"Uite m-am gandit bine si sunt convins de ceea ce simt. Deci eu unul m-am atasat foarte tare de tine...te iubesc din tot sufletul meu. Simt ca ai acel ceva ce l-am cautat de mult..si uite l-am gasit la tine. Esti o fata speciala..o fata puternica, frumoasa, simpatica, draguta, cu un caracter super misto. Sincer tu esti si vei ramane mereu o persoana speciala pentru mine. Si o sa incerc sa iti fiu mereu alaturi. Chiar daca sunt la distanta eu te port mereu cu mine in gand, in suflet, in inima. Si cred ca m-am indragostit de caracterul tau..cred nu sunt nici eu sigur de ceea ce se intampla,dar nu imi pare rau deloc de ceea ce am facut si ce o sa urmeze sa fac in continuare pentru tine. Voiam sa iti spun asta de mult dar nu am avut tupeu. Nu sunt genu de persoana care sa spuna sincer ce sentimente am , dar acum mi-am luat inima in dinti si mi-am facut curajul sa iti spun ceea ce simt pentru tine. Cand sunt langa tine ma simt cea mai fericita persoana de pe pamant, ma simt ca pot face orice. Si ma simt foarte bine cu tine. Mi-ai ajuns la inima. Nu stiu ce o sa crezi dar eu asta am simtit sa iti spun si tot ce am spus am spus din inima si am scris cu sufletul. TE IUBESC, SI TE VOI IUBI MEREU. ORICE S-AR INTAMPLA EU TE VOI IUBI."
CITEȘTI
Franturi de sentimente
RandomE usor sa ii spui altcuiva ce trebuie sa simta si cum sa actioneze, dar oare noi am putea face asta asa cum trebuie?