Karma Tavsiyeler

1.1K 45 8
                                    

Çok çalış o kadarda fazla değil çalışmak sosyalleşmene engel olmasın ancak sıkı çalış.  Açıklarını şimdi kapatmazsan, sonra hiç kapatamazsın.

İnsanlara çok emir vermey ve kalp kırma.Her zaman nazik ol.

Popüler olmak herşey değildir.Önemli olan iyi arkadaşlar edinmektir.Çok arkadaşınızın olması gerekmiyor.2-3 gerçek arkadaşınızın olması yeterli.  =) 

Asla biriyle dalga gecmeyin.Bu sizi havalı yapmaz aksine itici gösterir. Ve eğer sizinle dalga geçiyorlarsa aldırmayın onlar asla gerçek değil.Bunun icin kendinizi uzmeyin.

Teneffüste yapabileceğiniz şeyler;

-Kantine inin atıştırmalık bir yiyecek alın,hem sizi dinç tutar.

-Bahçede arkadaşlarınızla bir grup oluşturun bir kenarda konuşun bunlar özel sıralarınız olabilir,espriler olabilir gibi.

-Sınav olacağı zaman arkadaşlarınızla birlikte sınava  çalışın.

Dürüst olun.Asla yalan söylemeyin başkalarının arkasından konuşmayın.

Biliyorum çok geç kaldım ama ilk quizi olduk , dersler  ve ödevler yoğun bir şekilde başladı hepinizden çok özür dilerim.   Umarım beni affedersiniz. Tavsiyeler kısa oldu ama :/  Bu arada liseye geçmeyin bence :D  Her aklınıza geleni hatta benimle ilgili bile soru sorabilirsiniz.  Sizlere sonsuz başarılar diliyorum, hepinizin en iyi yerlere geleceğine gönülden inanıyorum.  Hadi kolay gelsin ;)

8. SINIFLAR İÇİN TAVSİYELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin