Lélegzet visszafojtva fordultam a hang irányába, ami drága édesanyám száját hagyta el, és mosolyogva, mintha csak most venném észre ráköszöntem:
-Szia anyaa! Te hogy hogy itt vagy?
-Mondtam, hogy megbeszélésem lesz...de te nem azt mondtad hogy Candace-el leszel?!
-De igeen...viszont vele már találkoztam, csak összefutottam másik két...barátommal.
-Na erről nem volt szó. Épp végeztem, szóval várj meg itt kinn és megyek mindjárt.
-De anya nem kell haza vinned, én...
-De haza viszlek most!
-Anya nemár!
-Épp most beszéltük, hogy én is haza tudom vinni Lisát!-szólalt meg Nick a hátam mögül, mire teljesen lefagytam, ugyanis ezzel most csak ront a helyzeten.-Egyébként Nick Wolfhard vagyok, jó napot!-mosolygott anyára, a kezét nyújtva. Anya kicsit meglepetten kezet rázott vele, és lerendezte a bemutatkozást annyival, hogy "Szia, Lisa anyukája" nekem meg közben rendesen felment a vérnyomásom, szinte rosszul is lettem.
-Majd én haza viszem Lisát, igazán rendes vagy. Várj meg itt az étterem előtt.-mutatott rám. Idegesen kimentem, utánam jött Theo és Nick.
-Sajnálom Lisa...úgy tűnik anyud nem akarja, hogy elvigyelek. Pedig itt lett volna a lehetőség, hogy találkozz az öcsémmel.
-Ahj...mindegy...azért köszi!-mondtam szomorúan, és megöleltem.
-Anyudnak nem mondtad hogy velünk leszel?-kérdezte Theo.
-Hát...mást mondtam neki...nem akartam hogy aggódjon. De most mégis megszívom, mert lebuktam.
-Uhh...akarod hoogy...beszéljek vele?-kérdezte Theo.
-Mi? Neem, dehogyis megoldom én.
-Oké!-rakta fel a kezét mentegetőzve.-Pedig elég jól kitudom beszélni a dolgokat...
-Tényleg nem kell...- mondtam nevetve.
-Srácok nekem viszont most tényleg mennem kell, örültem hogy találkoztunk!-mondta Nick, majd lepacsizott Theo-val.-Lisaa, tök jó, hogy megismerhettelek, remélem még látjuk egymást, és majd még kereslek titeket a koncerttel kapcsolatban! Sziasztok!
-Köszi Nick, sziaa!
-Nem is csináltunk közös képet...-mondta egy kis hatásszünet után Theo.-Gyorsan fotózd már le!-mondta röhögve, mire előkaptam a telóm, és snapchattel csináltam egy videót Nick-ről, ahogy kisétál a plázából. Amikor eltűnt Theo beleugrott a videóba, és így lett vége.
-Taggelj be, theohell a nevem.-amíg ezzel foglalkoztam, Theo-nak be nem állt a szája, és elkezdett arról beszélni, hogy most elszalasztottam életem lehetőségét.
-És most gondolj bele...Finn beszáll a hátsó ülésre, ott ülsz te is, a szemedbe néz, te pedig kihasználva minden női bájodat kérsz tőle 2 vip Calpurnia jegyet! Ennyibe telt volna, és már ott is vagyunk a koncerten!
-Maradj már! Kezdjük ott, hogy nincs semmiféle "női bájom", másodszor nem hiszem hogy a hátsó ülésre ült volna ha elől senki nincs, harmadszor nyilván nem olyan hülye hogy random lányoknak osztogat vip koncertjegyet!
-De te nem random lány vagy mert a bátyja kocsijában ülsz! Szerintem szimpi voltál Nick-nek, és ez jó jel.
-De akkor is! Levegőt is elfelejtenék venni ha Finn mellettem ülne, nem hogy bármit is csináljak...
-Akkor elég az is ha rámosolyogsz és mélyen a szemébe nézel. Ja meg mondjuk a hajadat is csavargathatod...Minden fiú ugyan úgy működik, ha ezt a hármat jól csinálod akkor nyert ügyed van.
-Biztos hogy nem.
-Lisa...amúgy...most őszintén. Mi lenne ha itt hagynád anyud és az életben egyszer nem engednéd hogy irányítson? Nyilván ő is tudja hogy mennyire rajongsz ezért a srácért...
-Most azt akarod hogy fussak Nick után?
-Igen!
-Mivan?!
-Gyere, megyek veled!-mondta, majd megfogta a kezem és húzni kezdett.
-Theo megőrültél?!
-Igen!-mondta röhögve, majd mindketten futni kezdtünk a kijárat felé. A pláza elé érve Theo a parkoló felé kezdett húzni.
-Ott van!-mutatott rá egy épp haladásban lévő kocsira.
-Már elindult, hagyjuk!-kiáltottam, de ő nem hagyta annyiban, kiabálni kezdett utána meg integetni. Késő volt. Kihajtott az útra, és minket nem vett észre.
-Felhívom.-mondta Theo.
