"Pekala kimi?"" Şimdi söyleyemem . Önce her şeyden emin olmam gerekiyor ve onun da duygularını öğrenmem gerekli . "
.....
Lay biraz uyuduktan sonra kendini daha iyi hissediyodu . Kalktı ve saate baktı . Okul vakti yaklaşıyordu . İlk defa Sunhi'den erken kalktığı için kahvaltıyı hazırlamaya karar verdi . Ne kadar kahvaltı hazırlamayı bilmese de Sunhi'den gördükleri kadarıyla bir şeyler çabalamıştı .
Sunhi mutfaktan gelen kokuyla uyanmıştı. Önce afalladı . Kendisi buradaysa mutfaktaki bu kokuya sebep olan kimdi ? Hırsız olduğunu düşündü önce ama bunun saçma olduğunu düşündü . ' Evet hırsız geldi paralarımızı çaldı . Daha sonra aç kalmayalım diye de kahvaltıyı hazırlıyo . Çok mantıklı bi fikir gerçekten . ' diye içinden geçirdi . Bu kokuya sebep olan kişiyi bulmak için mutfağa doğru ilerledi . Gittiğinde ise gözleri yuvalarından çıkacaktı .
1-) Lay erken kalkmıştı .
2-) Lay üşenmemiş mutfağa kadar gitmişti .
3-) Lay kahvaltı hazırlıyordu ." Aman Tanrım ! Lay sen gerçek misin ? "
" Oradan bakılınca neye benziyorum Sunhi ? Tabi gerçeğim . "
" Ooh.. "
" Hadi çabuk kahvaltını yap. Okula geç kalacağız . "
" Rollerimiz değişmiş gibi hissediyorum . Çok garip ama bundan hoşlandım . Sanırım her zaman hasta olmalısın." " Ne kötü bi kardeş . " dedi ve gülmeye başladılar .....
Lay ve Sunhi okula geldiğinde sadece Kai'yi görebilmişlerdi . Birlikte bahçeye çıktıklarında ise Sehun'u gördüler . Sehun da onlara bakmasına rağmen selam bile vermeden sevgilisiyle yanlarından geçtiler . " Hey ! Yanımızdan geçen Sehun değildi öyle değil mi ? " dedi Lay . " İnanması zor ama oydu . Sevgilinin olması insanı değiştiriyormuş ."
" Jin Ae gibi bi sevgili insanı değiştiriyormuş demeliydin ." diye uyardı Sunhi .
" Ooh . Haklısın bizi unutmuştum sevgilim . " Sunhi yine kızarmaya başladı . Neyse ki Hyun onlara doğru geliyodu da Kai bunu fark etmemişti ......
Zilin çalması üzerine Lay yerinden kalktı ve Sehun'a doğru ilerledi. Hyun kolundan tutmasına rağmen onu itmişti.
" Hey ! Sehun ? "
" Ne var ?" Diye cevap verdi.
" Neden bizden uzaksın ? Dost olduğumuzu düşünmüştüm. "
" Sizinle tanışmam bile koca bi hata Lay ! Mümkünse bundan sonra yanıma yaklaşmayın. "
Sehun çantasını aldı ve arka sıra da oturan Kyu'nun yanına koydu.
Lay aldığı cevapla yetinmişti. Bundan sonra Sehun'un hayatlarında olmadığını kabul etmeliydi.
Sunhi :
" Ben kantine gidiyorum. "
Kai :
" Bekle bende geleyim. " dedi ve elini Sunhi'nin omzuna attı. Sunhi ne kadar rahatsız olsa da Kai üzülmesin diye bir şey demedi.#%#%#%#%#%#%#%%
Kai elindekilerle Sunhi'nin bulunduğu masaya doğru ilerledi . Sunhi etrafına bakınıyordu . Kai sevgilisinin bu şekilde çok tatlı olduğunu düşündü. Aldığı kahveyi Sunhi'ye uzatırken yanağına küçük bir öpücük bırakmıştı. Kai yaptığı davranışıyla içten içe gururlanırken Sunhi kızarmıştı. Birisi gördü mü diye etrafına bakınırken Sehun ile göz göze geldi. Sehun tekrar sevgilisine döndü. Sunhi'nin gözleri dolmaya başladı. Kai bunu farketmişti.
Kai :
-Ne oldu tatlım.?
Sunhi hiçbir şey söylemeden masadan kalktı ve bahçeye çıktı. Boş gördüğü banka oturdu. Kai arkasındaydı ve yanına oturdu. Sunhi'nin gözyaşlarını nazikçe silerken tekrar sordu.
-Noldu Sunhi.? Yoksa yanlış birşey mi yaptım. Eğer öyleyse b-ben özür dilerim.
Sunhi yaptığı davranıştan dolayı içinden kendine küfretti.
-Hayır Kai sen hiçbirşey yapmadın. B-ben bilmiyorum birden oldu.
Kai Sunhi'ye sarıldı . Ayrıldıktan sonra Sunhi başını Kai'nin omzuna koydu. Birkaç dakika sessiz kaldılar. Sessizliği bozan Sunhi oldu. Başını Kai'nin omzundan kaldırırken söyledi:
-Bu akşam bişeler yapalım mı.? Hı.?
Kai'nin dudakları yukarı kıvrıldı ve olumlu anlamda başını salladı.
-Birlikte akşam yemeğine çıkabiliriz Sunhi.?
-Hayır Kai fazla abartmaya gerek yok okul çıkışı basit bir kafeye gidebiliriz.
-Pekala prenses senin dediğin olsun :) .
Bir süre daha orada kalktıktan sonra derse girmek için okula doğru ilerlediler.#%#%#%#%#%#%
-Okul Çıkışı-
Jin Ae Sehun'un kolundan tutup götüreceği kafeye sürüklüyordu.
Sehun bu durumdan fazla memnun değildi. Çünkü yorgundu ve evde başbaşa vakit geçirmenin daha iyi olacağını düşünüyordu. Sehun bu durumu Jin Ae ye söylesede Jin Ae itiraz etti.Kafeye geldiklerinde boş gördükleri ilk masaya oturdular. Sehun garsona işaret etti ve yanlarına gelmesini sağladı.
%#%#%#%#%#%#%
Sunhi Lay'e eve geç geleceğine dair mesaj attı ve Kai ile gidecekleri kafeye doğru ilerlediler. Sunhi kafeye girdiğinde karşı masada oturan çocuğu gördüğü gibi dışarı çıktı. Kai buna anlam veremedi ve o da Sunhi'nin peşine gitti.
" Sorun ne Sunhi ?"
" Hiç. Sadece dışarıda oturalım. İçerisi havasızdı. "
Kai onaylarcasına başını salladı ve dışarıdaki masalara ilerlediler.
"Ben kahveleri almaya gideyim. " dedi Kai.
Kai kafeye girdi ve Sehun'u gördü. O an Sunhi'nin neden öyle davrandığını anladı ve hızla dışarı çıktı.
" Sehun yüzünden miydi ? " diye bağırdı. Sunhi bir şey anlamıyormuş gibi davrandı.
" Neden bahsediyorsun ?"
" Kafeden çıkmanın sebebi aslında Sehundu değil mi ? Onu hala unutamadın. Lanet olsun Sunhi. Beni sevdiğini düşünmüştüm. "
" Sana seni sevdiğimi söylemedim Kai. Beni böyle kabul edeceğini söyledin. Şimdi bu yaptıkların .. Fazla abartmıyo musun ? "
Kai bir kez daha " Lanet olsun !" dedi ve orayı terk etti.