İLK BULUŞMA

1.2K 51 16
                                    

Kızlar yeni bir güne uyanırlar.Kahvaltılarını yapıp üstlerini giydikten sonra okulla gitmek için evden çıkarlar saat erken olduğu için okula gitmeden önce okulun yakınındaki kafeye otururlar.Konuşmaya başlarlar .

Ezgi:

-Okuldan önce kahve içmek iyi geldi ya .

Melda:

-Bundan sonra bu kafe de takılalım hem uygun hem de kahveleri güzel.

Şule:

-Onu bunu bırakında acaba bu gün erkekler yine bizimle konuşcaklar mı ki.

Ezgi:

-Bu konuyu açan sen misin şaşırdım dün erkekler yüzünden tartıştığın için bizle bunu merak etmen garip.

Şule:

-İyi ki bir şey dedim  ha hemen üstüme gel.

Melda:

-Okulda görücez artık kalkalım yoksa geç kalacağız okula.

Ezgi:

-Ben hesabı ödeyip geliyorum.Dedikten sonra hesabı öder ve kızların yanına gider sonra kızlar hep beraber okula geçerler.Sınıfa girerler ve yerlerine geçerler gözleri erkekleri arar ama erkekler daha gelmemiştir.O sırada karşı sınıfa yeni gelen kızları görürler .Melda kızlara dik dik bakarken içeriye erkekler girer .Kızlara selam verirler.Serkan Şule nin yanını boş olduğu için onunla oturmak ister Şule ilk başta istemese de içinden biri otursun dediği için izin verir.O esnada içeriye öğretmen girer.Ders anlatmaya başlar.Canı sıkılan Şule telefonunu çıkarıp gizlice oynamaya başlar.Serkan ise gözlerini Şule den alamaz .Şule kafasını çevirdiği an Serkan la burun buruna gelirler. Bir an Şule nin gözleri büyür ve Serkanı iter .

Şule:

-Önüne baksana be az kalsın yanlışlıkla öpüşücektik .

Serkan:

-Keşke gözlerimi senden alabilsem.

Şule:

-Ne saçmalıyorsun sen be .O sırada Melda arkasına dönerek.

Melda:

-Az sesiz olur musunuz dersi dinleyemiyoruz .Dedikten sonra Şule Serkan a bakış artarak kafasını çevir.Ezgi ise Melih e bakmaktan dersi dinleyememektedir.Melih kafasını çevirir ve Ezgi ile göz göze gelir.Ezgiye gülümser.Aralarında sadece Melda dersi dinlemektedir.Tam öğretmene soru soracakken zil çalar.Harun ve Melih kızların yanına gelir.Şule Serkan a bağırarak .

-Bir daha derste dersi dinle tamam mı .

Harun:

-Noldu ya .

Melda:

-Dersten beri alıp veremediğiniz ne böyle.

Şule :

-Yok bir şey ya .

Melih:

-Eeee napıyoruz.

Ezgi:

-Dışarı çıkalım diyicem de teneffüsün bitmesine az kaldı.

Harun:

-Koridorda dolaşalım o zaman ne dersiniz .Herkes onay verir koridora çıkarlar.Melda koridorda yeni gelen kızları görür ve onlara dik dik bakar .Sonra kafasını çevirir.

Melda:

-Şu kızlar kendini ne sanıyorlar okulun ağa babası falan mı bu ego nedir .

Şule:

-Aynen ha dikkatimi çektiler benimde yeni gelir gelmez bu özgüven fazla onlara.Baksana herkes bir tırsıyor onlardan.

Harun:

-Onlar çift dikiş önceden bu okuldaydılar oklun en pskopatları kavgacıları.

Serkan:

-Geçen sene bir kızı hastanelik etmişlerdi.

Ezgi:

-Birilerini dövdüler diye bu ego patlaması ne ya.

Melih:

-Şu ana kadar onları döven çıkmadı.

Melda:

-Kendilerine pek güvenmesinler onları döven birileri de olur .Dediği esnada zil çalar ve sınıfa geçerler.Günleri hep o kızları konuşmakla geçer.Sonunda son derse girerler .Öğretmen sınıfı konferans a indir.Konferans bittikten sonra çantaları nı alıp dışarı çıkarlar zil çalar erkekler kızlara bu akşam okulun yanındaki kafede buluşalım mı diye teklif ederler bu sefer kızlar teklifi kabul ederler.Haberleşmek için kızların telefon numaralarını alırlar.Kızlar hızlı bir biçimde eve giderler.Yemek yedikten sonra hazırlanmaya başlarlar.

Şule:

-Sizce hangi elbisemi giysem yoksa etek mi giysem .

Melda:

-Bu heyecan ne böyle giy işte beğendiğini.

Ezgi:

-Makyaj yapayayım mı yoksa doğal mı olayım.

Melda:

-Kızlar alt tarafı buluşucaz bu kadar abartmayın nasıl istiyorsanız öyle yapın .Bu arada maşa yapsam  mı.

Şule:

-Bize diyene bak hele kendi bizden heyecanlı neyse hızlı olun mesaj atmışlar hazırlarmış.Dedikten kısa bir süre sonra da kızlar hazır olup kafeye giderler kafeye vardıklarında erkeler ordadırlar .Erkeklerin yanına geçip otururlar erkekler kızları görünce gözleri kamaşır ,şaşırırlar.

Melda:

-Çok bekletmedik umarım.

Harun:

-Yok biz de yeni geldik sizi bekliyorduk sipariş verelim isterseniz.

Ezgi:

-Verelim hemen .

Melih:

-Çok şık olmuşsunuz kızlar.

Ezgi :

-Sağolun .

Şule:

-Sizde pek bir kuğulsunuz .

Serkan:

-Her zaman ki gibi.Dediği esnada garson gelir siparişlerini verirler.Siparişleri gelir ve konuşmaya başlarlar.Okul hakkında konuşurlar biraz da kendileri hakkında gece 12 ye kadar kafe de oturup eğlenirler.


Kitabımı beğendiyseniz takip etmeyi unutmayın.

Liseli ÇılgınlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin