wśród drzew, wyglądajacych jak szatan próbowało Cię zatrzymać. Nie wiadomo w ogóle skąd wyskoczył Reggie i po rzuceniu paru kamieni w jego stronę, złapał Cię i pociągnąl w stronę domu.

Po finale mam takie WTF, ale mimo wszystko to było genialne❤

~Preferencje Riverdale~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz