Még körülbelül másfél órát mászkáltunk a plázában. Bementünk a pull&bear-be is, ahol most épp az aktuális Sadie Sink x Finn Wolfhard kollekció volt a főszerepben. (Mondanom sem kell, hogy én már aznap vettem egy pulcsit és egy kabátot Finn kollekciójából amikor kijött...) Amíg Candace nézelődött, én gondolkoztam hogy megveszem az egyik pólót a kollekcióból amit már régóta nézegetek...Annyira belemerültem a méretem keresésébe, hogy észre sem vettem, hogy mellettem egy srác arra vár, hogy végre végezzek és ő is oda tudjon férni... Mikor megtaláltam a nekem való S-es méretet és mentem volna a próbafülkéhez, gyönyörűen neki mentem a srácnak...azaz a mellkasának mert kicsit...magasabb fajta volt...
-Óóh..jézusom..bocsi!-mondtam vörös fejjel, majd ránéztem. Azt hiszem elég meglepődött fejjel állhattam előtte mivel a srácnak ugyan olyan haja volt mint Finnek, és kicsit hasonlított is rá...plusz olyan kabátba volt amit én is vettem a kollekcióból, még zoknija is meg cipője is olyan volt...Nem is találkoztam még egy sráccal sem aki ugyan úgy szereti őt...
-Semmi baj...tetszik a pulcsid! Én is imádom a Calpurniát!-mondta nevetve. Teljesen sokkba voltam, alig tudtam megszólalni...
-Váó...az...jó! Asszem...öhm...te is szereted Finnt?
-Aha bírom a srácot. Tetszik a stílusa! De nem hiszem hogy olyan mértékben szeretem mint egy lány, inkább csak próbálok olyan lenni kicsit mint ő...
-Hát amúgy...eskü hasonlítasz!
-Tényleg? Ez tök jól esik, ez a célom!-mondta, majd beletúrt fekete göndör hajába.-De ha nem haragszol, én is néznék egy ilyen pólót mint ami most nálad van...
-Ja persze! Bocsi....öööö...akkor..szia!
-Szia! Várj! Bekövethetlek instán?
-Persze!- mondtam még mindig nagyon rák színű fejjel...nem voltam hozzá szokva ahhoz hogy idegen fiúkkal beszéljek...
Elmondtam neki a nevem, ő pedig bekövetett. El sem hittem amúgy hogy ez történtik velem...
-Majd...visszajelöllek!- mondtam, aztán egy béna integetéssel ott hagytam, és bemenekültem egy próbafülkébe. Leültem, és a fejemet fogva bámultam magam a tükörben. Megdícsérte a pulcsim! És...szereti a Calpurniát! És...bekövetett instán!! Ez így elég sok volt nekem egyszerre, ezért pár percig csak ültem, és gondolkoztam. Elővettem a telefonom, és rámentem a profiljára. Természetesen még nem jelöltem vissza...elég lesz majd otthon. 4000-en követik...és elég menő képei vannak...tényleg hasonlít kicsit Finnre. Azta! Az egyik képét még ő is likeolta! Megnéztem a bioját is...Theo Helland, 17 éves, félig norvég?! Azta ez tök menő! Ugyan ebben a városban lakik, és...na neee...ugyan abba a suliba is járunk! Eddig hogy nem vettem észre?! Asszem kicsit sokat időztem már a próbafülkébe egyetlen pólóval a kezemben, szóval elraktam a telefonom aztán fel is próbáltam. Kicsit nagy volt, de nem nagyon érdekelt, mert az ilyen fazonokat szeretem amúgy is. Mikor végeztem, Candace már a sorban állt.
-Itt vagyook!- mondtam.
-Na végre már! Azt hittem itt hagytál! Láttam, hogy egy sráccal beszélgetsz...nem is nézett ki rosszul, ismered?
-Nem...most láttam először. -tök kedves volt! Ő is szereti a Calpurniát, és hasonló a stílusa Finnhez!
-Huhaaa...azt hiszem ő lesz az igaziii!
-Naa ne kezd már!-mondtam elpirulva.
-És milyen hangja volt? Ugye mély?!
-Öö...biztos...nem tudom. Normális?!
-Nincs olyan hogy normális!
-De van!
-Na jó veled inkább nem vitatkozom pasikról...-sorra is kerültünk, aztán vettünk kínai kaját elvitelre, és mentünk Candace-ékhez. Én viszont egész úton nem bírtam kiverni azt a srácot a fejemből...Akarok még vele találkozni.
YOU ARE READING
Csak egy fangörl voltam
FanfictionLisa Campbell egy kanadai lány, aki 16 évesen is rajong Finn Wolfhardért. Calpurniát hallgat éjjel-nappal, elemezgeti Finn instagram képeit, meg persze a Stranger Things sorozat és az It c. horror film sem maradhat ki az életéből, amiben a fiú elég...