Merhaba , ben 17 yaşında biriyim ismim ilker. 2014 ün başlarında arkadaşım mert bizde kalmaya gelmişti . Ve onunla konusuyordu o mu kim? Kızın biri...
Şimdi öyle dediğime bakmayın , daha sonra hayatımın anlamı olacağından habersizdim cünkü. O günden sonra hep konusuyordum ama yüzyüze değil , birbirimizi gördüğümüzde başımuzla selam verip yahut göz kırpıp selamlardık birbirimizi. Daha sonra okulun voleybol takımı antrenmanlarında biraz da olsa samimi olduk. Ve bir gün yine eve gitmiştim. Yanımda yine kadim dostum mert. Telefonum titredi bir anda bir baktım çağladan mesaj var. Mesajı şu "ilker saray'a gelsene" . Ben de tabiki davete icab ettim . Yanında iki kız arkadası vardı ben de kadim dostumla beraberdim . Gittiğimde morali cok bozuktu nedeni ise hala unutamamıs oldugu sevgilisiydi, sürekli ona bakıyordu . Ben de kızdım ona neden bakıyorsun ki o seni kaybetti bırak o üzülsün gibilerinden birşeyler söyledim. Her ne kadar hehe evet dese de gözü yine onun üstündeydi. Neyse o üzgün , biz onu neşelendirmeye calısıyoruz. Yemek yemeye gittik ama öğrenciyiz tabi fakir işi , döner yemeye gittik . Dönerleri söyledik ama aramızdan biri dönerini yiyemedi . Bilin bakalım kim? Evet doğru tahmin , Çağla'ydı o . Ama sebebi üzgünlük değil de cok gülmekti garip değil mi şaka değil , o gün dönerini yiyemedi. Daha sonra arkadasının evine kadar filan gittik. Baya makara alışmıştık birbirimize ama arkadaştık sadece. Zaman geçtikçe değişik hisler içine kapılmıştım. Belki de bi hayaldi benim adıma o ve ben . Değil mi ? Ona söyleyemedim tabi kendime emin olmadan . Bu da bayağı zaman aldı. Hatta arkadşı Gizem ve Kadim dostum Mert olmasa biraz daha uzun sürebilirdi bu süreç. İyi ki vardılar.
O anda büyük iyilikleri dokundu bana . Neyse , gelelim büyük güne. Berbat tam anlamıyla . Kadim dostum yazdı ona , açıklamıştık. Ona aşık olduğumu. Ve şoka uğradı . Sosyal medyada paylaştığı bir durum vardı ki hala aklımdan cıkmaz aklıma gelince de bazen nefret ederim kendimden. O söz de şu " sana hiç yakıştıramadım ,senden beklemezdim seni diğerleri gibi sanmıyordum , ben sana güvenmiştim . Hiç yakışmadı hiç". Gibisindendi sanırım . Neyse ben bu mesajı görünce evde neler oldugunu bir tek kadim dostum mert bilir baskası bilmez. Ama ikinci defa bu kadar cok ağlamıştım , ilki kardeşim furkanın vefatıydı bu da ikinci işte. Ertesi gün okula gittim. Bambaşkayız ama , sanki iki yabancı . Ya da ben soyutladım biraz kendimi o yazdığından sonra. Yüzüne bakamazdım normal şartlar altında ama , işte şartlar normal değildi. Çünkü o öyle iyi kalpliydi ki anlatamam. O geldi yanıma iyi misin dedi benden ses yok. Nasıl konuşabilirim ki o an.. Neyse birkaç gün böyle devam etti. Sonra Handan ile tanıştım . Diyeceksiniz ki bu kadar cabuk unutmus olamazsın. Ama işte anladığımız gibi değil olay. Handan eniştemin kuzeniydi ve o aralar ablamlar bizde kaldığından o da bizde kalıyordu neyse. Tabi o zamanlar çağlayla her akşam yürüyüşe koşuya cıkardık. Ama arkadaştık. Sonra bikeresinde arkadaşı özlemi mahallesine bırakmıştım aşırı kıskanmıştı. Ama bu tam bir saçmalık çünkü o kızla yürürken bile çağladan baska konusmamız olmuyordu. Bir gün ben çağla ve özlem sinemaya girmiştik. Çağlayla sinemada sevgili gibiydik ama işte sadece tek taraflı. O tepkisiz bir şekilde filmi izlerken ben onu izliyordum . Ve ilk defa değmişti dudaklarım tenine. Evet diyorsunuz hersey cok güzelmiş daha ne istiyorsun. Ama sonrası , olay hiç sandığınız gibi de değil. Sinemadan çıktık , evlere gittik . Ona dedim ki "artık zamanı gelmedi mi sence ? " bana cevabı ise yine tam bir hayal kırıklığı "ilker herşey güzeldi , cok heyecanlandım ama bilmiyorum. Hani öptün ya beni. İşte o zaman birşeyler hissetmem gerekmez miydi sence?" Haklıydı da. Evet doğru belki benim için çoo büyük anlam taşıyor ama bilmem onun için boş bir gündü sanırım. Yani hissiz bir gün. Sonra buna yakınlaşmaya çalışan bir çocuk vardı. Ara sıra şimdi bile aklıma geliyor diyorum ki "çağla benimle konuşurken nasıl başkasıyla konuşabilir ki? O böyle biri değil diyorum. Ama hala da bulamıyorum cevabı cok sacma . Bir kaç gün sonra cağla bana dedi ki "ilker ben bi çocukla buluştum ve bişey oldu ona karşı birşeyler hissettim "dedi . O an neler geçti aklımdan hatırlamıyorum ama yapamazdı böyle birşey o böyle biri değildi. Ve haklıydım da. Yapmazdı yapmadı yanı sanırım ama yapmadı eminim. Amacı beni soğutmaktı onca şeyden sonra . Ama soğudum mu hayır.. bir gün eve geldim banyo yapıcam , handan çağlaya mesaj atmıs. Bu cocugu cok üzüyorsun , ya teklıfını kabul et ya da cık bu cocugun hayatından. Cıktım banyodan telefonu aldım . Çağla yazmış ki hayatından çıkıyorum sakın bana yazma. Cıkıcaktı da hayatımdan ama ben yazdım dinler miyim . Yalvardım sensiz olamam öyle böyle. Sonra dedi ki sana bi teklifim var. Teklıfını kabul edıyorum ama kimseye söylemek yok. Ben de kabul etmem mi hemen tamam dedim . Ve böyle başladı serüven.
21.04.2014
Evet bu geceden itibaren deli gibi sevdiğim çağlam artık benimdi. Ama olaylar yolunda gitmedi hesap ettiğimiz gibi. Neden mi? Sebebi belli beni sevmiyordu henüz... Evet. Tek taraflıydı bu ilişki. Can yakıcı. Ve bu yüzden sık sık kavga ettik hep onunla. Tabi ayrılamıcağımı biliyor. Söz dinler mi dinlemez . Ve zoruma gitti kimin gitmez ki? Eskileriyle hep kıyasladım kendimi onları dinlerdi beni dinlemezdi. Tabi niye dinlesin ki ? Beni sevmiyor .. o da haklı yani. Gel gelelim bir gün badmintona gittik ama biz erken gittik. Yani 3-4 saat önce...