Flashback
Yanında siyah saçlı bir çocuk yatıyordu
Flashend
Gözlerini tekrar ovaladı,rüyada olmsını istiyordu. Ama o dün gece böyle bir çocuk hatırlamıyordu , bunu bill e yapmış olamazdı.
Sonra bu çocuğu belki tanıyorumdur,diye düşünürken o kişinin omzunu dürttü. Çocuk garip garip sesler çıkarttı ve yatakta oturur pozisyona geçti ama dipper ın yüzüne bakmiyordu... dipper biraz çekinerek de olsa ona soru sormayı başardı.D:şey...ben dün gece ne oldu ?bilmiyorum ama sizi hatırlamıyorum.
Çocuk bir kahkaha atıcaktı ki kendini zor tuttu.
?:ahhh dipper tatlım beni nasıl hatırlmazsın ?
Deyip başındaki peruğu hafaya fırlattı, o kişi kimmiydi. O mabeldı. Dipper çok şaşırdı...
D:MABEL! senin burda ne işin var? Sen bu pislik ülkeye nasıl geldin?
O anda odaya bill daldı.
B:hşşt...ülkeme laf söyletmem!
Diyerek çıkıştı, dipper zaten dün geceden ona kırgın olduğu için takmadi onu.
D:havada bir gereksizlik var farkında mısın mabel? Hadi gel sen aşağıya in, ben üstümü falan giyinip geliyorum.
Dedi nazikçe ve mabel ı aşağıya yolladı.
Şimdi acıların çocuğu dipper dan
Mabel aşağıya yolladım,tam o sırada bill de gitmeye yeltenirken onu kolundan tuttum. Onun bana hesap vermesi gerekiyordu...
D:sen öylece birşey söylemeden gidemezsin.Dedim ben sinirliydim ama bill çok mutlu gözüküyordu ve ben bundan rahatsız olmuştum.
D:ne gülüyon la Sırık?
Bill daha da gülmeye başladı , sonra konunun dağıldığını fark etti
D:bak bir şey söyliyeyim mi istediğin kadar gül . Sana sadece bir soru sorucam.
Tam soruyu soracakken bill onun dudaklarına elini bastırdı, ve susmasıni istediB:sen bana şimdi dün gece neden o kadar geç geldiğimi soracaksın,sonrada sebebini dinlemeden çekip gideceksin. Ama benim sebebim çok geçerli...
Derken benim üstüme geliyordu,ben de istem dışı geriye doğru gidiyordum. Sonunda sırtım o soğuk duvarla buluşunca irkildim...
B:...ve sen nedenini ögrendiğinde ,
Tam dudaklarıma kadar eğildi
B:,benden çok özür dileyeceksin.
Benim o kadar yakınıma girince beni öpmesini bekledim ve maalesef gözlerimi yumdum, ama bill komidinin üstündeki sıcak kahveyi aldı ve kulağıma fısıldadıB:bende seni çok seviyorum tatlım ama bu kadar belli etme olur mu?
WTF!zıkkım ye bill . Demek sen sırf pi*liğine haaaa! Sen görürsün pi*lik nasıl yapılır bill efendi ,ama bugünün devamı da var bill bunu keşke hesaba katsaydın.
(Neuse işte dipper elini yüzünü falan yıkar,üstünü değiştirir aşağiya iner)Dipper aşağı indiğinde , mabel eşi ve 2 tane çocuğu etrafta deli dana gibi koşturuyordu. Dipper ikinci bir şok geçirdikten sonra mabel ın sesiyle irkildi.
M:dipper! Hadi çocuklar gidin dayınıza sarılın!
Keşke demeseydin, çünkü iki tane füze bana doğru uçarak geliyorlardı, acayip korktum ve sonradan pişman olacağım birşey yaptım . Bu harketi yapmayı bende kendimden beklemiyordum ama koşarak bill in kucağına çıktım ve ondan yardım diledim.D:BİLL! BİLL YARDIM EEEET! BAK BENİ BU YERDEN BİTME FÜZELERDEN KURTAR VALLA SENLE BARIŞIRIM!
Diye yalvardım ona o ise yine en iyi yaptığı şeyi yaptı.B: bebeğim beni zaten affedeceksin...o yüzden . ÇOCUKLAR GELİN BURAYA TUTTUM DAYINIZI!
Hayır, neden ben. Beni yere indirdi, ben tam kaçacakken beni belimden sardı ve kendine bastırdı. Yuhhhhh! Çocuklar var burda...
B:farkındayım ama başka şekilde yerinde durmuyosun, naparsın bu da bir çözüm.Ve olanlar oldu ,çocuklar sonunda beni buldu ,benim üstüme atladılar,tabi ben düştüm. Eee ben düşünce sonuç olarak bill de düştü. Çocuklar bana sarıldıktan sonra üstümden kalktılar ama ben billle burun buruna yerde kaldım. Bu sefer garip bir şekilde, ben onun üstündeydim, bu kez o bana şaşkın şaşkın baktı...
D:ne bakıyorsun öyle ? sanki ben senin üstüne atladım.
Dedim , ve üstünden kalkmaya yeltenirken ayağıma çelme taktı. Ve ben yerde, bu sefer normal pozisyondaydık normal anlayışını seviyim senin dipper . İkı ellerini kafamın yanına koyarak konuşmaya başladı...
B:ama ben senin üstüne bilerek atladım.
O sırada mabel ın sesi geldi , hemen arkaya döndüm. Mabel çocukların gözlerini eliyle kapatmış, bize gülerek bakıyordu. Ahhhhh! Hadi ama her seferinde yakalanmak zorunda mıyız?
Mabel bana ben sizi yalnız bırakayım demeden, ben kendimi bill altından bir şekilde çıkarttım. Nasıl yapti bende bilmiyom ve hemen mabelı kolundan tutup aşağı doğru inmeye başladım, tabi çocukları önden saldık. Mabel bana yolda milyonlarca soru sordu, hepsine cevap vermek zorunda kaldım.Hadi ilk defa Bill anlatsın
Ya! Dipper yine elimden kurtuldu, ama hep onun aklımı okuyabildiğimi unutuyor, ve şuan söylediği her şeyi duyabiliyorum. Ögrendiklerime göre beni öpmemek için kendini zor tutmuş. Hadi biraz da şeytanlik yapalım. Yerden ilk önce kalkmam gerektiğini fark ettim ve ayağa kalktım, sonra gömleğimin üzerindeki tırnak izlerini fark ettim. OHA! Çok mu korktu, cidden mi ? Gömleğime bildiğin tırnaklarını geçirmiş ve o sexy vücudum gözüküyor 😂. Gerçi bu yapacağım şeyler içinişime yarayabilir.Dipper
Aşağıya indim ve kolktukta , sıkılmaktan hızlıca ayaklarını sallayan bor adet enişte gördüm. Eniştem oldukça yakışıkliydi; yeşil gözleri, kahverengi saçları vardı ve bille neredeyse aynı boydaydı. Yine bir erkek ve yine gökyüzune bakmak. O sırada bill in sesini duydum , arkamı döndüm. İyiki de dönüşüm. Çünkü bill i yarı çıplak vücutla , merdivenlerden inerken gördüm.D:Bill! Sen-
Hemen uçarak yanına gittim.D:-sen n-niye b-böyle dolaşıyorsun?
Dedim yüzüne bakmayarak. Elini yine çeneme götürdü ve kafamı kaldırdı.B:ben konuşurken konuştuğum kişinin yüzüme bakmasını isterim. Bu arada giyecek üst bulamadım, ben de sana sormaya geldim napiyim?
Elimi alnıma set bir şekilde vurdum çünkü daha demin , çamaşır makinesini çalıştırmıştim. Hem daha demin üstünde gömlek vardı noldu ona?
B: senin güzel tırnakların, parçalamış benim bebek gömleğimi.
Dedi masum bir çocuk gibi,
D:yani nolucak içeri böyle mi gireceksin?
B: valla şuan yapabileceğim tek şsy bu.
Pfffffffffffffff!D: tmm geç o zmn
B: ne dedin sen?
D:tmm geç o zmn dedim.
B:bir daha de duymadım.
D:TAMAM GEÇ O ZAMAN DİYORUM İKI SAATTİR!
Sesi duyan mabel koşarak uzun koridorun başına geldiM:e-enişte,s-sen neden bö-böylesin?
🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱
BİR ŞEY SÖYLICEM! YAZMASAM MI ARTIK? BİLMİYORUM SANKİ SIKICI OLUYOR . SİZE BIRAKIYORUM, ONA GÖRE YB ATMAYI DÜŞÜNÜYORUM NEYSE BABAY💋✌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bil& Dip Aşkı Gerçek
FanfictionHeyoooo bu ilk kitabım eminim seviceksiniz .DIKKAT EDIN YOĞUN GAYLIK İCERIR.😉