Yazardan

3.2K 208 49
                                    

Bu bölümü -her ne kadar sıkıcı olsa da- sonuna kadar okumanızı rica ediyorum.

Aslında ben fark ettiğiniz üzere kitabımın bölüm sonlarına hiç kendimden bir şeyler yazmadım. Ne yazacağımı bilmiyordum. Diğer yazarlar gibi kitabına yorum falan istemedim. Çünkü kitabımın buna değmeyeceğini düşündüm hep. Sürekli kendimi küçümsedim. "Benim kitabımın neresi güzel?" dedim. Okunmasını istemedim. Özellikle de beni tanıyan ve bu kitabı benim yazdığımı bilen kişiler tarafından. Kendimi  wattpad deki en kötü yazar olarak düşündüm. Kitabımda çok fazla hata yaptım. Saçmaladım. Hatta yazmayı bırakmayı bile düşündüm. Ama bırakmadım. Çünkü arada bir gelen "kitabın harika." gibi yorumlar devam etmeyi istememe neden oldu. Bir de başladığım bir şeyi bitirmeden bırakmak içime otururdu. Ama şunu itiraf etmeliyim: birçok bölümü zoraki yazdım. Attığım bölümlerin arasındaki zaman çok uzun olmasın diye. Gerçi bunda pek başarılı olamadım.

Ben zaten bu kitabı yüz kişi bile zor okur diye düşünerek yazmaya başlamıştım. İlk bine ulaştığımda büyük bir şok yaşadım. Sayı yavaş yavaş yükselirken yazımıma dikkat etmeye başladım. Daha iyi yazmaya çalıştım ama başaramamış olabilirim. Ama sayıyla birlikte çoğalan olumlu yorumlar beni gerçekten mutlu ediyordu. Yazmaya devam etmem için bir neden oluyordu.

Bu yüzden kitabına olumlu yorum yazan herkese teşekkür ediyorum. En baştan beri okuyanlara ve oylayanlara da. Beni destekleyen ve cesaretlendiren arkadaşıma ve ablama da teşekkür ediyorum.

Teşekkürler bölümüne döndü burası biraz. Ama size teşekkür etmezsem kendimi kötü hissederdim herhalde.

Son olarak kitabımı okumak için vakit ayıran herkese -sevip sevmemesi ya da tamamını okumaması fark etmez- teşekkür ediyorum.

Hala yazmaya devam etmek istiyorum ama bu hesaptan olacağını sanmıyorum. Bir gün yazmaya devam edecek olursam bu kitapta belirtirim. Okumak isteyenler bakabilir.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 12, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ejder KraliçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin