"Adil değil. Bunun söylemenin çocukça olduğunu biliyorum ama hiç adil değil. "
Taehyung zorlukla yutkunarak " Biliyorum." dedi.
" Sana çok iyi davranırdım Tae. Tanrım, seni tüm dünyam yapardım. "
/////*****/////
" Nereye gittim?"
" Anlamıyorum."
" Sanki gittiğin zamanlardaki gibiydi ama gitmemiştin."
" Jungkook, bunun ne anlama geldiğini bilmiyorsun."
" Ya hepsi bu kadarsa? Hiçbir şey yoksa? Kaybolacağım... "
" Jungkook bana bak! " Taehyung önünde diz çöktü ve eğer yapabilseydi yüzünü elleri arasına alarak tutardı. " Hepsi bu kadar değil. Ve henüz hiçbir yere gitmiyorsun. "
Jungkook hafifçe sakinleşir gibi olmuştu. Sol kolunu ovuştururken kaşlarını çattı. Sanki neler olduğunu hatırlamaya çalışıyordu. " Kolum ağrıyor ve bir de... Çok parlaktı."
Taehyung boğazının arkasında safranın yükselişini hissetti, ağzı aniden kurumuştu. " Ne demek istiyorsun?"
" Parlak ışıkları hatırlıyorum. Sanki birisi gözlerime fener tutuyormuş gibiydi."
********************************************
Arkadaşlarını gerçekten çok seviyordu. Yemekleri kısa sürede morarmış gözünün kutlamasına dönüşmüş, çok iyi vakit geçirmişti. Arkadaşlarına göre Taehyung artık erkekliğini ispat etmişti, bardaki çocuklara siz bir de öbürkünü görün diye hava atıp kadeh kaldırmışlar, Taehyung'un sırtına vurup durmuşlardı. Gerçi adam yine onu dövmeye falan kalkışırsa hemen onları çağırmasını da tembihlemişlerdi. Özellikle de Jimin ve Yoongi'nin gözünün halini gördüklerindeki yüz ifadelerine bakılırsa adamın buna kalkışmaması onun için gerçekten hayırlı olacaktı.
Zaman geçtikçe biraz melankolikleşmiş, Jungkook'un da onlarla birlikte eğlenmesini dilemişti. Jungkook'u arkadaşlarına tanıtmayı çok isterdi, ondan hoşlanacaklarından emindi. Kibar, nezih, sevmesi kolay biriydi. Sevecenliğinin yanı sıra çekici olduğunu da kabullenmek zorundaydı. Zaman zaman bunu düşünüyordu. Eğer başka şartlarda karşılaşmış olsalar Jungkook'a dikkat eder miydi?
İçine kapanık, gözleriyle buluşmaktan kaçınarak gözlüklerinin arkasına saklanan bu kocaman adama yüksek puan vermezdi herhalde. İlk başta iri yapısı dışında dikkat çekmeyecek, sıradan görünümlü bir adamdı. Ama şimdi sessiz doğası, cömert bakış açısı, kendinden emin olmayan gülümsemeleri midesini alt üst ediyor, inanılmaz derecede çekici geliyordu. Asla kendine güveni olmayan adamları çekici bulmazdı, hala öyleydi ama Jungkook'taki bir şeyler adama sarılıp teselli öpücüklerine boğma isteği uyandırıyordu. Jungkook'un ona neler sunabileceğini görebilmesini dilerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanepemdeki Hayalet - Taekook
FanficKim Taehyung, hayatını erkek hemşirelik yaptığı hastane ve dizileri arasında bölüştürmüştü. Uzun boylu, süper yakışıklı, kaslı partnerler tercihiydi. Bir de nefes alması yeterdi. Çok fazla şey istemiyordu değil mi? Ama bir gün kanepesinde belirivere...