Geç yazdığım için hepinizden çok özür dilerim. Bu sefer kendim tavsiye yazmadım internetten topladım. Umarım beğenirsiniz.
• Öğretmenlerle iyi geçinin. Komik olmaya çalışanlar var ama not almanız önemli o yüzden "Karnıma ağrı girdi, sırtıma van." espirisine bile gülebilirsiniz yok o kadar da değil ama gülün işte siz anladınız. Bir de dikkat edin diğer öğrencilerin gözünde "Yalaka" gibi görünmeyin. Sonra ne derlerdi ? Hah! adım çıkmış 9'a inmez 8'e.
• Defteriniz temiz olsun.
• Kalem kutunuzda en az 2 uçlu kalem ve 2 silgi olsun. He birde kutsal şey UÇ.
• Okulun en büyüğü sizsiniz diye ayrı bi havalanmayın hiç bir şey olmuyor.Bizim 7. sınıfları görseydiniz kendileri lise sondalar gibi hareket ediyorlardı falan filan. Eee doğal olarak kavgalar artıcak falan ama sakın ayırmayın. Olan size oluyor.
• Sabahçıysanız eğer okula gitmeden gerçekten kahvaltı yapın. Beyninize bir şeyler girdi mi kalıcı olabiliyor. Evde yapmanız mümkün değilse okulun kantininden derse girmeden bir şeyler atıştırın.
• Öyle havalı tipler gibi dolaşmayın etrafta fena indiren birileri her zaman mutlaka vardır.
• 8. Sınıfları hocalar gözetlemiyor diye etrafta dolaşmayın asıl sizin üstünüzde oluyor o gözler.
• Son olarak derslerde kitapta veya defterde fosforlu kalem kullanın.
Anladığınız ders konularında ; Mavi renk ile o konu ile alakalı satırların üstünü çizin.(Yıl sonunda Mavi fosforlu kalem bitmemiş olabilir sıkıntı yok.)
İdare edebilecek ders konularında ; Sarı renkli fosforlu kalemi kullanın.
Anlamadığınız ders konularında ; Kırmızı renkli fosforlu kalemi kullanın (Yıl bitene kadar 2-3 kere daha alabilirsiniz fakat sıkıntı yapmayın.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
8. SINIFLAR İÇİN TAVSİYELER
Casuale8. sınıflara yardım etmek amacıyla yazmaya başladım. Umarım yardımcı olabilirim. :)