~part 2 II day 1~

327 20 1
                                    

Zoe's POV

Harry heeft nog steeds mijn kin vast en kijk hem zenuwachtig aan. Mijn hand gaat langzaam naar mijn kin, waarna mijn trillende vingers zijn handen vast pakken. Ik duw zijn hand van mijn kin af, en tot mijn verbazing laat Harry het gewoon gebeuren. De vier andere jongens waar ik hun naam nog steeds niet van weet volgen al mijn handelingen, wat me alleen nog maar meer zenuwachtig maakt. ‘Louis’ zegt dan ineens een jongen met bruin rommelig haar en met blauwe ogen. ‘Niall’ ‘Zayn’ ‘Liam’. Ik slik als ik Harry dichterbij voel komen. ‘Je weet vast wel hoe ik heet. En anders moet je daar zelf maar achter komen.’ Ik ril nog na van zijn warme adem op mijn oor als hij weer terug gaat zitten zoals hij net zat. Nerveus wiebel ik heen en weer op mijn stoel tot er een grote mannelijke hand op mijn schouder wordt gelegd. ‘Stop daar eens mee, of moet je soms naar de wc ?’ vraagt zijn schorre stem. De irritatie in zijn stem was duidelijk te horen. Ik schudde mijn hoofd en de grijns kwam weer terug op mijn gezicht. ‘Dit is de perfecte’ sprak zijn stem tegen de 4 andere jongens die grijnzend knikte, ‘absoluut.’ Nu snapte ik er helemaal niks meer van, wie/wat was absoluut de perfecte. Ik draai mijn hoofd en net op dat moment gaat de bel en snel schuif ik mijn stoel naar achter. Ik pak mijn tas van de grond af en wil weg lopen als ik bij mijn polsen wordt teruggetrokken. Ik botst tegen een gespierde borstkas aan, en als ik omhoog kijk, kijk ik in de bruine ogen van Zayn. Hij trekt me mee in de richting van het bureau van onze mentor, die eindelijk een keertje opkijkt van zijn telefoon. ‘Oh hey jongens, wat kan ik voor jullie doen ?’ vraagt hij met opgetrokken wenkbrauwen en een speels glimlachje rond zijn mond. ‘Wij hadden het idee om Zoë een weekje onder ons hoeden te nemen’ zegt Niall met zijn leuke Ierse accent. ‘En daarmee bedoel je ?’ ‘gewoon, nieuwe mensen laten ontmoeten, rondleiden, zorgen dat ze niet verdwaalt in de school enz.’ legt Liam uit. ‘Uitstekend idee jongen, en ik ben btw meneer Efron, maar noem me maar Zac.’ ‘okey’ zeg ik zachtjes maar met een klein glimlachje. Mene- ik bedoel Zack lijkt zijn telefoon weer interessanter te vinden dan mij dus richt hij daar zijn aandacht weer op. Een rukje aan mijn arm laat me omdraaien. Ik wordt meegetrokken naar de deur, en het lokaal uitgetrokken. ‘Waar gaan we heen ?’ vraag ik zachtjes. ‘Naar de les, dacht je dat we je gingen vermoorden ofzo ?’ zegt Niall lachend. Tuurlijk, stomme vraag. Harry komt langs mij lopen en pakt mijn hand vast. Ik wil mijn kleine hand snel uit zijn grote mannelijke hand trekken, maar dat laat hij niet toe. We lopen achter Niall en Zayn aan, die lachend elkaar aan het duwen zijn. Zayn slaat Niall plagerig op zijn achterhoofd, maar waar ze het over hebben kan ik niet verstaan. Liam en Louis lopen achter ons, en ik voel iemands blik gewoon op mijn kont rusten. Het liefst zou ik omdraaien en ze allebei een klap in het gezicht geven, maar het doen is iets anders. We komen aan bij het lokaal en Zayn trekt nog pratend met Niall de deur open. De docente achter het bureau kijkt ons vreemd aan en trekt een wenkbrauw op als Zayn wil gaan zitten. ‘wat denken jullie wel, eerst te laat komen in mijn les voor de zoveelste keer verstoren. Ga maar een briefje halen bij de receptie voor een nablijf uurtje.’ De jongens besteden er niet eens aandacht aan en trekken mij weer de klas uit. Blijkbaar kende deze docente de jongens al, aangezien ze zoveelste keer zei. ‘Moet ik nu echt nablijven op mijn eerste schooldag’ jammer ik zachtjes zodat hopelijk niemand het hoort. Maar de persoon langs mij, die ook nog steeds mijn hand vast heeft, hoort het wel. ‘Nee, we gaan nu gewoon weg voor een uurtje, misschien iets langer.’ Wat !???!!! Ga ik nou spijbelen op mijn eerste dag ? ‘I-ik blijf uhm liever hier’ zeg ik zachtjes. ‘No way, jij gaat mooi met ons mee.’ En daarmee is het einde discussie.

Maar was ik maar de koppige geweest, was ik maar voor mezelf opgekomen.                                    Dan was deze diepe kuil misschien niet zo donker geweest.

A/N IMPORTANT

HI GUYSSS

So all mijn boeken (behave mijn on hold boek) heb ik nu geupdate :)

BECAUSE MIJN WATTPAD ACCOUNT 1 JAAR LEVEND IS :)

SOOOO YEAH

Ik probeer snel weer te updaten, maar t kan ff duren bc school is a bitch.

EN IK OVER EEN WEEK (6 OKTOBER) JARIG BEN !!!!!!!!!!!!!!!!! FISAAAAA

Okey maar omdat ik een jaar besta wil ik jullie bedanken.

Lieve lieve lieve lezers en volgers,

Bedankt dat jullie me steunen, bedankt dat jullie mijn boeken lezen, bedankt dat jullie me volgen, bedankt dat jullie me speciaal laten voelen, bedankt dat jullie altijd achter me staan. Bedankt voor alles wat jullie voor me hebben gedaan. Ik wou jullie graag iets terug geven, dus dacht ik aan een Q&A waarbij je ALLES mag vragen en ik waarschijnlijk ook bij ALLES een antwoord ga geven. BEN NIET BANG OM IETS TE VRAGEN, NIETS IS ERG OF RAAR AANGEZIEN IK ZELF OOK NIET HELEMAAL 100% BEN :) SO LAAT JE VRAGEN HIER ACHTER :)

Sooo guys love you forever and always xxxx 

Live happily ever after ft. One direction II Dutch bullied story [ON HOLD]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu