Derslere Göre Tavsiyeler

1.4K 56 20
                                    

Türkçe: Genellikle paragraf soruları çıktığı için çok kitap okumanızı tavsiye ederim.  Ayrıca dil bilgisi ve paragraf sorularını çok test çözerek daha kolay yapabilirsiniz.  Çünkü genelde paragraf ve dil bilgisi soruları birbirlerine çok benziyor. Bu arada çalışma kitaplarınızdaki etkinlikleri yapmayı sakın unutmayın.

Matematik: Matematik de bol bol soru çözerek başarılı olunur .  Tabi ki bu sorulara ders kitapları ve çalışma kitaplarındaki sorular da dahil.

Fen Bilgisi: Fen de bol bol deneyler yaparak, bol bol test çözerek ve  bol bol araştırma yaparak başarılı olabilirsiniz.  

Ders ve çalışma kitaplarındaki ünite değerlendirme sorularını ve etkinliklerini yapmayı sakın unutmayın.

TC. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük: İnkılap Tarihi için de bol bol kitap okumanızı tavsiye ediyorum. Ayrıca İnkılap da genellikle yorum soruları sordukları için soru çözerken yorum sorularına daha fazla ağırlık vermelisiniz.  Bilgi eksiğinizi kapatmak için de internetten video izlemenizi ve yazarak çalışmanızı tavsiye ederim. 

İngilizce: İngilizce de bizim öğretmenimiz kelime kutusu yaptırmıştı. Her öğrendiğiniz kelimeyi bir tarafına türkçe anlamı bir tarafına da İngilizce kelimeyi yazıp kutuya atın.  Teog da  çok faydasını göreceksiniz.

Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi:  Bu ders için de bol bol kitap okumanızı ve yazarak kavram çalışmanızı tavsiye ederim.  Özellikle  Hac, kaza ve kader ünitelerine yıl boyunca çalışmanızı tavsiye ederim. 

İstediğiniz her şeyi sorabilirsiniz.  Başarılar. ..

8. SINIFLAR İÇİN TAVSİYELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin