3. Bölüm - Haydut

4.6K 574 309
                                    

Jungkook içini çekti. " Sadece üç bacağı var."


Taehyung nedenini sormak istemişti ama ağzından çıkan tek şey "Aww~" idi.


Jungkook gülümsedi. " Ve bir kulağı. Ve kuyruğu da yok. "


////****////


" Peki ya ben gittiğimde?"


Taehyung kaşlarını çattı. " Gidemezsin."


" Nasıl hayalet olduğumu sen de ben de bilmiyoruz. Ya tamamlanmamış iş aslında kedim için duyduğum endişemse ve şimdi... Pooof diye yok olursam?"


/////****////


" Hyung Shik neye benziyor, yakışıklı bir adam mı?"


" Ah evet... Muhteşem biridir."


" Hiç mükemmelden daha az olan birinin peşinden gittin mi? Görünüş olarak demek istiyorum. "


" Bu ne biçim bir soru?" Taehuyung kollarını göğsünde kavuşturdu. Jungkook'un sert tarafına ilk kez denk geldiği için şaşkındı. " O kadar sığ değilim."


" Biliyorum. Sadece düşünüyordum... Üzgünüm; bu konu kesinlikle beni ilgilendirmez. Sadece... " Hayal kırıklığına uğradığını belli edecek bir şekilde içini çekerek tahtaya geri döndü. " Hayran olacak değil, hayran olunacak birisin."



****************************************



Birlikte aslanlar hakkında bir belgesel izlerken gitmek istedikleri yerlerden bahsettiler. Jungkook yaşarken bir gün safariye gitmeyi hayal ettiğini söylerken Taehyung New York'a gitmek istediğini söyledi. Jungkook her zaman vahşi hayvanları ve doğayı merak ediyordu ama ne yazık ki artık hiçbirini göremeyecekti. Taehyung uyuyakalana kadar konuştular. Jungkook'un yumuşak ve sevecen sesiyle uyanana kadar uyumuştu. Yavaşça gözlerini açtığında Jungkook yakınında oturuyor ve ona gülümsüyordu.



" Yatağa git Tae. "


Taehyung gözlerini ovuşturarak doğruldu. " Saat kaç? "


" Geç, hadi gidip yatağına yat. "



Hemen harekete geçmeden uykuyu gözlerle Jungkook'a bakmaya devam etti. Kendini garip hissetmesi gerekirdi ama bunun yerine melankolik hissediyordu. Çünkü aralarındaki bu sesiz boşluğu doldurması gereken bir iyi geceler öpücüğü olması gerekiyormuş gibiydi.



" Haberleri açmamı ister misin? "

Kanepemdeki Hayalet - TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin