13

125 4 0
                                    

Simt ceva cald și umed pe buze și îmi dau seama ca e un sărut. Răspund numai decât și dintr-o mișcare, Cat ajunge sub mine și eu deasupra ei. Ma sprijin în mâini ca să nu îmi las toată greutatea pe corpul ei mic și firav.

- Neața.

- Neața raza de soare. o alint eu și îi mai dau un sărut scurt.

Ma ridic de pe ea și merg în dressing. Îmi iau pe mine blugi negrii mulați, un tricou negru cu un lup alb mulat, bocancii negrii, o jachetă neagra de piele și obișnuiții ochelari de soare.

Ies din camera și ma uit în direcția patului unde o vad pe Cat dormind cu perna mea în brațe. Deschid ușor ușa și ies în liniște. Întru la Andreea în camera tot în liniște și o vad pe telefon, la birou, gata îmbrăcată.

- Neața.

- Neața.

- Unde m-ai găsit ieri?

- În mijlocul păduri.

- Încep sa ma satur de toate astea.

- Da, știu. E greu dar ne descurcam noi.

Pentru câteva minute nimeni nu mai zice nimic.

- Ați folosit protecție? spărgea ea liniștea.

- Poftim? ma prefac eu neștiutor.

- Nu te fa ca nu ști. Ai ținut-o cumva toată noaptea trează? Dacă nu v-ați protejat, te bat de nu mai ști nici cum te cheamă și o închid pe Cat departe de tine pana la 20 de ani. Mai bina ma duc acum după un test și anticoncepționale. spune și da sa se ridice dar o prind de mana și o arunc pe pat.

Ma pun peste ea și încep sa o gâdil. Se face roșie ca racul și într-un final izbucnește în râs. Nu durează mult și ma apuca și pe mine o criza de râs. Cad lângă soră-mea și ne ținem de burți din cauza rasului. Ne ștergem lacrimile de la ochi și stam pe spate. Ne privim o data și izbucni iar în râs. Andreea cade din pat și căzătură ne agravează criza de râs. Ma tăvălesc și eu prin pat și ajung și eu pe jos, în partea opusă soră-mi. Râdem și mai tare și lacrimile curg șiroaie pe obraji noștri. Auzim ușa camerei deschizându-se și încă două râsete. Într-un final ne oprim din ras și ne ridicăm cu greu de pe podea. Ne ștergem lacrimile și mergem la prietenii noștri. Darius, Adam, Lana, Rouge, Oliver și Profesorul se uita la noi ciudat și simt ca izbucnesc din nou în râs. Îmi înfig ghearele în braț și îi văd pe Andreea, Axel și Den făcând la fel.

- Cred ca tot castelul a auzit cât de tare râdeți. spune Olover și Andreea îi arunca o privire urâtă.

- Scuze ca v-am deranjat dar astea sunt crizele de râs la noi în familie. Dacă începi, cu greu te mai oprești. o aud pe Andreea în timp ce eu merg spre camera mea pentru a o verifica pe Cat.

Întru și nu o vad nicăieri. Aud apa de la baie și îmi dau seama ca face duș. Merg în dressing și iau de acolo cel mai mic trening pe care îl am. Întru în baie și îi las hainele pe chiuvetă. Ies din baie și merg la birou. Azi vreau sa merg cu motocicleta. Îmi iau cheile motocicletei și casca de pe dulap. Le las pe birou și ies pe balcon.

"Cu ce mergi azi?" întreabă Andreea.

"Cu motorul. Tu?"

"Îmi iau Lamborghini alb cu negru. Mai ști? Acela când am câștigat prima cursă."

"Și ce față avea Alex. Săracul de el. Și-a pierdut mașina."

"Nu te pune cu un Hell pentru ca s-ar putea sa pierzi ce îți e mai drag."

"Hai nu fi asa rea cu el. Nu știa regula de aur."

"Aici trebuie să îți dau dreptate."

După conversația cu sora mea, simt niște mâini micuțe pe spatele meu și îmi dau seama direct cine e. Ma întorc și dau de doi ochi de un verde spălăcit exact ca ai mei.

- La ce te gândeai asa intens? îi aud vocea subțire de îngeraș.

- Vorbeam cu Andreea.

- Nu vad nici un telefon în mana ta. spune și mie îmi apare un zâmbet tâmp.

- Noi vorbim telepatic. o lămuresc.

- Am uitat ca voi sunteți creaturi supranaturale. spune și eu strâmb din nas la apelativul folosit.

- Creaturi nu e chiar cel mai bun apelativ. Mai degrabă suntem ființe.

- Scuze. Nu am vrut sa te rănesc.

- Nu-i nimic. spun și îi las un sărut pe frunte.

Îmi iau casca și cheile de pe birou. Ghiozdanul e la Andreea asa ca nu îmi fac griji. Sunt gata sa ies pe ușă dar îmi amintesc de Lans și Cat.

- Tu stai azi acasă și nu ieși din camera asta. Lana e și ea aici deci dacă vrei poți sa o chemi sa vorbiți sau ce mai faceți voi fetele.

Spun in timp ce ma întorc către Cat. Ea aprobă scurt din cap și apoi se trântește în pat, cu nasul în perna mea. Ies din camera și merg la garaj. Abia acum îmi dau seama ca i-am dat lui Cat cel mai mic treninc al meu dar ii e tot mare. Adică bluza e pana la jumătatea coapselor ei. Și ce mici par picioarele alea pe lângă pantalonii aia mari.

Gata ca deja îmi trezește fantezii și nu e bine.

Ajung la prietenii mei și îmi dau seama ca doar Andreea mai e aici.

- Am crezut ca nu mai vi. spune cu un rânjet pervers pe buze.

- Oh mai taci! Uneori ma întreb cum m-am pricopsit cu o pacoste ca tine. spun puțin amuzat de relația noastră frate-soră.

- Eu ma întreb cum de m-am pricopsit cu un specimen ca tine. spune ea la fel de amuzata.

- Hei! Ști ca sunt cel mai atrăgător cartof din lume!

- Uneori ma întreb cum de suntem rude. Mai bine îl aveam pe Axel ca frate nu pe tine. spune ea punând sare pe rană.

- Urcă-te odată pe motoscârța aia a ta! Am chef de o întrecere. spune și îmi da ghiozdanul.

Ma urc pe motocicleta mea și demarez înaintea soră-mi. Știu ca a făcut-o intenționat...







Media e Adam.

Sentimente Distruse: Dragoste Spulberată ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum