Czy po ślubie była zdrada?

1.2K 29 23
                                    

Napiszcie reakcję na to co zastaliście!

●Jughead Jones - Wracałaś późnym wieczorem z pracy do domu. Szukałaś kluczy w torebce, aby otworzyć drzwi, które powinny być otwarte. Odłożyłaś rzeczy na szafke i wieszaki i zdjęłaś buty. Przywitałaś się z dziećmi, które do ciebie przybiegły.

- Mamo! Mamo! Mamy gościa! - krzykneła córeczka.

- Kogo? - zdziwiłam się.

- Ciocie Betty - odparł synek.

Ze zmarszczonymi brwiami weszłaś do kuchni i ujrzałaś swojego męża rozmawiającego z Cooper, siedzącą na blacie.

●Archie Andrews - Wstałaś wczesnym porankiem i poszłaś zrobić sobie kawę przed pracą. Usiadłaś do stołu i czekałaś na zaparzenie się wody. W międzyczasie zobaczyłaś, że na stole leży telefon rudzielca. Rzadko to robisz, ale natchneło Cię coś, żeby po prostu ją przejrzeć. Po cichu ją sięgnęłaś  i odblokowałaś, a już po chwili przeglądałaś jego wiadomości.
Natknełaś na sms od Josie. Bardzo sprośny.

●Kevin Keller - Twój ukochany mąż w pracy, a ty na spacerze z dziećmi. Spacerowaliście przy jeziorze. Jakiś czas później spostrzegłaś w oddali znaną sylwetkę. Kevin, całował się z Fangsem.

●Sweet Pea - Grzeczny chłopczyk.

●Reggie Mantle - Wracając do domu byłaś na tyle zmęczona, że jedyne co zrobiłaś to zajrzałaś do dzieci, wziełaś prysznic i szłaś prosto do łóżka. W sypialni zastałaś Reggiego, rozbieranego przez jakąś babę.

Dzisiaj mam bal 8 klas!❤

~Preferencje Riverdale~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz