Gençler biliyorsunuz sınava çok az kaldı o yüzden son çalışmaları yapmaya başladınız sanırım. Ben bugün yazacağım tavsiyede size sınavdan hemen önce ve sınavdan sonra YAPMAMANIZ ve YAPMANIZ gerekenlerden bahsedeceğim. Farzedelim ki yarın TEOG var sakın sakın twitter da #Teog başlığı altında yazılan twitleri okumayın insanı sadece strese sokuyor böyle twitler. Mümkünse facebook a da girmeyin sizin gibi sınava girecek insanların % 99 u facebookta heyecanlı hissediyor diye durum paylaşıyor bu durumları okumak sadece sizi heyecanlandırır başka hiçbir şeye yaramaz. Şimdi de ilk teog bitti yani Matematik, Türkçe ve Din Kültürü sınavlarını bitirdiniz eve geldiniz sakın twitter a girmeyin arkadaşlarınızın bir çoğu cevapları sallar siz eğer o cevabı yapmamışsanız üzüntüden kahrolursunuz bu da haliyle diğer günü etkiler. Veya sınavınız berbat geçti sakın üzülmeyin ve diğer güne odaklanın eğer üzülürseniz gitti gülüm keten helva. Şimdi de son güne geçelim sınavınız bitti iyi ya da kötü bir şekilde atlattınız eve geldiniz açtınız bilgisayarı ya da telefonu ilk iş bana nasıl geçtiğini mesaj atın :P , isterseniz hatırladığınız soruları bana mesaj atabilirsiniz ben size cevaplarım. Bana mesaj attıktan sonra yine twitter a girip #Teog başlığı altında atılan twitleri okumayın çünkü bazıları yanlışını bir tarafından sallar (benim 3 yanlışım var gibi) bu da sizin moralinizi bozar aman olan olmuş moralimiz bozulsa ne olacak diye düşündüğünüzü duyar gibiyim SAKIN öyle düşünmeyin siz moralinizi hep yüksek tutun ki başarı da gelsin. Benim söyleyeceklerim bu kadar muhtemelen TEOG dan önce bir kaç şey daha yayınlarım ama olur da yayınlayamazsam diye şimdiden hepinize başarılar diliyorum hiçbir şey sizden daha kıymetli değil o güzel canınızı sakın sıkmayın aklınıza takılan herşeyi bana sorabilirsiniz. Ben HEPİNİZE çokkkk güveniyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
8. SINIFLAR İÇİN TAVSİYELER
Rastgele8. sınıflara yardım etmek amacıyla yazmaya başladım. Umarım yardımcı olabilirim. :)