1 - banding
.
- ROSE'S POV -
.
"Nu verwelkomen we de mooie en stoere meiden die we kennen als Girls Like Boys!" riep de intervieuwer enthousiast terwijl ze ons erbij hield.
Wow. Al lachend zwaaide ik naar een paar fans, die allemaal terug zwaaiden. Onze fans waren eerlijk gezegd de beste. Ze waren niet over the top crazy, en de drama was niet al te erg. Als je het mij vroeg, waren ze nog heel 'kalm'.
"Hallo meiden, ik ben Lauren", stelde de intervieuwer zich voor terwijl ik knikte.
We gingen zitten op het kleine podium, onze instrumenten namen veel ruimte in beslag.
Ik ging op mijn beat box zitten, het was een akoestisch optreden dus zou het complete verspilling zijn om mijn hele drum set erbij te halen.
Hoewel het best cool zou zijn.
"Dus..", sprak ze, de 's' lang uitzeggend. Het was vrij zichtbaar dat ze geen idee had wie we waren.
"Wel, ik ben Jenna. Ik speel gitaar", knikte ze, en ging met haar hand door haar blauwe dip dye.
"Ik ben Rose en ik zit achter het drumstelsel", sprak ik.
"Cara, en wel... Ik zing", met haar vinger tikte ze op de microfoon waardoor iedereen lachte.
"En ik ben Tess, ik bespeel de basgitaar", grijnsde ze.
"Dus, hoe voelt het om zo ver te geraken?" straalde Lauren, duidelijk geen interesse in geen enkel van ons. Je kon recht door haar nep glimlach zien.
We keken mekaar aan en Cara begon met spreken.
"Het is zo'n raar gevoel eigenlijk, twee jaar geleden waren we nog een stel losers. Mensen willen ons horen spelen en dat is zo'n plezier om te horen." Ze was altijd zo serieus als ze sprak, maar het enige waaraan ze aandacht besteed als we alleen waren, was cartoons kijke en Pokemon spelen met Jenna.
" Morgen zijn jullie ook de openings act voor One Direction in Madison Square Garden! Eén van de grootste locaties in New York. Hoe voelt dat?"
"One Direction zijn coole gasten", glimlachte Tess. "Hoewel halen ze veel grappen uit, dat hebben we de voorbije twee maanden wel geleerd. Jammer dat het morgen de laatste show is", zuchtte ze.
"We zullen ze missen. Ze waren zo aardig tegen ons", knikte Jen en nam een slok van haar fles water.
"Echt waar? Hoe aardig dan?"
"Ze waren echte heren. Ze hielden deuren voor ons open, droegen ons als we niet wouden stappen... Yeah."
"Volgens mij is het gewoon iets typisch voor Britten", grinnikte Cara waardoor we allemaal lachten.
"Dan kunnen we een paar roddels de wereld uit helpen?" Lauren gaf ons allemaal een blik.
Oh god. Ik wist al waarover ze gingen.
Jenna antwoorde niet en Tess had die blik op haar gezicht waarop je Dood me gewoon kon aflezen.
Cara zuchtte eens, ik schraapte mijn keel.
"Dus niemand van jullie date momenteel iemand van One Direction?"
"Nope", zei Jenna bot.
"En worden jullie na de tour met 1D ook een pop band?"
JE LEEST
GIRLS // 5SOS DUTCH VERSION
أدب الهواة"Hebben jullie ooit wel is gedacht om een competities meetedoen met andere bands in de muziekindustrie?" Vroeg de intervieuwer de jongens. "We zijn niet zo van de competitie eigenlijk,we willen gewoon lol hebben en we vinden het leuk om ons ding te...