III. fejezet : Füvészkert

650 34 28
                                    

Április 30

Már majdnem május van ! A május az majdnem - nyár . Szóval majdnem majdnem - nyár van ! Amúgy Bokának nem tudom mi baja van Átscsal . Jelenleg az egész osztály utál, Dávid az egyetlen aki még szóba áll velem, de talán csak a fagyizás miatt van még bűntudata .
P.S. : azóta sem ettem fagyit
Nagyban oldom meg a másodfokú egyenleteket ... azaz próbálom megérteni milyen nyelven íródótt, miközben a tanár is magyaráz . Hirtelen rezgett egyet a telefonom . Hülye Messenger, miért nem némítottam le ?

Áts Feri
Gyere délután négyre a Füvészkerthez

Szabadosi Luca
Hülye ! Órán vagyok !
Amúgy is, minek menjek oda ?
Nincs ott semmi csak egy rom

Áts Feri
Azt te csak hiszed . Több van ott mint gondolnád . Csak gyere el .

Szabadosi Luca
Jó, elmegyek . De most órán vagyok, figyelnem kéne

Áts Feri
Szia

Szabadosi Luca
Szia♡

Hátra akartam dőlni a széken, de a vállam neki ment egy fejnek . A hülye Csónakos hajolt oda és olvasta a beszélgetésemet !
- Á, randid van Átscsal . Érdekes . Felettébb érdekes .
- Nem randi ! - vágtam fejbe a füzetembe .
- Deee ! Lucának randija van Áts Ferivel ! - ordította .
- Köszönjük Dávid hogy megosztod velünk ezt a felettébb érdekes információt, de mi lenne ha inkább az egyenleteket folytatnád ?
Csónakos csak bámult előre . A tanár a padjára nézett .
- Azaz előbb nyisd ki a füzeteted ...
Kicsengettek . Csónakos egyik mondata járt a fejemben . Lucának randija van Áts Ferivel ! És ha tényleg az ? Ha ez tényleg randi ? Akkor mi lesz ? Úristen . Délután három óra ötven perc van és én azt sem tudom merre van a Füvészkert . Ha nem mennék el ? De hát megígértem neki . Lementem a lépcsőn .
- Anyu ! Merre van a Füvészkert ?
- Nem tudom, én is csak most költöztem ide . De tudod, Google a barátod . Amúgy minek mész te a Füvészkertbe ?
- Megnézni azt a romot . - vágtam rá kapásból, hisz az igazat mégsem mondhattam el neki . Szép is lenne, taknyos 16 évesen fiúkkal találkozgatni . Csakhogy anyám szóhasználatát bemutassam . Végül Google Maps barátom útba igazított és eljutottam a Füvészkertig, pont 16:00-ra .
- Na, mégiscsak eljöttél ?
- Mondtam hogy eljövök . De mi olyan érdekes van itt ?
Azon a délután egy véget nem érő vitát hallgathattam meg Pásztor Márk (bocs a klisé miatt) és Áts Ferenc között, arról, hogy Áts miért hozott ide egy lányt, aki ráadásul még a Pál utcaiak osztálytársa is . Aztán felvilágosítottam szerencsétleneket hogy én utálom az osztályomat, szóval ha ők ellenük vannak akkor csatlakozok . Ez meggyőzte őket, így elkezdtek magyarázni . Este hatra kb. megértettem miről is van szó . A lényeg annyi hogy a Pál utcaiak meg a vörösingesek rühellik egymást . Az osztályomat így is gyűlölöm szóval nem volt hosszú idő amíg kitaláltam hogy csatlakozok-e . Az a poén hogy így is piros pólóban voltam, így az sem okozott problémát . Mikor elindultam hazafelé szembe jött Csónakos . Odajött hozzám, végigmért, majd elkezdett hangosan gondolkozni .
- Piros a felsőd ... a Füvészkertből jöttél ki ... utálod az osztályod ... jóban vagy Átscsal ...
- Ezt rossz hallgatni .
- Te egy vörösinges vagy !
- Aha . Na szia ! - intettem, majd kikerültem és odébb álltam . De min veszekednek ezen állandóan ? Van egy nagy placc néhány farakással és kész . Feriéknek meg ott van a Füvészkert, ott is lehet focizni, jobban is mint a farakások között . Á, sose fogom megérteni a fiúkat ...

Lány a Pál utcábanTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang