Ep 2 (Zawgyi)

69 4 3
                                    

4 ႏွစ္ခန႔္ ၾကာေသာ္...

အခ်ိန္က မနက္ ၇နာရီခန႔္... Bus ဂိတ္တြင္ Bus ကားေစာင့္ေနရင္း ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ အလုပ္စတင္ဝင္ရမွာမို႔ စိတ္လႈပ္ရွားေနသည္....

လူက ေပ်ာ္လြန္းေနေတာ့ လမ္းေလွ်ာက္ေနရင္း ေျမႀကီးနဲ႔ ေျခေထာက္မထိခ်င္... အစမ္းခန႔္ေပမယ့္ ႀကိဳးစားၿပီး လုပ္ႏိုင္ခဲ့ရင္ အၿမဲတမ္းဝန္ထမ္း ျဖစ္သြားႏိုင္ေလသည္... ကိုယ့္ဘက္က ႀကိဳးစားအားထုတ္မႈသာလိုေလသည္...

Bus ကားေပၚက ဆင္းတာနဲ႔ Company ဆီကို လမ္းအနည္းငယ္ေလွ်ာက္ကာ ကားလမ္းပါ ျဖတ္ကူးရေသးတာမို႔ ျဖတ္ကူးရန္ျပင္လိုက္စဥ္...

"ကြၽီ...."(ကားဘရိတ္အုပ္သံ)

"ဟာ... လမ္းကို ဘယ္လိုသြားေနတာလဲ..."

လမ္းတစ္ဖက္ကို ေရာက္ခါနီး မီးနီသြားတာကို ျမန္ျမန္မေလွ်ာက္မိတဲ့ ကိုယ္အျပစ္...

"ေတာင္းပန္ပါတယ္... ေတာင္းပန္ပါတယ္..."

ကားမွန္ခ်ၿပီး အပီအျပင္ လွမ္းေျပာတဲ့ ေနကာမ်က္မွန္နဲ႔ အမေတာ္ေခ်ာကို ေခါင္းေလးၫြတ္ ကိုယ္ေလးကိုင္းၿပီးေျပာကာ ျမန္ျမန္ေျပးလာခဲ့လိုက္ေလေတာ့သည္... ဒါေပမယ့္လည္း ကားေမာင္းလာတဲ့သူက လမ္းေလွ်ာက္လာတဲ့ သူကို ခဏေလာက္ေတာ့ ေစာင့္ေပးသင့္တယ္ မဟုတ္ဘူးလား.. ထားပါေလ မီးစိမ္းတာကို မွီမယ္ ထင္ၿပီး ေျပးသြားမိတဲ့ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုပဲ အျပစ္တင္လိုက္ေတာ့မယ္....

****

"Sakura shi ဒီဘက္ကိုပဲ လိုက္ခဲ့ေပးေနာ္..."

ကိုယ့္ထက္ ကုမၸဏီကိုေစာေရာက္ေနတဲ့ Nako ဆိုသူ စီနီယာရဲ႕ ေနာက္ကေန လိုက္ခဲ့လိုက္ေတာ့ အစည္းအေဝးခန္း တစ္ခုဆီကို သြားတာ ျဖစ္ေနသည္...

"ဒီေန႔ အစည္းအေဝးက အေရးႀကီးတယ္... ကုမၸဏီရဲ႕ ပစၥည္းသစ္တစ္ခုကို မိတ္ဆက္ ေပးျဖစ္မေပးျဖစ္ တိုင္ပင္ၾကမွာ..."

"ဟုတ္လား..."

သူအလုပ္လုပ္မယ့္ ကုမၸဏီဟာ ကိုရီးယားႏိုင္ငံရဲ႕ နာမည္ႀကီး အိမ္သုံး အသုံးအေဆာင္ေတြ ထုတ္လုပ္တဲ့ ကုမၸဏီတစ္ခု ျဖစ္တဲ့ အားေလ်ာ္စြာ ႐ုံးခန္း အသုံးအေဆာင္ ပစၥည္းေတြဟာ သပ္ရပ္လွပစြာ ရွိေနသည္... ဒီေန႔ လုပ္ၾကမယ့္ အစည္းအေဝးကေတာ့ နာမည္ႀကီး Game တစ္ခုနဲ႔ collaborate လုပ္ဖို႔အတြက္ တိုင္ပင္ၾကမယ့္ အစည္းအေဝးတဲ့ေလ...

I'm Not YoursWhere stories live. Discover now