Intro

324 13 0
                                    

(Unicode)

မှောင်မိုက်နေတဲ့ နေရာလေးတစ်ခု ဖယောင်းတိုင်လေး တစ်တိုင်ကြောင့် အလင်းရခဲ့မယ်ဆိုရင် အဲ့ဒီ ဖယောင်းတိုင်လေးက နင်ပါ...
ဆာကူရာ... အဲ့ဖယောင်းတိုင်လေး မရှိတော့တာနဲ့ ငါ့ဘဝက ပြန်မှောင်မိုက်သွားမှာ...
                       Lee Chaeyeon

နင်က ငါ့ကို ချစ်တာမဟုတ်ဘူး... သူ့ကို နိုင်ချင်လို့ ငါ့ကို လိုချင်ယောင်ဆောင်ခဲ့တာ...
နင်က အတ္တသိပ်ကြီးတယ်...
                    Miyawaki Sakura

သူ့ကို ကျွန်မ ပျော်စေချင်တယ်... သူ လိုချင်တာ အားလုံးကို ကျွန်မ ရယူပေးချင်တယ်... သူ့မျက်ရည်က ကျွန်မအတွက် အဆိပ်ပဲ... လီချယ်ယွန်းဆိုတဲ့ လူသားတစ်ယောက် ပျော်ရွှင်ဖို့ ကျွန်မ ဘာပဲလုပ်ပေးရလုပ်ပေးရ....
                     Kim Minju

နင် ငါ့ကို အရာအားလုံးမှာ နိုင်လို့ရတယ်... ဒါပေမယ့် သူနဲ့ပတ်သတ်လာရင်တော့ ငါနိုင်ချင်တယ်...
                      Kang Hyewon

သူ့နူတ်ဖျားက ထွက်လာတဲ့ စကားတစ်ခွန်းဟာ ကျွန်မအတွက် လိုက်နာရမယ့် အမိန့်ပဲ... သူ့စကားတစ်ခွန်း ဖြစ်လာဖို့ ကျွန်မ အသက်ပဲ ပေးရပေးရ...
                    Kim Chaewon

(Zawgyi)

ေမွာင္မုိက္ေနတဲ႔​ ေနရာေလးတစ္ခု​ ဖေယာင္းတုိင္ေလး​ တစ္တုိင္ေျကာင္႔​ အလင္းရခဲ႔မယ္ဆုိရင္​ အဲ႔ဒီ​ ဖေယာင္းတုိင္ေလးက​ နင္ပါ...
ဆာကူရာ... အဲ႔ဖေယာင္းတုိင္ေလး​ မရွိေတာ႔တာနဲ႔​ ငါ႔ဘဝက​ ျပန္ေမွာင္မုိက္သြားမွာ...
                       Lee Chaeyeon

နင္က​ ငါ႔ကုိ​ ခ်စ္တာမဟုတ္ဘူး... သူ႔ကုိ​ နုိင္ခ်င္လုိ႔​ ငါ႔ကုိ​ လုိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ခဲ႔တာ...
နင္က​ အတၱသိပ္ျကီးတယ္... နင္႔အခ်စ္ကုိ​ ငါမယုံဘူး...
                    Miyawaki Sakura

သူ႔ကုိ​ က်ြန္မ​ ေပ်ာ္ေစခ်င္တယ္... သူ​ လုိခ်င္တာ​ အားလုံးကုိ​ က်ြန္မ​ ရယူေပးခ်င္တယ္... သူ႔မ်က္ရည္က​ က်ြန္မအတြက္​ အဆိပ္ပဲ... လီခ်ယ္ယြန္း​ဆုိတဲ႔​ လူသားတစ္ေယာက္​ ေပ်ာ္ရႊင္ဖုိ႔​ က်ြန္မ​ ဘာပဲလုပ္ေပးရလုပ္ေပးရ​ လုပ္ေပးခ်င္တယ္...    
                     Kim Minju

နင္​ ငါ႔ကုိ​ အရာအားလုံးမွာ​ နုိင္လုိ႔ရတယ္... ဒါေပမယ္႔​ သူနဲ႔ပတ္သတ္လာရင္​ေတာ႔ ငါနုိင္ခ်င္တယ္...
                      Kang Hyewon

သူ႔နူတ္ဖ်ားက​ ထြက္လာတဲ႔​ စကားတစ္ခြန္းဟာ​ ကြ်န္မအတြက္​ လုိက္နာရမယ္႔​ အမိန္႔ပဲ... သူ႔စကားတစ္ခြန္း​ ျဖစ္လာဖုိ႔​ ကြ်န္မ​ အသက္ပဲ​ ေပးရေပးရ...
                    Kim Chaewon

I'm Not YoursWhere stories live. Discover now