Asia'dan
Harry kükremeye başladığında iki adım geriledim."lanet olsun bana yalan söyledin!!" Diye bağırdım.harry kendini tutuyordu."asia....lütfen git!" Yutkundum,
Gerçek aşkı buldum ama kaybettim,ailem desen sadece işleri düşünce,ölsem ne olur ki?
Harry'e yaklaştım ve elimi onun kalbine koydum."ölmek istiyorum" diye fısıldadım. Gözlerim istemsizce dolmuştu.harry çığlık atarak tamamen kurta dönüştü.
Ross'dan
"Bilmiyor m ama içimde kötü bir his var." Gözlerimi sarah'a çevirdim."sanki canı yanıyor gibi..."
Kaşlarımı çattım ve tebessüm ederek sıgaramı içime çektim."unuttun mu? O benim gibi vampir" sesim oldukça umursamaz çıkmıştı,zaten öyleydi onu umursamıyordum.sarah ayağa kalktı."neden bilmiyorum ana şuan çığlık atıyor" elinden tutarak onu kucağıma çektim."çok film izliyorsun" dedim ve tapılası dudaklarını öpmeye başladım.karşılık vermeyince geri çekildin."ross ben asia'nın yanına gidiyorum"
Kucağımdan kalktı ve hızlı adımlarla evden çıktı.onu bırakacak değildim dimi?
Asia'dan
HArry pençesini karnıma geçirdiğinde inledim.gözyaşlarım çektiğpm acıyla akıyordu ama bu...iyi hissettiriyor.harry kendini durdurmaya çabalıyordu ama yapamazdı zaten.pençesini boynuma götürdüğünde gözlerimi kapadım.ölmeyi şuan deli gibi istiyordum.
Ross'a aşık değilim,oda bana değil.yani herşey aşk değil.annemler şuan büyük ihtimalle otel odasında seks yapıyorlardır.hafif bit tebessüble harry'e baktım.bana kurt gözüyke sinirle bakıyordu.gözlerimi tekrardan kapadım.
Üzerimdeki ağırlık kalktığında gözlerimi açtım.ross bağırıyordu ama hiçbirşey duymuyor gibiydim.elini yüzüme koyduğunda deli gibi kalbim atıyordu.hayır hayır bu olmamalı.bağırdığında özensizce dağılmış sarı saçları ve her hareketiyle kasılan damarları vardı.gözlerimi bizi izleyen sarah'a çevirdim.ifadesizce harry'nin insana dönüşmüş hareketsiz bedenine bakıyordu.
ÖLECEĞİM...ÇÜNKÜ İSTİYORUM VAMPİR OLSAM BİLE...
Ross'dan
5saat sonra;
Uyanmadı...lanet olası gözünü bile açmadı.sinirden saçlarımı karıştırıp duruyordum.o piç olacak harry ise sadece bekliyordu.daha fazla dayanamarak adam'ın yanına koştum.
"Nasıl?" Bana kırmuzılaşmış gözleriyle baktı."onunla konuş şuan iyl" diyerek odadan çıktı.beyaz yatakta yatan güzel kıza baktım."sana aşık. Değilim,sen ise seni parçalayan piçe aşıksın,seni bıraktım,biliyorum,iğrenç birisiyim.ben değişmiş olsam bike sen hep aynıydın.ah bunu söylememeliyim ama sanki beni yine kendine çekiyorsun, umursamıyorum,ama o gözyaşlarını görünce sebebsizce içim yandı.asia..." soğuk elini tuttum."değiştik,ama ayniyiz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
koruyucu(yeniden)
Vampirkoruyucunun 2. kitabıdır benim tavsiyem önce ilk kitabı okuyun