Dipper'dan
Mabel, bill e şaşkın gözlerle bakıyordu. Tabi bende eniştemi böyle yarı çıplak görsem, bende aynı tepkiyi verirdim, asıl sıkıntı: bill in o haliyle gidip, kolunu mabel ın omzuna atması.
Ben ise onlara mal mal bakıyordum. Demek böyle oynayacağız oyunu bill chipper ama şunu unutuyorsun. Şeytan olman başkalarının şeytanlığını engelleyebileceğin anlamına gelmiyor. Ve bende kendime çeki düzen verip peşlerinden gittim. O sırada mabel ın büyük kızı olan Kida konuştu.K:DAYIIII! BAK OYUN BULDUM HADİ OYNAYALIMMMM!
D: kidaa sen onu nasıl buldun? Ben onu özenle kimse bulmasın diye saklamıştım.
Hemen araya bill girdi,eksik kalsan şaşardım.
B:hey düşüncelerini hâlâ okuyabiliyorum.B: ver bakıyım kida dayın bu oyunu niye saklamış.
Oyuna biraz göz attıktan sonra konuştu.B:...Çünkü salakmış. Kida haklı hadi oynayak!
D: ben mi salakmışım? Peki okeeyyy hadi oynayalım o zaman görücez kim salak kim mal.
Deyip eniştemin yanına oturdum, billse bana kaş göz yapıyordu, kalk ordan ve yanıma gel diye. Ben de tam tersine enişteme daha da sokulup onunla konuşmaya başladım. Bill se oyunu anlatıyordu, ben zaten biliyorum.
(Falan başlarlar oynamaya)
Ben size oyunu özet geçiyim hemen aynı d c gibi ama kartlı hali ve piyonla oynanıyor. Oyunu kazanan kişi kala 5 kişiye istediğini bir gün boyu yqptiriyoooo. Bütün arkadaşlarıma gel oynayak dedim ben seninle böyle bir oyun oynamam deyip durdular. Ben de yapayalnız kaldım*ağlamaya başlar*hadi oynayak.
Sıra bana gelmişti, hemen 'emin misim?' Kartını çektim. Ve hiç olmayacak bir şey çıktı, hemen kartı yere attım. Bill ve mabel meraklı bir biçimde yerdeki kartı aldılar , okuyunca ikiside bana *bunu yapacak mısın?* bakışı attı. Sonra da billB: yapmak zorundasın(!)
Mabel bana yine o bakışları yolladıD: eğer eniştemi öpmezsem, daha kötü bir ceza alıcammm
dedim
Ve onların elinden kartı aldım , yapmak için ayağa kalktım,eniştemin yanına gittim. Yalnız bill hâlâ yarı çıplak 😃
Ve ona sorarcasına baktım, o da başını salladı. Sonuçta kabul etmezse o ceza alacak,benim işime gelirdi ama tamam dedi. Bende eniştemin yanına oturdum , kafasını bana doğru çevirdim, galiba gerçekten yapacağıma inanmadı. Ona biraz sırnaştım ve onunla burun buruna geldik bu arada ben hâlâ enişteye isim bulamadım hadi darwin olsun😂 , biraz daha yaklaştım ona ve tam öpüşecekken bill in ayaklandığını gördüm. Hemen yanıma geldi , beni elimden çekip ayağa kaldırdı.D: bill napiyosun?
B:hiiiiiç olması gerekeni yapıyorum.
D: daha demin yapmam da sıkıntı yoktu, noldu şimdi?
Dedim cevabını bildiğim halde
B: bi şey olmadı sadece jeton düştü o kadar, ama sen beni öpeceksin.
Kafamı aşağı indirdim ve geri kaldırdım.
D:ama şimdi öpmezsem ceza alırıııım
Dedim masumca, o da etrafına sertce bakışlar gönderdi...
B: dipper a ceza veren olursa, sonucu kötü olur!
Deyip bana tekrar döndü ama demin sinirlenen bill, şuan da dünyanın en tatlı, ponçik,bebeksi...daha bir sürü şey gibi gözüküyor.
B: artık barışalım mı benim fındık burunlum?
O sırada istemeden kıkırdadım çünkü "m" yi vurgulamisti ve bu benim cidden hoşuma gitmişti. Nedensiz bir şekilde parmaklarımın ucunda yükseldim,ve onun gözlerinin içine baktım. Bu kadar kusursuz olmak zorunda mıydı sanki? Alnında bir sivilce olsaydı mesela,ya da siyah noktalar olsaydı burnunda ama hiç bir şey yok. Niye beni seçmişti ki , onu herkes sevebilirdi, neden beni seçmişti? Ama biliyormusunuz? İyiki de beni seçmiş. Bu düşüncelerin arasındaçıktı ve birde. onun yanağına doğru ilerledim , kulağına fısıldayarak konuştum.D:hadi barışalım hardal gözlüm
Ve yanağına bir buse kondurup geri çekilecekken
B:yoooook olmaz öyle yanağa bir buse,sen gel bakıyim benle.
Elini bana doğru uzattı
D:neden ki?
Konuyu değiştirmeye çalıştığımı fark edince,beni bi anda sırtına aldı ve mutfağa doğru götürdü.
D:BİLLLL! Neden mutfaaaaak!
Beni birazcık aşağıya indirdi ve bu sefer o benim kulağıma fısıldadi
B:istersen bilim adamları yatak odası diye bir şey icat etmişler,oraya gidebiliriz. Hı ?
D:hahaha!çok komik bill ama saol mutfakda olur. Hem birşeyler atıştırırız.
Bill birden omzuma bir öpücük kondurdu ve geri çekildi.
Bense hemen ona baktım
D:yaaaaaa niye şimdi öptün ki burda çocuklar var.
O da bir daha yaklaşıp ,tekrar aynı yeri öptü.
B:olsuuun. Ben onları kovabilirim,yani otelleri, odaları her haltları hazır. Bize engel yok.
D:yuh,bu kadar programlı çalışmana şaşırdım.
Dedim şaşkinca ,benim yüzüme doğru eğildi
B: ben ve bill2 bir gece için herşeyi yaparız.
Deyip geri çekildi yine bir kıkırdama oldu ama bu sefer,o kıkırdadı. Tabi beyefendinin işine geliyor. O sırada bill hemen salona uçtu.
B: hadi mabel siz gidin! Aha bu otelinizin adresi! Aha bu odanızın anahtarı! Haydi yallah,yallah!
Diye kapıdan itekliyordu,ben bir tepki göstermedim,sonuçta daha sonra tekrar gelebilirlerdi. Sonunda kendince zor bela mabelları evden kovdu, ve bana ordan seslenmeye başladı.
B: dippeeeeer!aşkım! Bebem nerdesin bakalım sen?gel hadi odamıza çıkalım.
Ben bir köşede saklanıyordum,beni bulamasın diye. Sonra sıkıldım ve gizli yerimden çıkıp deli danalar gibi anırmaya başladım.
D:BİİL BENİIİ YAKALAYAMAZKİ ! RPRPRPRPRP (dil çıkartiyoooo)
O sırada bill beni farketti
B:SEN BEKLE BENİ GELIYOM ORAYA!
Deyip yürümeye basladı
D:HEHEE YOK ÖYLE YAĞMA! PIŞIIIIIIK!
deyip kaçmaya başladım ama yanlış yön, kendi kendime yatak odasına geldim. Allah tan yatak odasının içinde banyo var oraya girdim, herhalde burda da yapmaz, değil mi? O sırada bill geldi ve hemen banyoya daldı, yanıma geldi oturdu.
B:aşkım sen yeni zevkler mi keşfetmeye başladın. Bak bu çok hoşuma gitti.
Deyip beni ordaki küvetin içine itti.
D:yuh! Burda mı yapıcaz?
Hemen sırıtti
B: sen ne zannediyordun,tek yapılan yerin yatak odası olduğunu mu?
Deyip küvette olmama rağmen üstüme atladı.
D:b-bill s-sen i-iyi misin? Yani normale benzemiyorsun da.
B:şuan hiç olmadığım kadar iyiyim, aşkım emin olabilirsin.
Deyip dudaklarıma yapıştı.
🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱
HELLO ARKADAŞLAR GERÇI ŞUAN SADECE 2 OKURUM VAR YANİ İKİ OKURUM VAR DERKEN , YILDIZ ATAN FALAN @ilaydagiray ın KİTABIMI OKUMAMASI ZORUMA GİTTİ. NEYSE OKURUM UMARIM YAKINDA ARTAR, VE SIZI SEVIYORUM BABAY💋✋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bil& Dip Aşkı Gerçek
FanfictionHeyoooo bu ilk kitabım eminim seviceksiniz .DIKKAT EDIN YOĞUN GAYLIK İCERIR.😉