3 - MSG en ochtendverrassingen

108 11 5
                                    

.                 

TESS'S POV

.

"Gisteren hebben we duidelijk die twitter oorlog gewonnen", grinnikte ik terwijl we door de lange gangen liepen, beter bekend als Madison Square Garden.

"Dankzij mij", grijnsde Rose en ik gaf haar een high five.

"Wat bedoelde je eigenlijk met die tweet?" vroeg Cara.

"Ik moest ver zoeken, maar ik had uiteindelijk een roddel gevonden dat Calum en Luke hetzelfde meisje hebben gedate wat best gênant is. Ik denk dat het niet waar is, maar het liet hen wel zwijgen", grinnikte ze.

"Kijk eens wie we daar hebben!"  Ik hoorde een Iers accent aan het einde van de gang en keek op, wetend wie het was.

"Girls Like Boys", sprak hij en deed een dramatisch handgebaar waardoor we moesten lachen.

"Hey, Niall!" zwaaide Jenna als hij inmiddels bij ons is gekomen.

"Zijn jullie even enthousiast als wij?" grinnikte hij en gaf ons allemaal een knuffel.

"Oh my god, dit is niet eens onze eigen show, maar ik kan het nog steeds niet geloven dat we straks gaan optreden voor wel tien duizend mensen.. Het is gestoord", zuchtte ik, maar dan blij.

"Drie jaar geleden waren we gewoon een stel losers", ging Cara akkoord.

"Yeah, dat waren we echt. We kunnen jullie niet genoeg bedanken voor alles wa--"

"Jullie meiden zijn echt getalenteerd, bedank ons niet, maar bedank jullie zelf om zo'n goede muzikanten te zijn", glimlachte Niall toen hij Jenna had onderbroken en ik een 'aww' geluidje maakte.

We gaven Niall een group hug.

"Hee, wij willen ook een group hug!" hoorde ik Liam van ver zeggen, wat me deed lachen.

We zeiden allemaal dag aan de jongens die erbij waren gekomen.

"Wat is er allemaal met die twitter drama tussen jullie en de 5SOS boys?" grinnikte Louis. "Ik lachte me rot door gewoon die tweets te lezen."

"Ja, jullie hebben ze compleet ingemaakt', grinnikte Zayn.

"Jullie kennen ons verleden", gromde ik.

"Ja, ja dat weten we nog. Maar hebben jullie het echt niet door.. Jullie hebben veel gemeen met de jongen", Harry haalde zijn wenkbrauwen op.

"Wat? Nee!" We begonnen allemaal te protesteren en ik schudde mijn hoofd.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 29, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

GIRLS // 5SOS DUTCH VERSIONWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu