Karşılıklı sevginin başladığı gün

25 0 0
                                    

evet o gün yeni bir aşk başladı sanki mükemmel bir gün yaşamıştık . Bana dediki galiba ben sana aşık oldum. İşte o an neler oldu içimde var ya hani bir tabir vardır. Karnımda kelebekler uçuşuyordu gerçekten de. O günden sonra başlamıştı aslında aşkımız . Hissetmiştim de o gün birşeyler oldu çünkü farklıydı yani bütün günümüz birlikte geçti evet. İşte kurstan cıktık eve goturdum ama eve değıl yanı mahallede oturduk neredeyse 1 saat kadar . Sonra ablamları gördüm ve çağla benden kurtulup eve gitme fırsatı bulmuştu. Her neyse aradan yarım saat geçti çağla mesaj attı gel hadi top sahasına çıkıcaz çıktık akşam oldu orda annesi geldi. Spor filan işte selma ablam çok severim. Neyse o gece eve dönüyoruz. Selma abla çağlanın eski sevgilisinden bahsetmeye başladı . Beklenmedik bir hareket geldi aşkımdan , annesini tersleyerek cevapladı bana ne ondan benım yanımda onunla ilgili konuşma bidaha. Evet annesi anlatırken gözlerime bi bakışı var görmelisiniz sanki kendi hata yapmıs veya selma abla hata yapmıs gıbı . Ama selma abla ne yapsın :) . Kadının suçu yok bilmiyordu ki çıktığımızı. O gece çağla benden bu olay için binlerce kez özür diledi. Ve bana annesiyle konusucagını soyledi. Konustu da selma abla sağolsun cok anlayıslı kadın . Kızmadı . Sonra sıra kardeşi yiğite geldi onda cok zorlandık aslında yani baya bir şart koydu en başta ama sonra yumuşadı o da :)

Herneyse ondan sonra bir sürü birlikte yaşadığımız güzel şey oldu.

Günler birbirini kovaladı bizde sıkıntı yok baya bi zaman olmadı da zaten . Bir gün pazar ya da cumartesi gecesiydi tam hatırlamıyorum. Ablam bizi yarına gezmeye çağırdı istanbul turu kız kulesi filan. İlk orda öpmüştüm onu ama çok zor olmuştu ilk vapurda denedim olmadı daha sonraa indikten sonra başardım. Tabi ablamlardan ayrı takıldık biz hep yaşadığımız en güzel günlerden biriydi. Aradan zaman geçti biz hep onunlayız falan yaz tatili tabi geceleri dısardayız. Onunla ilk kavgamı hatırlıycak olursam. Haklıydım hem de sonuna kadar . Bana ben cıktıgımla arkadas olamam diyen çağla o gün ilk sevgilisi necatla saklanbaç oynamış mahallede . Bana verdiği cevap cok sacma ve bir o kadar sinir bozucuydu. O benim arkadaşım ve onu silemem ayrıca komşum çocukluktan beri. Ben bu cevap karşısında çıldırdım. Çünkü bana cıktıgımla arkadas olmam demişti ama şimdi böyle olmuştu garip değil mi? Neyse bunu öyle veya böyle atlattık ama hala unutmam bu saçmalığı. Neyse biz çağlayla her gün her akşam birlikteyiz o zamanlar tabi yeni asık oldu bana hepnyanımda plmak istiyor. Doğal olarak ben de onun yanında olmak istiyorum  . İşte öyle böyle okul kapandı yaz geldi . Havuza filan gderken baya bi kavga ettik onunla tabi yek yollamak istemiyorum doğal olarak çağla çok güzel bi kız bakan olur illa ki ben de yanında olmak istiyordum hep ama o daha once benimle gitmediği için çekiniyordu neredeyse benden ayrışacaktı ama ayrılmadı . Bu yazım cok kıt geçti diyebilirim çünkü hep onunla birlikte haraket etmek istiyordum o ise aksine bensiz haraket etmeknistiyordu buçok garip geldi bana ben böyle bişey duymamış ve görmemiştim sizce de garip değil mi sevdiğiniz sizden ayrı haraket etmek istiyor cok garip cok. Hiç hoşuma gitmedi bu benim hem de hiç.

Birsürü kavgamız oldu ve hala da oluyor ve olacak da bitmezse eğer. Bitmesin de varsın kavga olsun. Birisi sevdiğinden baskasıyla konusma isteği neden bulur hiç anlamamışımdır. Ya konustugu kişide olan bir özellik sevdiğinde yoktur ya da baska birsürü delice neden bulunur ben bulamadım. Garip değil mi. Ben baska

kimseyle konusma gereksinimi duymam ama sanırım farklıyız...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 16, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Son AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin