ပထမဆုံး အလုပ္စတက္တဲ့ေန႔မွာပဲ လုပ္ရမယ့္အလုပ္ေတြက အိမ္ထိပါလာေလသည္... ကုမၸဏီက ျပန္ေရာက္ေရာက္ခ်င္း ေရမိုးခ်ိဳး ထမင္းစားေသာက္ကာ အလုပ္စားပြဲမွာထိုင္ၿပီး အလုပ္လုပ္ဖို႔ ျပင္ရေလေတာ့သည္... Fight နဲ႔ collaborate လုပ္မယ့္ ပစၥည္းေတြမွာ Lee Chaeyeon ျပင္ေပးလိုက္တဲ့အတိုင္း ျပန္စီဖို႔ ျဖစ္ေလသည္... Team မွာ ရွိတဲ့ လူ ၅ေယာက္က ဒီဇိုင္းပုံစံေတြ ခြဲၾကည့္ကာ ပစၥည္းဒီဇိုင္းေတြကို ျပန္စစ္ကာ စီစဥ္ေပးကမည္... မနက္ျဖန္က်ရင္ေတာ့ Nako နဲ႔ အတူ Fight ကို သြားရကာ ဒီဇိုင္းေတြကို ျပန္ျပရမည္...
ဒီဇိုင္းေတြ ျပန္စီစဥ္ေနရင္းနဲ႔မွ ဒီဇိုင္းနဲ႔ ပစၥည္း ပိုလိုက္ဖက္သြားတာေတြ မ်ားေနတာေၾကာင့္ မနက္က ဇီဇာေၾကာင္ေနေသာ Lee Chaeyeon ကို ျမင္ေယာင္မိသည္... တကယ္ေတာ့ သူလည္း ဘလိုင္းႀကီး ဇီဇာေၾကာင္တာ မဟုတ္ပါလားလို႔ေပါ့...
အလုပ္ၿပီးသြားေတာ့ ၁၁ထိုးေနေလၿပီ... Fight ႏွစ္ပြဲေလာက္ ေဆာ့လိုက္မယ္ ဆိုၿပီး ၂နာရီေက်ာ္သြားမွ အိပ္ဖို႔ သတိရေတာ့ေလသည္... Fight ဖန္တီးရွင္ Lee Chaeyeon ကို ေမတၱာပို႔ရင္း မနက္အလုပ္ေနာက္က်မွာ စိုးတာေၾကာင့္ alarm ေပါင္းစုံ ေပးရင္ဘအိပ္ရာဝင္ခဲ့ေတာ့ေလသည္....
*******************************
"Kura shi..."
"Nako shi... Morning..."
ဓာတ္ေလွကားနားမွာ Nako နဲ႔ အတူေတြ႕ခဲ့ၿပီး Sakura နဲ႔ Nako ႐ုံးခန္းကို အတူလာခဲ့ေလသည္...
Design Team Leader ျဖစ္တဲ့ Nako က...
"ခဏေန design team meeting လုပ္ၿပီးရင္ Fight ကို သြားမယ္... အားလုံး meeting room ကို လာခဲ့ပါ..."
Fight နဲ႔ collaborate လုပ္ဖို႔ စီစဥ္ထားတဲ့ project မွာပဲ design team, product team စတဲ့ team ေတြ ရွိတဲ့ အနက္ Design team မွာ member ၅ေယာက္ပါဝင္ကာ leader က Nako ျဖစ္ေလသည္...
Design team မွာ ရွိတဲ့ လူေတြအနက္ ၄ေယာက္က လူေဟာင္းေတြ ျဖစ္တာေၾကာင့္ Fight နဲ႔အတူ ေဆြးေႏြးမယ့္ သူမွာ Team leader နဲ႔ ယာယီဝန္ထမ္း Sakura ျဖစ္ေနတာေၾကာင့္ တျခားသူေတြက သိပ္မေက်နပ္ခ်င္က်... ဒုဒါ႐ိုက္တာ နဲ႔ Fight ရဲ႕ CEO ကိုယ္တိုင္ ေဆြးေႏြးဖို႔ ေ႐ြးခ်ယ္တဲ့သူမို႔လို႔ မေက်နပ္ေပမယ့္ ဘာမွေတာ့ မတက္ႏိုင္က်...