Harry'nin kaslı kollarından sıyrılıp bana öfkeyle bakan ross'a döndüm.eee ne diyecektim?
Hem ona ne ki? Sevgilim değil ve benden nefret ediyor.
"Aa evet şey...ross"dedim ve gülümsedim.biliyorum onu şuan sinirlendiriyorum.oflayarak yanımıza yaklaştı."seninle konuşmam gerek...yalnız" dediğinde harry'e baktı.harry kalkıp odadan çıktı.ross ise yanıma yani yatağın üzerine oturdu.
"Öncelikle sadece sana birşey söyleyecegim" bana baktığında kafamı salladım."ailen...tekrar miami'ye döndü ve beni daha önce tanıdıkları için seni bana bıraktılar" demesiyle tek kaşımı kaldır ım."ailem seni tanıyor mu?" Diye sordum.kıkırdadı ve elleriyle oynamaya başladı "ailen beni sevsinler diye miami'ye gidip onlarla tanışmıştım,sırf mutlu olalım diye.onlar bana güveniyorlar,ama tabi seni çok sevdiğimden ayrılacağımızı hesaba katmamıştım"
Vayy be bu ross'un en uzun konuşmasıydı.ross'a dikkatlice bakmaya başladım.harry'i seviyordum ama ona aşıktım.en çok hayran olduğum saçlarına baktım.dipleri koyu uçlarına doğru sarıydı.bana döndüğünde burun buruna kalmıştık.lanet olası o kadar yakınıma oturmamalıydı.gözleri dudaklarıma kaydığında sertçe yutkundum.ona karşı koymalıyım,harry varken olmaz!!
"Seni özledim" dediğinde sadece dudaklarına baktım.karşı koy asia...bu kadar güçsüz olamassın.
"Ş-şey gitmelisin" dediğimde önüme döndüm.göz ucuyla ona baktığımda sıkıntıyla nefesini veriyordu.ayağa kalktı ve hiçbirşey demeden çıktı.
Ross'dan
Piç ross,diye kendime saydırarak hastahaneden çıktım.lanet olası beni hemen kendine çekiyor ve bunu bilmiyor.seni özledim dedim,tabi onu bırakan bendim, onu sevmiyordum ama bir dakikada kendini tekrar bana aşık ettirdi.bunu nasıl becerebiliyor?
Evime geldiğimde kapıda bekleyen sarah'a baktım."ross iyi misin?" Kafamı sallayıp üzerine baktım.kapıdan içeriye girdiğimde onun sadece iç çamasırlarıyla olduğunu gördüm.fiziği mükemmeldi ah çok seksi.ona baktığımı görünce gülümsedi."elbisemi değistiriyordum" dediğinde dudaklarına yapıştım.
+18 olacak rahatsız olacaklar okumasın
Karşılık verdiğinde bacaklarıyla oynamaya başladım.onu hızla kucağıma alıp yatağa yatağa yatırdım ve üzerine çıktım.üzerimi çıkartıp tekrar dudaklarına yöneldim.boynundan aşagı doğru öperek indim.gögüslerine geldiğimde sertçe südyeni açtım ve öpmeye devam ettim.inlediğinde dahada sertleştim.elleri pantalonumun fermuarına gittiğinde gülümsedim.pantolondan kurtulup içine girdim.inlediğinde aklıma asia geldi.onunlada yapmıştım ama sadece ön sevişme,bekaretini korumuştu ama artık o bekaret harry sayesinde yok."ross acıyor!" Diye inlediğinde çok baskı yaptığımın farkında olup içinden çıktım.lanet olası sevişirken bile onu düşünüyorum
Asia'dan
O beni sevmiyor işte o çakma kumral kız varken neden beni sevsin ki? Muhtemelen onunla yiyişiyordur.aklıma gelince miley cyrus:wreckıng ball'ı minik müzil çalarımdan açtım.ah miley o liam'dan kötü birşey varsa ross.
-seni hep seveceğim
-yalancı
-benden başka kimse o dudakları öpmeyecek,yoksa o adamın penisini kopartırım.
- ya beni bir kız öperse?
-ah bırak romantik olalım
O anlar aklıma gelince yanaklarımda sıcak bir sıvı hissettim.ağızımdan isteksiz bir hıçkırık kaçtığında elimin tersiyle ağımı kapattım ve gözlerimi sıktım
Sen. Yıktın beni!!
Ağlamam şiddetlenince gözlerimi sıkıca kapattım.lanet olası onu çok özlüyordun
Seni özledim
Bana özledim demişti ama artık biz yoktuk.
Miley'in sesi şiddetlenince kendimi dahada sıkarak ağlamaya devam ettim
Ross'dan
"Onu...asia'yı seviyor musun?" Başımı çevirip ona baktım "neden?" Derin bir nefes alarak. "Sen asiayı o seni seviyor ve şuan o ağlıyor...senin için" yattığım yerden oturur pozizyınuna geçtim."sen?" Diye sorduğumda gülümsedi."benim ardımda milyonlarca vampir var ross" dediğinde tişörtümü giydim.hızla hastahaneye doğru koşmaya başladım.o benim için ağlıyor ve ben sarah'ı beceriyorum.odasının önüne geldiğinde derin bir nefes alarak kapıyı açtım.yere oturmuş başını ellerinin altına almış asia'ya baktım.hızlı adımlarla yaklaşıp elimi kolunun üzerine koydum.mileyin mükemmel şarkusı çalarken o bana kızarmış gözleriyle baktı."asia...iyi misin?" Ah ne diyorum ben! Üzerine giydiği uzun beyaz elbisesi vardı ve ince askıları piç harry'nin yaptığı izleri ortaya çıkartıyordu.
"Hani seni özledim dedim ya...cidden asia...seni çok özledim" kızarmış gözleri tekrardan dolmaya başlayınca ona sarıldım.ilk başta afalladı ama sonra çizik olan kollarıyla bana karşılık verdi."seni asla bir daha bırakmayacağım asia...asla"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
koruyucu(yeniden)
Vampirekoruyucunun 2. kitabıdır benim tavsiyem önce ilk kitabı okuyun