Junassa/Luku 4

15 2 0
                                    

Huom! Luvussa on paljon seksuaalisia kohtia, jos sinusta tuntuu ettet halua lukea niitä, voit skipata melkein loppuun, missä ensimmäinen sana on tummennettu. Se on tarinallisesti tärkein osa. Pahoittelen, sen pätkän lyhyyttä!

Ruska

Nappaan kaksi vastamaksamaani kokis pulloa tiskiltä, yhden kahvin ja vien ne paikoillemme. Annan toisen pullon Violalle ja otan toisesta pullosta hörpyn ennen kuin annan sen Niksulle.

"Hyvä neiti, et sä nyt noin voi tehä" Niksu sanoo muka äkäisesti. "Ai miks en?" Kysyn tämän kiusaksi. "No koska se on mun juoma!" Poika huudahtaa vastaukseksi. "Jonka mä maksoin" totean ja istahdan tämän syliin. "No mut sä teit sen vaan koska sä tykkäät musta niin paljon" tämä kuiskaa korvaani. Meidän vieressä istuva Dansku esittää yökkäävänsä kuullessaan Niksun sanat, saaden Niksun läimäyttämään toista käteen.

Naurahdan poikien käytökselle ja suljen silmäni. Hetkeen on aivan hiljaista, junan kulkemisesta aiheutuvaa ääntä lukuunottamatta. Otan paremman asennon Niksun sylissä. "Jos sä jatkat tota ittes hinkkaamista mua vasten, mä voin luvata et sä löydät ittes vessasta kaula täynnä mun taideteoksia" Niksu kuiskaa niin hiljaa, ettei Daniel varmasti kuule. "Oi ei, ihan rupee pelottamaan" vastaan tälle hiljaa ja liikutan lantiotani hiukan tämän sylissä. Kuulen pojan voihkaisevan hiljaa. "Ruska rakas, mä varotan sua" tämä sanoo hiljaa ja tarttuu lantiostani. Suuni kääntyy pieneen hymyyn ja heilutan vielä vähän lantiotani. Tunnen pienen kohouman allani ja hymyni levenee. "Sä kerjäsit tätä" kuulen pojan sanovan ennen kuin hän työntää minut seisomaan käytävälle. Hän nousee myös itsekin seisomaan ja ottaa kiinni kädestäni.

"Minne te kaks ootte menos?" Viola kysyy meiltä. Ennen kuin ehdin vastata mitään, Niksu vastaa: "Mun pitää näyttää tälle neidille seuraukset ärsyttämisestä", joka saa minut punastumaan. Vilkaistessani muita, huomaan Violan, Gabsun ja Danskun virnuilevan minulle tietäväisinä. Käännän katseeni pois ja tunnen Niksun työntävän minut toiseen käytävään. Pian olemme vähän syrjäisemmän vessan kohdalla ja Niksu työntää minut sisään, astuu itsekin sisään ja lukitsee oven perässään.

Hän siirtää katseeni minuun ja käy koko kehoni läpi katseellaan. Lopuksi hän siirtää katseensa silmiini ja hymyilee hiukan ilkikurisesti. Pian hän onkin aivan edessäni, pitäen käsiäni pääni yläpuolella lukittuna. Hän painaa huulensa omilleni vaativaasti. Vastaan hänen suudelmaan ja hetken pussailtuamme hän siirtää toisen kätensä alavatsalleni ja liikuttaa sitä hitaasti alemmas haaraväliini. Alan hengittämään raskaammin ja voihkaisen hiukan, kun poika siirtää polvensa kätensä paikalle ja painaa hellästi ylöspäin. Hän siirtää huulensa kaulalleni aloittaen lupaamiensa taideteosten teon. Voihkin hiljaa mielihyvästä ja....

"Ruska!" Kuulen jonkun sanovan kovaa. Ensin luulen sen olevan Niksu, mutta kun kuulen sen kymmenettä kertaa tajuan, että se ei ole Niksu. Avaan silmäni hätkähtäen. Räpyttelen hetken silmiäni hetken ja katson ympärilleni. Istun Niksun sylissä meidän porukan paikoilla. Viola pidättelee naurua, Luna yrittää peittää ilkikurisen hymynsä, Gabriel hymyilee tietäväisesti (ja vähän ilkikurisesti), Daniel katselee muualle huvittuneen hymyn kera ja Niklas hykertelee allani huvittuneena.

"Oliks hyvä uni?" Gabriel kysyy heilutellen kulmakarvojaan, saaden Violan tirskahtamaan. Daniel taas peittää naurahduksensa yskäisyllä. Kun tajuan mistä hän puhuu, punastun kaulaa myöten. "Ainaki kuulosti siltä, voihkit siihen malliin" Niklas lisää ja naurahtaa, kiertää kätensä ympärilleni ja laskee leukansa olalleni. "Sä voihkit myös aika kiivaasti Niksua" Viola lisää jaa saa minut nolostumaan vielä enemmän. Käännyn toisinpäin Niksun sylissä ja peitän kasvoni tämän paitaan. Kuulen pojan naurahtavan ja tunnen tämän silittävän hiuksiani ja selkääni.

"Älä huoli, mä lupaan saada sut hyvässä välissä voihkimaan samalla tavalla ku unissas" Niklas kuiskaa ilkikurisesti ja saa minut hiukan punastumaan, mutta myös innostumaan. Kierrän käteni Niklaksen ympärille ja painan helliä suudelmia tämän niskaan. Kuulen pojan henkäisevän yllättyneenä, mutta tyytyväisenä. Virnistän hiukan ja jatkan matkaani kohti pojan huulia.

Liu-utan käteni tämän hiuksiin ja toisen tämän niskaan. Hän nostaa minua hiukan ja asettaa minut istumaan hänen päälleen hajareisin. Sen jälkeen hän tarttuu tiukasti lantiosta ja vetää minua itseään vasten. "Mentäiskö jonnekin vähän syrjempään jatkamaan?" Poika kysyy minulta seksikkäästi virnistäen ja vinkaten silmää. Virnistän tälle takaisin vastaukseksi ja nousen ylös tämän päältä. Tartun tämän kädestä kiinni ja vedän häntä perässäni katsomatta perääni.

Löydämme pian pienen vapaan kopin ja vedän pojan perässäni sinne. Samalla kun suutelen tätä intohimoisesti, vedän oven kiinni ja lukitsen sen. Työnnän käteni taas tämän hiuksiin ja niskan taakse, samalla kun hän liikuttaa kätensä peppuni päälle ja puristaa kovaa. Henkäisen hyvästä olosta, jolloin tämä työntää kielensä suuhuni. Hän kääntää meidät toisinpäin, painaen minut seinää vasten ja lukiten käteni pääni yläpuolelle. Tilanne jatkuu aivan kuin unessani, ja siitä eteenpäin...

Jonkun aikaa myöhemmin, astumme hengästyneenä kopista ja lähdemme kulkemaan takaisin paikkojamme. Matkalla ohitamme kuitenkin kopin, jossa Viola ja Luna halailevat. Jäämme kurkkimaan heitä ikkunasta hämmentyneinä. Näen kuinka Luna kuiskii Violan korvaan, saaden Violan punastumaan ja kikattamaan. Luna painaa hellän suukon tytön poskelle ja saa Violan hymyilemään ujosti. Katson parivaljakkoa ihmeissäni. Tiesin jo, että Luna on bi, mutten todellakaan olisi osannut arvata tällaista puolta Violasta.

Hymyillen viiton Niklasta jatkamaan matkaa, ja voi veljet, mitä me missasimmekaan mennessämme takaisin paikoillemme.

-----------------------------------------

Okei tota jooh... Sori tästä järkyttävästä tauosta, mulla katos motivaatio, sitte tuli viel kaikkee muuta esim. Ripari, mut hei! Nyt tuli ainaki normaalia pidempi luku. Toivottavasti pidit! En tee enää yhtäkään lupausta seuraavan luvun suhteen, joten nähdään sitte ku nähdään.
J

a btw, kirjotus virheistä saa sanoo!

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Jul 30, 2019 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Highway To Adventures (In Finnish)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang