"OH HAYAT SANA GÜZEL,BİZ KİMİZ Kİ!"

343 36 19
                                    

Dipper'dan
Gördüğüm manzara ile şok oldum ,çünkü etrafınızda sadece adının chipper olduğunu bildiğim ;qncak insana benzettiğim varlıklar var.

D:Bill BURADA N'OLUYO!

diye bağırdım çünkü iki kişi bizi yüksek,neydi? Ha yüksek mahkeme diye bir yere götürüyorlar ve iki saattir Bill bana seni sevmiyorum bunu bil,deyip duruyor. Sonunda o yüksek mahkeme midir ? Ne haltımsa bizi oraya getirdiler ve Bill i bir odaya aldılar.

~

Bill sonunda odadan çıkti tam beni içeri alacaklarını düşünürken, kendimi yargıcın önünde buldum,BİZE CEZA VERMEYİ DÜŞÜNÜYORLAR!
(Yargıç=Y)
Y: evet Bill Chipper anlattıklarına göre Dipper Pines ile dünyada sadece bir kere görüşmüşsünüz,aranızda hiç bir şey yok ve Dipper Pinesın ailesinden olan bir kişi kalmıs o da Mabel Pines ama beraber yaşamıyorlar.... öylemi?

Dedi bana sorarcasina bakarken , ben ise ona cevap veremiyordum çünkü yargıçın söylediklerinden sonra onu hiç tanımamış olmayı dilerdim. O anda gözümden bir yaş aktı ve inen o sert tokmak sesi ile titreyen bir sesle cevap verdim, onun gözlerinin içine bakarak.

D: evet efendim.

Yargıç beni başiyla onayladıktan sonra , yanındaki 4 yargıçıla cezamıza  karar vermeye çalıştılar ve karar verdiler

Y: evet karar verilmiştir suçlu Bill Chipper ,Dipper Pinesı ülkemize yanlışlıkla getirmiştir ancak artık geri dönüş yapamayacakları için ömürlerinin çoğu kısmını burada ,aileleri ile birlikte geçirecekler. Artık çıkabilirsiniz!

Deyip o tokmağı sert bir şekilde vurduktan sonra , yüksek mahkemenin içinden çıkınca ne yapacağımı bilemedim ve yere oturdum. Kafamı eğip ağlamaya başlamıştım ki , omuzumda bir el hissettim, daha sonra o el bir anda belime sarılıp arkama oturdu, ve başını omuz girintime soktu. Kim olduğunu biliyordum  ama tepki vermedim sonra karşıma geçti , bu sefer oraya oturdu ve beni çenemden kaldırıp öpmeye çalıştı, bende dayanamadım ve tokatı yapiştirdim. Kafamı kaldırıp baktım , tek sıkıntı onun hâlâ gülüyor olmasıydı . Bu sinirimi bozdu, dayanamayıp onun elini ağzımla kapattım ve yere sırtını dayayıp üstüne çıktım.

D:NİYE GÜLÜYORSUN HA NİYE GÜLÜYORSUN? !

Daha da gülmeye başladı,birden elimi yaladı dolayısıyla elimi çektim.

D: yav bebe söylesene bizde gülek ,neye gülüyon lan!

Bill daha çok kahkaha atmaya başladı sonunda gülmeyi bitirip , bana anlatmayı başladı.

B: gerçekten seni sevmediğimimi düşünüyorsun,  ciddemi beni yol boyu hiç mi dinlemedin?

Diye sordu ben mi malım yoksa bu çocuk şizofreni falan mı

D: yolda sedece seni sevmiyorum dipper deyip durdun,bendw bir yerden sonra dinlemedim...

Bill bir anda sinirlendi ve elini saçlarına geçirmeye başladı, aovvv bu 'bunu bana nasıl yaparsın' hareketiydi.

D:sen...oyun...mu...yaptın?

Dedim ona, kafasını kendime çevirerek.

B: sen ne sandın gerçekten seni sevmediğimi mi, dipper sana inanamıyorum ya! Burada kalmak için bilerek yaptım , hepberaber ,ailece , beraber burada kalmamız için yaptım.

ayağa kalkti beni de yere indirdi.

B: ama tabi ben kimim ki iyi bir şey yapayım değil mi?

Diye sinirle sordu, açıkçası korktum.

Bil& Dip Aşkı Gerçek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin