Nog steeds in het st holisto

23 2 0
                                    

stop even met de pov want dat is makkelijker bij het schrijven ik schrijf daarom alsof je erbij staat 💖

wat vooraf ging: het goede nieuws is dat de kans groot is dat Ashley binnen kort wakker word. het slechte nieuws is dat.........

het slechte nieuws is dat als Ashley binnen nu en anderhalve maand niet wakker word dat ze voorgoed in coma kan blijven,omdat ze al zo lang in coma ligt zegt heler Greenway. Nymphadora krijgt tranen in haar ogen net zoals Remus. Opeens trekt Remus een raar gezicht. Nymphadora vraagt wat er is, Remus antwoordt we moeten met die jongen van een Malfidus praten en vragen wat er is gebeurt! Zodra ze weg gaan komen Emma en Max binnen, ze gaan bij Ashley zitten. De tranen lopen over Emma's gezicht ze zegt:' waarom wordt je nou niet wakker'?! Het is echt saai zonder je op Zweinstein. Max en Emma trekken veel samen op, maar ze missen Ashley heel erg. Ze zien Ashley's haar steeds sneller van kleur veranderen van roze, naar rood, naar groen, naar blond en dan plotseling wordt het zwart zo zwart als het maar zijn kan. De apparaten rond Ashley beginnen te piepen en Ashley begint hevig te schokken. Heler Greenway rent de kamer binnen en duwt Max en Emma aan de kant, ze roept naar Max en Emma: ga alsjeblieft de kamer uit dit is te heftig! Ze lopen snel de kamer uit. Heler greenway roept: Heler Prince kom alsjeblieft snel! Er komt snel een jonge vrouw van ongeveer 25 met blonde haren in een knotje aanlopen. Ze loopt de kamer binnen en samen probeert ze met heler Greenway Ashley rustig te krijgen. Na 5 minuten komen Remus en Nymphadora binnen rennen ze gaan de kamer van Ashley binnen. Na zo ongeveer 3 minuten loopt heler Prince de kamer uit en vertelt tegen Max en Emma dat ze even mogen kijken. Ze lopen de kamer binnen als ze eventjes binnen staan begint het apparaat opnieuw te piepen en dan stopt haar hartslag. Opnieuw komen er nog meer helers binnen en vergeten Max en Emma naar buiten te sturen. Met toverkracht proberen ze haar schokken toe te dienen maar niks helpt totdat opeens.........

Heyyy weer eens een keer een hoofdstuk na lange tijd ik heb weer veel inspiratie dus er komen weer meer hoofdstukken. Ik kom er nu ook achter dat dit het eerste hoofdstuk van 2020 si
19/05/2020
Woorden: 393

Het leven van Ashley Lupos // On HoldWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu