Το πρωί ξύπνησα νιώθοντας ένα βάρος στην μεση μου . Το χέρι του με κρατούσε σφιχτά και το μόνο που έκανα ήταν να το βγάλω από πάνω μου . Προσπάθησα να σηκωθώ σιγά με σκοπό να μην τον ξυπνησω
"Που πας ;"
Λέει νυσταγμενα κοιτώντας με"Κάτω"
Λέω και σηκώνομαι από το κρεβάτι."Θέλω να κάτσεις στο κρεβάτι μου δεν έχω ξυπνήσει ακόμα ."
Λέει και κάνω αυτό που μου λέει. Νυστάζει και δεν θέλω να του σπάσω τα νεύρα παλι . Βαρέθηκα να τσακωνόμαστε .Με τραβάει κοντά του και με χώνει στην αγκαλιά του . Καθόμουν και σκεφτόμουν τα γεγονότα που έχουν συμβεί τις τελευταίες μέρες . Σήμερα επιστρέφει ο αδερφός μου και έχουμε τον αγώνα του Evan . Είχα πει ότι δεν θα παω . Εξάλλου τι να έκανα στον αγώνα του εντελώς σπαστικου γκομενιαρη Evan ; Αλλά τώρα θέλω να παω . Ίσως απλώς δεν θέλω να πεθάνει από τα χτυπήματα . Αλλά δεν νομίζω να συμβεί κάτι τέτοιο γιατί όπως είναι γνωστό "κακό σκυλί ψόφο δεν έχει" . Μετά από αρκετη ώρα σκέψης , με διακόπτει το τηλέφωνο το Evan . Ήταν ακριβώς δίπλα και έτσι κατάφερα να δω ότι τον καλούσε η ακατανόμαστη . Ξυπνάει από τον λήθαργο και απαντάει στο τηλέφωνο με μια νυσταγμενη φωνή που σίγουρα θα της άρεσε .
"Ναι......"
"Τι θες ;"
"Οχι κοιμάμαι ... με ξύπνησες "
"Που;"
"Καλα έρχομαι "Αυτη ήταν η σύντομη συζήτηση που είχαν . Έκανα πως κοιμάμαι δεν ήθελα να μου μιλήσει . Ήταν ένας καφρος . Ίσως αυτό το κορίτσι να μην είναι απλα το πουτανακι του όπως λέει . Ίσως να είναι πολλα παραπάνω ώστε να μπορεί να τον κάνει ότι θέλει και να τον τρέχει έτσι ... άκουσα τα βήματα του να πλησιάζουν τράβηξε το πάπλωμα από πάνω μου και μου χάιδεψα τα μαλλιά . Τον άκουσα να ανοίγει τα συρτάρια του και μετά από λιγο να φεύγει . Δεν είπε τιποτα . Ντύθηκε και έφυγε να συναντήσει την κοπέλα που έκραζε χθες . Κοίταξα από το παράθυρο μέχρι να δω το αυτοκίνητο του να απομακρύνεται . Αυτόματα έπιασα το τηλέφωνο μου και κάλεσα τον Austin μόνο έτσι θα ηρεμουσα . Έπρεπε να κάνω αυτήν την εργασία . Με αυτά και με αυτά είχα αφήσει τελείως το θέμα αυτό και την δευτερα έπρεπε να έχουμε παραδώσει ένα κομμάτι .
Περνάει λίγη ώρα και στο 3ο χτύπημα απαντάει"Ναι; "
"Εγω είμαι η Skylar "
"Το ξέρω ! Δεν περίμενα ποτέ να μου τηλεφώνησεις"
"Ήθελα να κάνουμε την εργασία σήμερα αν θες . Έχω λιγο χρόνο και αναρωτιόμουν αν θέλεις να έρθεις να την κάνουμε "
VOUS LISEZ
With driver the heart
Roman d'amourΜια παρέα των ομορφότερων αγοριών και κοριτσιών του σχολείου . Οχι όμως μια απλή παρέα . Μια παρέα που έχει την έννοια της οικογένειας . Τα αγόρια προστατεύουν τα κορίτσια ενώ μεταξύ αγοριών και κοριτσιών δεν μπορεί να υπάρξει κάτι ερωτικο σύμφωνα...