Κεφαλαιο 12

67 8 0
                                    

Έτρεξα προς την θέση μου . Αριστερά μου καθόταν η Brooklyn και στα δεξιά μου η Scarlett. Τους έσκασα ένα ψεύτικο χαμόγελο (γιατί οχι να γελάσω, να κλαιω ήθελα εκείνη την στιγμή ) και ο παρουσιαστής για τον σημερινό αγώνα ανέβηκε πάνω στον αγωνιστικό χώρο .

"Καλώς ήρθατε φίλοι και φίλες του boxing !!!......
Σήμερα εδω μπροστά σας δυο από τα μεγαλύτερα αστερια θα παλέψουν σώμα με σώμα για τον ανώτατο τίτλο και τα 20.000 ευρώ . Παρακαλω ας υποδεχτούμε στο ρινγκ τον Lucas Anderson . Ο οποίος έχει αγωνιστεί 40 φορές και είναι μόλις 22 χρόνων έχει χάσει πέντε φορές ενώ οι νίκες του είναι ολες θριαμβευτικες . Το τέρας τον 75 κιλών lucaaaaassssss Andersonnn "

Λέει και ο lucas βγαινει από τα αποδυτήρια φορώντας μια μαύρη ρόμπα . Φαίνονταν πολυ άγριος και τα μάτια του ήταν σκούρα . Δεν είχε έρθει για να χάσει και αυρο φαινόταν στην όλη συμπεριφορά του . Ανέβηκε στο ρινγκ και πολλοί άνθρωποι άρχισαν να ζητωκραυγάζουν και να τον αποθεώνουν . Εκείνος κοίταξε προς το μέρος μου και μου χαμογέλασε την στιγμή που έβγαζε την ρόμπα του . Η Scarlett από δίπλα άρχισε να μου πατάει το ποδι και να μου και εγω γέλασα από αυτήν της την αντίδραση .

"Τι θέλεις μωρή;"
Της λέω και την κοιτάζω

"Νομίζω ότι ο lucas σε κοιτάει πολυ επίμονα "
Λέει σχεδόν τσιρίζοντας κάτι που με κάνει να γελάσω και να ξεχάσω για λιγο τα "βάσανα" μου .

"Είναι εχθρός με τον Evan "
Λέω και πιάνω αμήχανα το χέρι μου .

"Δεν μας νοιάζει "
λέει όμως την διακόπτει για ακόμα μια φορά ο παρουσιαστής .

"Και από την άλλη πλευρά έχουμε τον Evan Thomson
Τον θρύλο που στα 19 του σχεδόν χρόνια έχει αγωνιστεί 25 φορές χωρίς καμία ήττα .
Ο θρύλος των 70 κιλών που σήμερα θα ανταγωνιστεί με έναν αρκετά μεγαλύτερο του
Ας υποδεχτούμε τον Evan "

Στο άκουσμα της φωνής η παρέα σηκώνεται . Εκτός από εμένα . Δεν ήθελα να σηκωθώ . Δεν ένιωσα την ανάγκη να το κάνω . Όταν τον είδα να βγαινει με την κόκκινη ρόμπα του το βλέμμα του ήταν σκοτείνιασμενο. Ήταν σαν να μην βλέπει . Σαν να έχει τυφλωθεί από θυμό και διέκρινα και κάτι αλλο. Στεναχώρια ;

Ανέβηκε πάνω στον αγωνιστικό χώρο και έβγαλε την ρόμπα του . Την έδωσε στον προπονητή του και κοίταξε προς το μέρος μας . Όταν με κοίταξε το βλέμμα του έμεινε εκεί . Με κοίταξε με ένα απολογητικό ύφος και εγω απλά γύρισα το βλέμμα μου αλλου . Δεν ήθελα να τον κοιτάω . Όταν ο αγώνας ξεκίνησε έβλεπα ότι ο lucas ήταν πολυ αποφασισμένος ενώ ο Evan φαινόταν χαμένος . Φαινόταν να είναι αλλου να μην είναι αρκετά συγκεντρωμένος στον στόχο .

With driver the heart Donde viven las historias. Descúbrelo ahora