1.9.1977
Sedím na zahájení nového školního roku v Kruvalu. Vedle mě je můj nejlepší kamarád Samuel. Čekáme jen na ředitelův každoroční proslov. Takže mám čas se ponořit do vlastních myšlenek, které se týkají mého bratra. Jak se má? Taky poslouchají ředitelův proslov? Vrtá mi hlavou.
,,Vítám vás v novém školním roce." přeruší ředitel mé myšlenky. ,,Letos máme ale změnu a to tu, že se letos bude konat vánoční ples, který bude v Bradavicích, takže studenti pátého ročníku a výš se v listopadu sbalí a pojedou. Ples se bude konat 22.12. a odjíždět budeme na Nový rok. Přesný datum odjezdu ještě oznámím. A teď se pusťte do večeře." řekl a na stolech se objevilo jídlo do kterého jsem se s chutí pustila.
Po večeři jsem se vydala do svého pokoje, kde jsem šla napsat dopis Jamesovi. Vsadím se, že i jim to Brumbál oznámil. Chtěla bych vidět jeho reakci, protože plesy nikdy neměl v oblibě. Když jsem nad tím přemýšlela, dopis se mi psal snadno.
Můj milý Monty,
píšu ti protože jsem se dozvěděla, že u vás bude Vánoční ples a my k vám přijedeme. Takže se konečně potkám s tou tvou vyvolenou a kamarády. Hlavně doufám, že hned nezačneš dělat nějaké průšvihy. Užij si školní rok a uvidíme se v prosinci.
Tvoje milovaná Vicky.P.S. očekávám detailní popis tvého školního roku.
Když jsem ho dopsala, tak jsem ho dala do obálky s tím, že ho ráno pošlu, aby mu došel na snídani. S dobrým pocitem jsem usnula.
................................................................................................................................................
2.9.1977Z pohledu Jamese:
Sedím na snídani s mojí holkou a s kamarády. Živě diskutujeme o famfrpálu, když oknem přiletí hejno sov. Rodiče zase posílají svým dětem dopisi. K mému údivu ke mě přiletí jedna sova. Tu sovu bych poznal vždycky.
,,Ahoj Dene, copak mi neseš?" zeptal jsem se sovy. Den je sova mojí milované sestřičky Vicky. Proč mu dala takové jméno opravdu netuším.
Sova mi předala dopis a já jsem si ho začal číst.
,,Tohle je snad vtip!" vykřikl jsem, až se po mě pár lidí otočilo.
,,Co je zase?" zeptal se Tichošlápek a vzal mi dopis.
,,Vrať mi to!" řekl jsem rázně, ale on jen zakroutil hlavou a začal ho číst tak, aby ho slyšela Lily a Remus s Peterem. ,,Můj milý Monty, píšu ti protože jsem se dozvěděla, že u vás bude Vánoční ples a my k vám přijedeme. Takže se konečně potkám s tou tvou vyvolenou a kamarády. Hlavně doufám, že hned nezačneš dělat nějaké průšvihy. Užij si školní rok a uvidíme se v prosinci.
Tvoje milovaná Vicky. P.S. očekávám detailní popis tvého školního roku." dočetl.,,Kdo ti ho poslal?" zeptala se Lily.
,,Slyšela si. Vicky." odpověděl jsem vyhýbavě.
,,Ale kdo to je?" zeptala se znovu.
,,Jamesi, prostě nám to řekni. Mě to taky zajímá." řekl Sirius a Remus jen přikývl.
,,Lidi, nemusíte vědět vše." řekl jsem.
,,Nás to jenom zajímá, protože kdo napíše 'Můj milý Monty.' a podepíše se 'Tvoje milovaná Vicky.'. Spíš to vypadá jako kdyby si měl ještě jednu holku." vysvětlí Sirius.,,A co to znamená Monty?" zeptal se Remus.
,,Hele. V prosinci se to dozvíte. A teď jestli dovolíte jdu jí odepsat." a s tímhle jsem se zvedl od stolu a odešel do našeho pokoje.
Když jsem došel k Buclaté dámě, tak jsem řekl heslo a ona mě kupodivu bez řečí pustila dovnitř. Vyšel jsem schody k chlapeckým ložnicím a vešel do našeho pokoje. Sedl jsem si ke stolu, vzal si pero a pergamen a přemýšlel, co jí odepišu. Nakonec z toho vzniklo toto:
Moje milovaná Vicky,
o plesu jsem slyšel a taky vím, že přijedou, kromě Kruvalu, i Krasnohůlky. Doufám, že se ti daří dobře a že si letošní rok hodláš užít jelikož je tvůj poslední. Ale k té hlavní myšlence. Dnes se mi stalo, že tvůj dopis dostal do rukou Sirius, Teda vytrhl mi ho z ruky, a přečetl ho před Remem, Peterem a Lily. Okamžitě měli dotazy a myslím, že nepřestanou dokud se všechno nedozví, ale já jim to řeknu až tu budeš. Taky bych potřeboval radu. Zatím jsem spozoroval, že Lily nemá znamení, že chodí se členem rodu Clarků. Myslíš, že jde o nějaké spoždění? No nic. A detailní popis ti budu psát. Těším se až tě uvidím.S láskou Monty.
Dopsal jsem dopis a předal ho své sově Lily s tím, aby ho předala Vicky. S tím znamením jsem doufal, že to je jen spoždení a ne ten případ s falešnou láskou. Povzdechl jsem si a vydal se na vyučování.
Z pohledu Victorie:
Přišel mi dopis od Jamese. Znepokojil mě fakt, že jeho vyvolená nemá znamení. Je možný případ a falešnou láskou anebo ještě jeden, ale ten je nepravděpodobný. I když možný je všechno. Jde o to, že Lily by kromě Jamese milovala ještě někoho jiného. A ani o tom nemusí vědět. Napíšu to takhle Jamesovi a uvidíme.
Monty,
jsou jen dvě možnosti. Buď tě nemiluje, nebo tě miluje, ale zároveň miluje i někoho jiného. A ani o tom nemusí vědět. Když toho dotyčného milovat přestane, na ruce se jí znamení ukáže. Jinak tě pozdravuje Sam. Měj se Vicky.Napsala jsem a poslala ho. Přijde mu kolem druhé. Teď ale na vyučování.
Z pohledu Jamese:
Vicky mi odepsala poměrně rychle. Takže buď mě nemiluje, nebo ano, ale miluje i někoho jiného. No nevím. Momentálně sedím ve společence a píšu esej do přeměňování. Sirius do mě od rána hučí a ptá se kdo je Vicky. Je otravný a stejně tak i Lil. Nedokážou pochopit, že se dozví za tři měsíce. Ale já jim to nesmím říct. Jako že se James Fleamont Clark jmenuju.
,,Notak Jamesi." prosí Sirius.
,,Ne, Siri. Vydrž do prosince."
,,No tak fajn." řekne po chvilce. Vzdal to a po chvíli to vzdala i Lily. Konečně. Přemýšlel jsem jak to vezmou. Vždyť jsem se narodil do té nejčistokrevnější rodiny. Taky jsem zvědavý na reakci zmijozeláků, protože kdyby věděli, že jsem Clark, tak mi nenadávají a snaží se mi vlichotit do přízně. Přece jen s rodem Clarků si to nikdo nechce rozházet. No nic. Zpátky k úkolu.
Vítám vás u nového příběhu, který se mi zničehonic zrodil v hlavě. Doufám, že se vám bude líbit. Claire.
ČTEŠ
Victorie Clark
FanfictionFanfikce HP Příběh o sestře Jamese Pottera. Veškerá práva patří J. K. Rowlingové