Prišiel som domov. V obývačke sedela Aless. Odľahlo mi. Nič sa jej nestalo. Sadol som si vedľa nej. Odtiahla sa. Chcel som ju chytiť za ruku, ale po schodoch utekali Kyasarin. Chytila ju za plecia a potriasla ňou. ,,Kde si bola?! Vieš, ako som sa bála?! Kde je môj nožík?! Myslela som si, že sa niekde zabiješ!",,Dosť! Tu máš." Podala jej nožík. ,,Najprv som aj chcela, ale potom som si uvedomila, že pokiaľ ide o mňa, tak to nedokážem. Ale pokiaľ ide o rodinu a priateľov, tak dokážem aj nemožné." ,,Prečo?" Sklonila hlavu. ,,Nie pred ním." Ukázala na mňa. Kyasarin sa pozrela na hodinky. ,,Ok. Potom mi to povieš! Mám pre teba oznam. Dnes ma nehľadaj. Idem s Macom do kina." Aless sa zasmiala. ,,Rande?",,Mala si ho vidieť, aký bol červený. Nemohla som povedať nie. Bol taký kawai!" Aless sa úplne rozosmiala. ,,Takže rande. Ja som ti hovorila, že nie sú zlí a že si ich obľúbiš." Na to už Kyas neodpovedala. Za ňou sa objavil Mac. ,,Môžeme ísť?" Kyas prikývla a už boli preč. Ostal som tu len ja a ona. Ona sa ale postavila a odišla.
O týždeň neskôr
Aless som sa radšej vyhýbal. Nechcel som jej niečo spraviť. Odmietol som Jacobovu ponuku. Mac, ale urobil pravý opak. Toto sa ešte zvrtne. Aless sa znovu usmieva a je šťastná. Aspoň to. Práve sedíme triede a sledujem dianie, keď do triedy vstúpi učiteľka s nejakým dievčaťom. Aless dvihla hlavu a usmiala sa. Asi ju pozná. ,,Môžete mi na chvíľu venovať pozornosť?!" skríkla učiteľka. Všetci v triede stíchli a upriamili svoju pozornosť na nové dievča. učka pokračovala: ,,Toto je vaša nová spolužiačka. Volá sa Melanie Kristie." Nechala ju tak a odišla. Všetky baby sa k nej nahrnuli a chceli sa s ňou rozprávať, ale ona ich odstrčila a šla k Aless. Spolu sa o niečom bavili. Pridala sa k nim aj Kyasarin. Takto spolu strávili celý deň.
VOUS LISEZ
I'm Not MMer!!
FanfictionJedno dievča, jeden život... Tajný člen rodiny... Veľký priestor... Očný kontakt...