I N T R O

68 5 8
                                    

Daar zitten jullie dan, in de auto naar een escape room. Je kijkt om je heen, naar je 9 andere vrienden. Niemand had dit al eerder gedaan en jullie waren allen razend enthousiast.

Wat jullie niet wisten, is dat dit de ergste 10 dagen van jullie leven werden. Misschien zelfs de laatste 10 dagen ooit.

~

"Jongens... we kunnen hier niet meer uit..." roep je angstig uit. "Wat? Zit de deur dicht? Waar is een sleutel?" En op dat moment hoor je een duistere lach uit luidsprekers . "Laat de escape room beginnen!"

Welkom allemaal bij (een van) de eerste escape room(s) van Wattpad! Ik heb hier echt enorm veel zin, en ik hoop dat enkelen onder jullie hier ook zin in hebben.

De bedoeling is dat jullie logischerwijze ontsnappen, maar zomaar gaat dat niet lukken. Er is namelijk een familiedrama aan de gang, en dat is misschien toch echter dan jullie allen hadden verwacht...

Uiteraard moeten jullue dat ook eerst oplossen, maar dat laat ik graag aan jullie over.

Eerst en vooral; ik ben verschrikkelijk in uitleg geven. Dus vragen mogen altijd gesteld worden na de uitleg, echt, doen, maar ik denk dat soms dingen voor zichzelf spreken als we bezig zijn.

Maargoed, ik denk dat het het beste is als jullie de uitleg lezen, en als jullie interesse daarna niet drastisch is gezakt, schrijf je vooral in!

En als je te laat bent met inschrijven, ik schrijf het verhaal altijd uit, dus als je benieuwd bent naar de verloop, en info over een (eventuele) tweede editie, bewaar dit verhaal zeker in je bibliotheek! :)

Alvast veel speel- en leesplezier, en laat de escape room beginnen!

ESCAPE ROOM-SPELWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu