Sınıfta herkes cama koştururken Sunhi yerinden kıpırdamıyodu .
Sınıftan biri :
" Woah gerçekten de onlar ."
Başka biri :
" Bu havalı kız bizim Sehun'a nasıl baktı ki .? "
Yanındaki arkadaşı onu onayladı .
Sunhi tam sinirlenip kalkacakken Kai onu kolundan tuttu .
" Sunhi yapma . Boşver ne derse desinler . Onu koruyacak bi sevgilisi var artık sen karışma . "
Sunhi Kai'yi dinledi ve kalktığı yere tekrardan oturdu .
Sınıfa Sehun tek başına gelmişti . Her zamanki gibi Sunhilere selam verip her zamanki yerine yani Hye Sun'un yanına geçti .
Ders başlamıştı . Hye Sun arkasına döndü .
" Sunhi gerçekten böyle mi davranacaksın .?"
" Nasıl davranıyorum ki .?"
Hyun :
" Nasıl soru bu .? Sehun'u umursamıyomuş gibi davranıyosun ."
Sunhi buna güldü . Evet komik geliyodu . Daha dün ona ağlama değmez diyen insanlar şimdi mutlu olmasını sorguluyodu . Ne saçmaydı öyle değil mi ?
Hyun konuşurken sessiz olmaya çalışıyodu. Hye Sun da öyle . Sebebi mi .? Sehun tam da Hye Sun'un yanında oturuyodu . Onları duyması büyük felaketti .
" Konuyu kapatın artık . Mutlu olmamı istiyodunuz ve öyleyim de . Herkes mutlu olduğuna göre sorun yok öyle değil mi .? :) "
Sehun sinirli bi şekilde arkasına döndü .
" Kesin artık sesinizi . Dersteyiz unuttunuz mu .? "
Sunhi , Hyun sustu ve Hye Sun da önüne döndü .
:P :P 1 HAFTA SONRA :P :P
Sunhi :
" Tüm hazırlıklar tamam öyle değil mi .? Eksiksiz olsun her şey . "
Hyun :
" Yeter artık dur bi yerde Sunhi . Her şey tamam anlamıyo musun .?"
Sunhi :
" Ugh . Jin Ae'ye haber verildi mi .? Kız şimdi habersiz kalmasın ya ."
Kai :
" Haber verdik Sunhi dur artık . " dedi ve Sunhi'yi omuzlarından tutup koltuğa oturttu .
Kai :
" Sen en iyisi biraz dinlen . :)"
Sunhi sessiz bi şekilde yerinde oturuyodu . Ama göz ucuyla işleri düzgün yapıyolar mı diye de bakıyodu .
Kai ve Hye Sun masayı hazırlıyo , Hyun ortamı düzenleyip göz ucuyla Kai'yi inceliyo , Lay hem happy birthday Sehun yazısını asıyo hem de hyun'u inceliyodu . Jin Ae ise onlara yardıma bile gelmemişti .
Hyun :
" Evet her şey hazır . Sıra doğum günü çocuğunu çağırmakta . "
Lay :
" Bi şeyi unutuyosunuz ."
Sunhi :
" Neymiş o .? Hemen yapalım . Nasıl bişeyi unuturum . Ama her şey .."
Lay eliyle Sunhi'nin ağzını kapattı .
" Sanırım biraz susmalısın kardeşim."
Kai :
" Peki sorunumuz ne .?"
Lay :
" Öncelikle Jin Ae buraya gelmeli . Sehundan sonra gelmeyecek ya sonuçta . "
Sunhi :
" Başka sorunumuz da mı var .?"
Lay :
" Evet . Sehun'u buraya nasıl getiricez ."
Sunhi gülmeye başladı . Hatta kahkaha atıyodu . Çünkü o çoktan bunu hazırlamıştı . Bütün zamanını bunu planlayarak geçirmişti .
Sunhi :
" Bu kolay . Siz Jin Ae'ye gelmesini söyleyin ."
Sunhi planını uygulamadan önce Jin Ae'yi aramalarını bekledi .
Hye Sun Jin Ae'yi arıyodu ve 3 defa çaldıktan sonra karşı taraf cevap vermeye tenezzül etmişti .
" efendim .?"
" ben Hye Sun . Doğum gününe geleceksin öyle değil mi .? Seni bekliyoruz ki daha sonra Sehun'u çağıralım ."
" Ah kusura bakmayın ama ben biraz geç kalıcam . Arkadaşlarımla dışarıdayım ve onları bırakamam ."
Hye Sun bu cevaba çok sinirlenmişti. Sevgilisinin doğum günü yerine arkadaşlarını mı düşünüyodu o şimdi .?
Hye Sun daha bişey demeden karşı taraf telefonu kapatmıştı .
" Bu kız gerçekten Sehun'un sevgilisi mi .?"
Sunhi :
" Sorun ne .?"
Hye Sun :
" Geç kalacakmış çünkü arkadaşlarıyla birlikteymiş . Ne biçim biri ya bu .?"
Lay :
" Boşverin . Sonradan da gelse olur . Biz onu çağırdık sonuçta ."
Sunhi :
" Evet haklısın . Şimdi planımı uygulamalıyım . Öhöm başlıyorum ."
Kai :
" Gerçekten merak ediyorum . Kim bilir ne düşünmüşsündür ."
Hye Sun :
" Sunhi hafife alınacak biri değil . Yine çok canice bişeyler bulmuştur ."
Sunhi :
" Evet tam da öyle bişey ."
*******
Arkadaşlar kararsız kaldım da yardımcı olur musunuz .? Hikaye ne kadar uzunlukta olsun .? Bölüm sayısı kaç olsun .? Ben uzatmak istemiyorum fazla ama asıl önemli olan sizsiniz ^^
-Esma^^