Günaydın da sizin ne işiniz var burada.
Serkan:
-Hatırlarsan bizim evimiz bir sokak ötede olduğu için sizi alıp geçelim dedik.
Ezgi:
-Çok iyi düşünmüşsünüz.
Melih:
-Aslında Serkan a ben dedi kızları alıp gidelim diye.
Serkan:
-Hadi ordan ben dedim bir kere.
Melda:
-Biraz daha oyalanırsak geç kalacağız yolda konuşursunuz hadi.
Dedikten sonra yürümeye başladık sabah sabah Serkanı karşımda gördüğümde baya şaşırdım ve bir an içim kıpır kıpır oldu ilk defa böyle bir şey oluyor noluyor anlamıyorum kızlara danşışsamı acaba diye düşünüyorum ama sonra yanlış anlarlar boş ver diyorum.Serkan yanıma yanaşarak.
Serkan:
-Sabah sabah nerelere dalıp gidin sana sesleniyorum deminden beri duymuyo musun?
Yok bir yere dalmadım sen ne demiştin ki?
Serkan:
-Süprizim diyorum beğendin mi.
Evet evet çok beğendim çok teşekkür ederim ayrıca dün de beğendiğimi söyledim bir daha neden soruyorsun.
Serkan:
-Sana belli olmaz biraz dengesizin de.
Beğendim dediysem beğenmişmdir.
Melda:
-Konuşmanızı balla kesiyorum okula geldik ne bekliyorsunuz.
Harun:
-Bu aralar aklınız beş karış hava da bir şeyler mi oluyor yoksa.
Hayır nolucak normal konuşuyoruz işte abartmayın.
Serkan:
-Asıl siz kendinize bakın aranızda fısır fısır birşeyler konuşuyorsunuz ne zamandır.
Melda:
-Bizim bir şey konuştuğmuz yok siz birbirinizle konuşunca biz de aramızda konuşuyoruz.
Tamam artık sınıfa çıkalım.Dedikten sonra sınıfa çıkıyoruz bir yandan kızların neden böyle düşündüğünü anlamaya çalışıyorum.Sınıfa geliyoruz çantamı bırakıp kızlarla tuvalete gidiyoruz.
Ezgi:
-Siz kaç gündür aranızda ne konuşuyorsunuz.
Melda:
-Aynen bir iş var sizde.
Ne kadar abartıyorsunuz normal konuşuyoruz işte bu işi fazla abartmayın artık.Derken şu geçende koridorda havalı havalı yürüyen kızlar tuvalete giriyorlar onları gören çoğu kişi tuvaleten çıkıyor bu kızlardan neden bu kadar korkuyorlar anlamıyorum.Kızlardan biri Ezgiye:
-Çekilsene şuradan ne bekliyorsunuz burada.
Ezgi:
-Yalnız ben gireceğim oraya 5 dakikadır burda bekliyorum.
Dayanamayıp kıza "şurada ki kabin boş oraya girebilirsiniz"
Kız bana yönelerek:
-Ben hep bu kabine girerim senin arkadaşın oraya girsin.
Melda:
-Hayır yani o kabin senin tapulu malın mı .
Kızın yaninda ki diğer arkadaşı:
-Fazla uzatmasanız iyi olacak sizin için.
Tamam hadiyin çıkalım.
Melda:
-Ne sanıyolarsa kendilerini artık.
Boş verin uğraşmayın değmez .Desemde içimden o kızlara aşırı sinir oldum.Okula geldiğimizden beri halleri tavırları çok değişik .
Ezgi:
-Çift dikişler diye bu ne ego anlamadım neyse ya sınıfa geldik takmayın.
Melih:
-Bu ne hal çok sinirli gibisiniz.
Yok bir şey Melih.
Serkan:
-Nasıl yok bir şey var belli hallerinizden.
Yok dediyse yoktur abartmayın her şeyi .
Ezgi dayanamayıp herşeyi anlattı ah şu çenesini bir kere tutsa nolur anlamıyorum. Herşeyi öğrenen erkekler de bize öğüt verir gibi onlar dan uzak durmamızı söyledi erkekler bile bu kadar korkuyor yani bu kızlardan.Kendimi tutamıyorum.
Sizde mi korkuyorsunuz bu kızlardan anlamadım yani korkacak ne var .
Serkan:
-Çıkışta bir cafe ye gidelim orda herşeyi konuşuruz detaylı detaylı.O sırada öğretmen geldi herkes yerine geçti.Ben Serkanla oturduğum için derste sormama rağmen bana hiç bir şey demedi. Anlamadığım neden bu kızlar bu kadar abartılıyor.
***
Bütün gün aklımda 2 şey vardı bir Serkan iki o kızlar ama sonunda son ders zili çaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liseli Çılgınlar
Teen FictionLisenin ilk günü başlayan aşklar ilerde birbirlerine sıkıntı yaşatır .Okulun en zeki ve en uslu kızları bu aşktan sonra okulun en belalı grubu olur.Erkekler ise kıskançlıktan kızlara yapmadıklarını bırakmazlar.Okula yeni gelen bir kız grubu erkekle...