tot op een gegeven moment Potter de snaai zag en een duikvlucht maakte, ik vloog erachter aan en op een toen moment vloog ik naast Potter en ik voelde het koude metaal in mijn hand en hield de snaai omhoog. Yesss ik mocht bij het team blijven!!! Ik was super blij en feliciteerde Potter met dat hij het goed had gedaan. Ik kreeg felicitaties van het team. Blij liep ik samen met Emma naar de leerlingen kamer, ik ging nog even snel naar de bieb voor een boek en botste toen tegen een jongen op. Sorry, wacht eens even ben jij niet Max de broer van Carlo vroeg ik. Ja inderdaad ben jij niet Ashley Lupos? Ja inderdaad jij zit ook in Huffelpuf toch? Ja zei hij. Ik in Griffoendor vertel ik. Oh ja dat wist ik al want Carlo heeft het vaak over je! Zullen we afspreken dat we het woensdag bij het zwarte meer afspreken want ik wil je iets vertellen zei Max. Oké hoe laat? 3 uur na de lessen. Oké tot woensdag zei ik. Ik haalde snel mijn boek uit de bieb en ging meteen daarna naar Emma en vertelde wat er was gebeurt. // het is nu Woensdag// aaaaah het is nu de laatste les maar het is geschiedenis van toverkunst dus het is zooooooooo saai, ondertussen ik speel samen met Emma kamertje verhuren (een spel wat Dreuzels spelen) en we wachten totdat de les is afgelopen. TRINGGGGG, yes de bel gaat! Jullie huiswerk is dat je 1 perkament vol met een opstel over de koboldopstanden met verklaring en je menig. Uhh kan het nog saaier. Nou ja de lessen zijn afgelopen dus mijn tas droppen in de leerlingenkamer en naar het zwarte meer. Toen ik bij het zwarte meer aankwam was Max er nog niet, dus deed ik mijn schoenen uit en ging met mijn voeten in het warme water dat was op gewarmd door de zon. Hey hoorde ik achter me het was Max. Hoi, wat wou je eigenlijk vertellen vraag ik. Uhh nou ik weet niet zo goed hoe ik het moet vertellen, ik mocht dit eigenlijk niet van Carlo zeggen maar ik doe het toch hijisverliefdopje. Wat kun je het nog een keer rustiger herhalen? Hij is verliefd op je. Uuuuh oké? Maar waarom zeg je dit? Omdat.................
//Dat lees je in het volgende hoofdstuk sorry dat het zoooooooo lang heeft geduurd alleen had ik perongelijk een stuk van mijn verhaal verwijderd en had ik veel toedoen en ook geen ideeën maar hij is er nu😊❤️//
JE LEEST
Het leven van Ashley Lupos // On Hold
FanfictionHet verhaal staat tijdelijk op on hold omdat ik geen motivatie heb om eraan te werken, zodra ik het wel weer heb begin ik weer:) Ashley lupos is de dochter van Remus Lupos en Nymphadora Tops-Lupos die in dit verhaal in haar 4de jaar zit als Harry Po...