Şule:(utanarak Serkan a döner)
-Çok teşekkür ederim.
Serkan:
-Senin için yapabileceklerimin yanında bu ne ki.
Şule:
-Tamam tamam, hemen cıvıma.O sırada pür dikkat onları izleyen kızlar yalandan öksürmeye başlar.Erkekler ise ooo demeye.Bunları duyan Serkan ve Şule aynı anda :
-Noluyor. Kızlar:
-Hiç siz devam edin konuşmaya ya. Şule:
-Konuşmamız bitmişti zaten. Serkan:
-Evet ya ayrıca ben açım siz aç değil misiniz? Ezgi:
-Pastayı keselim o zaman. Melih:
- Ben pastayı getiriyim hemen.Melih gidip pastayı getirir. Herkes hep bir ağızdan 'İyiki doğdun Şule' derler. Sıra mumları üflemeye gelir. Şule Serkan a bakar bir dilek tutar ve pastayı üfler.
Melda:
-Biz ne dilediğini anladık zaten, deyip gülmeye başlar. Serkan merak edip ne dilediğini sorar.
Şule:
-Ne dilediğin söylenirse gerçekleşmezmiş.Hem sen acıkmamış mıydın ben sana bir şeyler hazırlayayım.
Serkan:
-Ne gerek var ben hazırlarım , sen kendini yorma .Der ve kendine tabak hazırlamak için gider.
O esnada kızlar :
-Bizi unutun bakıyoruz da.
Şule:
-Yanımda durmayıp giden sizsiniz .
Melda:
-Neyse seninki geliyor biz gidelim .
Şule:
-Ben size evde sorarım.
***
Der kızlar Melih ve Harun un yanına gider.
Harun:
-Ne kadar iyi ettik böyle bir organizasyon yaparak.
Melih:
-Bende sana katılıyorum hem daha fazla vakit geçirmiş oluruz.
Ezgi:
-Baksanıza çok mutlu oldu Şule.
Melih:
- Sen mutlu değil misin ?
Ezgi:
-Ne alakası var şimdi ben öyle mi dedim.
Melda:
-Onu bunu bırakın da sizce de bunlar fazla samimi değil mi?
Harun:
-Siz de abartmayın ya az da kendinizle odaklanın .
Melih Ezgiye dönerek :
- Aynen ya biraz da bize odaklanın.
***
Serkan tabağını tıka basa doldurmuş şekilde Şuleye doğru ilerler.Şule Serkan ın elindeki tabağı görünce şok olur.
Şule:
-Biraz abartmamış mısın sence?
Serkan :
-Bunların hepsi benim için değil senle beraber yeriz diye düşünmüştüm . Yoksa bu kadar şeyi benim yiyeceğim imi düşündün?
Şule:
-Ne yalan söylim ilk başta öyle sandım.
Serkan:
-Neyse ya hadi yiyelim artık.(Biraz zaman geçer .)
Ben mi yedirim ne bakıyorsun yesene.
Şule:
-Açıkcası hala şaşkınım böyle bir süpriz beklemiyordum .Ben bile unutmuştum bugün doğum günüm olduğunu.
Serkan:
-Şaşıracak hiçbir şey yok aslında. Ama şu an yemek yemen lazım birazdan kalkacağız.
Şule:
- Tamam yiyorum . Dedikten sonra yemeklerini yerler . Yemekleri bitince diğerlerinin yanlarına gidip biraz sohbet ettikten sonra coffeden kalkarlar ve yavaş yavaş yürümeye başlarlar.
Serkan:-Kızlar isterseniz biz size eşlik edelim.
Şule:
-Zaten böyle bir şey yapıp zahmete girmişsiniz sizi daha fazla yormayalım.
Serkan:
-Siz bilirsiniz , o zaman yarın okulda görüşürüz.
Kızlar:
-Görüşürüz.
Hatalarım varsa özür dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liseli Çılgınlar
Teen FictionLisenin ilk günü başlayan aşklar ilerde birbirlerine sıkıntı yaşatır .Okulun en zeki ve en uslu kızları bu aşktan sonra okulun en belalı grubu olur.Erkekler ise kıskançlıktan kızlara yapmadıklarını bırakmazlar.Okula yeni gelen bir kız grubu erkekle...