-Nem kell!-mondtam levegő után kapkodva, és rátettem a kezem az övére, hogy ne hívja fel.-Bocsi tényleg...tudom, hogy nagyon kellenének azok a jegyek, de most nem megy...elszúrtam.
-Nem! Félre értesz. Nem a jegyek miatt...miattad akartam. Tudom, hogy nagyon akartál volna találkozni Finnel. Gondolom nem egy hete rajongasz érte...ez...nagy dolog lett volna.
-Igen...-mondtam, majd zavartam a megigazítottam a futástól szétjött hajam.-De te már így is sokat tettél ezért. Megismertetted velem a bátyját! Ez sem kis dolog...
-Ugyan...tehettem volna többet is, ha előbb vetem fel az ötletet hogy menjünk utána.-mindketten nevetni kezdtünk, aztán ránéztem, és valami furcsa, számomra idegen érzés kerített hatalmába. Egy pillanatra ő is elkomolyodott, aztán rám mosolyogott és megszólalt:
-Anyud lehet most még mérgesebb lesz...-mire leesett, hogy tényleg nagyon az lesz, ha meglát Theo-val a parkoló közepén.
-Ó a francba!-sietős léptekkel vissza fele vettem az irányt. Anya pont akkor lépett ki a plázából, és idegesen megindult felém.
- Szia Lisa! Akkor...majd találkozunk!-mondta Theo, majd intett egyet és elgurult a longboardjával.
-Sziaa!-integettem neki, majd összeszorított szemekkel anyám felé fordultam.
-Lisa Campbell!-ajjajj...a teljes nevemen hív...baj van.
-Itt vagyok...
-Ne ironizálj most itt nekem! Nem tudod mit jelent az hogy az étterem előtt?! Na szállj be a kocsiba.-feszülten a kocsi felé mentem, majd kicsit erősebben mint kellett volna bevágtam az ajtót, beszálltam, és felkészültem a végzetemre.
-Szóval...mi is volt ez? Mit beszéltünk meg? Fürdőruha vásárlás Candace-el! Akkor miért kell egy étteremben, két idegen fiúval meglássalak?!
-Anya! Mondtam hogy velük vásárlás közben futottam össze, és beültünk kajálni! Candace előbb elment. Nem idegenek, csak te nem ismered őket...
-Neked is vele kelett volna menned akkor.
-Miért is? Most mi baj van abban ha a barátaimmal maradok, akik úristen nem lányok?!
-Honnan ismered őket, kik ők?
-Theo egy suliba jár velem, színjátszón is ott van, nem rég jött...Nick pedig...Finn Wolfhard bátyja, és Theo haverja! Érted anya, megismertem Finn bátyját!-mondtam fangörcsölve.
-Szóval őt eddig nem ismerted, és így akartál beülni vele egy autóba?
-De ismertem...csak...nem személyesen. De anya elrontottál mindent, találkozhattam volna Finnel!
-Miről beszélsz?
-Épp ment érte valahova, és utána engem is haza vitt volna, és addig egy kocsiban lehettem volna Vele!
-Megvagy te őrülve?! Ez csak mese kislányom, mi van ha megerőszakol a kocsiban hm? Attól még hogy belebolondultál az öccsébe, mindketten gazdagok, és híresek, nem olyanok mint mi! Az ilyenek azt hiszik bármit megtehetnek, és főleg a magad fajta naív lányok bánják ezt!
-Normális vagy anya?! Jézusom miket gondolsz te? Ő egy teljesen normális fiú, és...
-Nem vitatkozom veled többet erről, szó sem lehet róla hogy idegenekkel találkozz és hogy ők furikázzanak haza! Az sem érdekel ha Finn is ott ül abban a rohadt kocsiban!
-Hogy mondhatod ezt?-könnyek szöktek a szemembe. Eddig semmi baja nem volt anyának azzal, hogy odáig vagyok Finnért. Vett nekem Calpurnia merchet, és szinte bármit ami vele kapcsolatos. Erre most...amikor lenne lehetőségem élőben látni, egyszerre zúdítja rám az összes baromságot ami csak létezhet, hogy megvonja tőlem azt, ami rajtam kívül szinte senkinek nem adatik meg...
-Nem érdekel hogy bőgsz Lisa. Hazudtál, és nem hagyom hogy hülyeséget csinálj.
-Mi hülyeség azon, hogy találkozni akarok azzal a fiúval akire évek óta felnézek, és aki miatt az egész életem megváltozott?!
-Majd találkozhatsz vele, de nem ilyen körülmények között. Ő is csak egy celeb, semmi több.
-De igenis több annál...-ő a példaképem, és életem szerelme is egyben...gondoltam magamban, majd szomorúan kinéztem az ablakon, miközben arcomat teljesen eláztatták a könnyeim.
ESTÁS LEYENDO
Csak egy fangörl voltam
FanficLisa Campbell egy kanadai lány, aki 16 évesen is rajong Finn Wolfhardért. Calpurniát hallgat éjjel-nappal, elemezgeti Finn instagram képeit, meg persze a Stranger Things sorozat és az It c. horror film sem maradhat ki az életéből, amiben a fiú elég...