16.Bölüm FİNAL (Mutsuz Son)

770 24 7
                                    

Kısa bir süre sonra gelen ambulans görevlisi şu sözleri söyledi
"12 kişi var 6sı ölü"
"Kimlik çıktı mı?"
"Yok daha bakmadım ama ölenlerin hepsi erkek..."
"Öbürlerinin durumu nasıl?"
"Onların iyi 2'sinin bilinci açıktı ama biri hamile"
"Bebek iyi mi?"
"Düşmüş..."

***
2 Yıl Sonra...
Kader,durumu yine kötüleşmişti bazen kızları tanımıyor anahtarı nereye koyduğunu unutuyor ve hatta bazen kim olduğunu bile unutuyordu ve sadece ilaçları onu sakinleştiriyordu onda da anca 1,2 saat dayanıyordu.
Lalin,olaydan sonraki yıllarıpsikoloğa gidip kendini en huzurlu hissettiği şey olan baleyi yapıyordu olaydan sonra kendini en iyi o toparlamıştı ama hala mutsuzdu,gülmüyordu.
Cemre,yeni taşındıkları evin odasını sadece Gökhan'ın eşyaları ile doldurmuştu ve elindeki yüzüğü olaydan sonra bir kere bile çıkarmamıştı ve belden aşağı felç kalmıştı.
Meral,o Meral değildi artık süslü yada komik değildi o olaydan sonra hiç makyaj yapmamış dışarı çıkmamış sadece evde durmuş ve yıllardır hiç gülmemişti sadece ölen arkadaşları ve sevgilisiyle ilgili anılarına gülmüştü.
Eylül,olaydan sonra uyandığında kızlarla tanıştıkları günden beri yaşadıkları herşeyi deftere yazıyordu.
Ve bazen Aliyi yeni kavuştuğu abisini ve kardeşi arkadaşı dostu Songül'ü görüyordu.
Songül,cinsiyetini bilmediği yüzünü görmediği sesini duymadığı bebeği yüzünden çıldırmıştı.
Kocasının ve çocuğunun yasını aynı anda tutamadığı için sanırım öldüklerini duyduğunda bozulan psikolojisi yüzünden hastanenin çatısından atladı...

***
İşte,bazı sonlar mutlu bitmez.
Bu hikayenin sonu da böyle bitecek hepimiz ölmüş olacağız ve bu delirmekten daha iyidir...
Hep "Mutlu ve Sonsuza" inanırdım ama bizim hikayemizin bir sonu var ve hepimiz mutsuzuz bu yüzden hikayemizin adı "Mutsuz Son"

Az sonra hep beraber öleceğiz...

                           Eylül Göktürk
18.05.2022

Yazmayı bitirip kalktı Eylül masadan onu bekleyen kızlara baktı
Eylül:Hazır mısınız?

Kızlardan onay alınca gidip gazı açtı kapıları camları iyice kitledi.

Ve beş kız sevdiklerinin yanına gitmeye hazırdı...
***

Feride ile Toprak tarafından bulunan kızların cesetleri geçen ay sevdiklerinin yanına gömüldü...
Ve Büşra ablasının yazdığı günlüğü okudu ve kitap olarak yayınlatacaktı kitabın ismi
"Mutsuz Son" olacaktı...


HOŞÇAKALIN❤️🎈




Final bölümü de geldi kötü bir son yaptım üzgünüm

Ayrıca kısa oldu farkındayım ama yazmak istediğim böyleydi...

Yeni bir hikaye geliyor bu arada...






Sizi Seviyorum Canısılar💜
~Aylin

Aşk Oyunu (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin