12.BÖLÜM

1.4K 36 11
                                    

" Been .. Özür dilerim. Öyle tepki vermemeliydim biliyorum. Pişmanım. Bizim bi şansımız olabilir mi Hye Sun.? Yani benimle sevgili olur musun .?"

" Ben üzgünüm Lay. Bunu kabul edemem. Öpüşmemiz bi hataydı. Bunu kabullenebilirim ama seninle olamam. Özellikle Hyun'u sevdiğini gördüğüm halde seninle sevgili olamam. Unutulalım her şeyi. Eskisi gibi arkadaş kalalım Lay. "
" Seen .. Nasıl .? Hyun'u sevdiğimi nasıl anladın .? "
" Gözlerin her şeyi anlatıyo Lay. Onlar asla yalan söylemezler. Sürekli onu izliyosun. Onu sevdiğini herkes anlayabilir. Hyun .. O şanslı bi kız. Umarım seni fark eder Lay. "
" Hye Sun .. Beni seviyo musun .?"
'Eğer seviyorum dersen seni bırakmayacağım Hye Sun. Sadece beni sevdiğini söyle. '

" Hayır .! Seni sevmiyorum Lay. Dediğim gibi öpüşmemiz bi hataydı. Anlık bi şeydi. İsteğimle olmadı."
' Seni sevdiğimi söyleyemem. Hyun'u sevdiğini bildiğim halde bunu yapamam Lay. Üzgünüm '

Lay'in gözleri dolmuştu. Evet, belki Hye Sun'u henüz sevdiğini düşünmüyodu ama yine de bunu duymak onu üzmüştü. En azından bi kişi tarafından sevilemez miydi .?
Lay aldığı cevapla kalktı ve kapıya doğru ilerledi. Hye Sun da arkasından gidiyodu.
Lay arkasına döndü. Hye Sun'a baktı ve elini uzattı.
" Öyleyse hala arkadaşız. Öyle değil mi .?"
Hye Sun "Tabiki de ." Dedi ve güldü.

*^*^*^*^*^*^

Sunhi erkenden uyandı ve kahvaltı hazırlamak için mutfağa ilerledi. Kahvaltıyı hazırladıktan sonra Lay'i uyandırmak için odasına doğru ilerledi.
" Laay ~ "
" Hmm .?"
" Hadi kalk kahvaltı yapalım. Okula geç kalacağız. "
" Of tamam kalktım . "
Lay ayağa kalkarken sendeledi ve Sunhi'ye tutundu.
" Lay .? Bişeyin mi var .?"
" Ugh. Hayır sadece biraz yorgun hissediyorum. "
Sunhi elini Lay'in alnına koydu ve ateşine baktı.
"Heey .! Sen yanıyosun . Dün ne yaptın da bu hale geldin .?"

Lay dün ne yaptığını düşündü bi an. Hye Sun'un evinden çıkmıştı daha sonra Han Nehrine gidip biraz gezmişti. 'Rüzgardan olsa gerek ' diye düşündü.
" Sanırım rüzgardan oldu. Biraz hava alayım demiştim. "
" Ah pekala. O zaman sen yatıyosun ben sana çorba yapıyorum. Okula gitmeyeceksin ve tabi bende gitmeyeceğim. "
" Yaa .! Ben bebek miyim .? Tabikide kendime bakabilirim. Sen okula gideceksin. "
" Evet Lay sen bi bebeksin. Hasta olduğuna göre kendine bakamıyosun demektir. Şimdi sus ve bana karşı gelme. Yatağa geç ben birazdan geleceğim. "
Lay onu onayladı ve yatağa geçti.
Sunhi mutfağa geçti ve çorba yapmaya başladı. Çorba ısınırken o da Kai'ye mesaj atıyodu.

-> Lay hastalandı. Okula gelemeyeceğiz .
-> O iyi mi .? İstersen gelebilirim.
-> Gerek yok. Teşekkürler ^_^

Sunhi çorbanın ısınmasıyla tabağa koydu ve Lay'in odasına çıktı.
" Çorban geldi."
" Agh. Aç değilim. Sunhi bişey yemek istemiyorum. "
" Zorundasın Lay. İyileşmen gerekiyo."
" Ah. Peki peki. "
Lay çorbasını zorda olsa içmişti. Sunhi Lay'in ateşine tekrardan baktı ve ateşinin biraz da olsa düşmüş olduğunu fark etti.
" Uh. İyi iyi. Ateşin çok az. "
" Sunhi yanımda olduğun için teşekkürler ."
" Biz kardeşiz Lay. Bu arada dün neler olduysa anlatacaksın. Hava almak için dışarı çıkmayacağını ikimizde biliyoruz. Sen daha yerinden kalkıp mutfağa gitmeye üşenen bi insansın. "
" Pekala anlatacağım. Hem bana yardımcı olabilirsin. "
" Dinliyorum. "
" Been .. Sehun'un doğum gününde Hye Sun'u öptüm. Yani birden oldu. Yine de kendimi kötü hissediyorum."
" Hye Sunla konuştun mu .?"
" Benim gibi düşünüyo. Beni sevmediğini sadece anlık olduğunu söyledi. Bi de şeey .."
" Dahası da mı var .???"
" Ben emin değilim ama sanırım Hyun'dan hoşlanıyorum. Hye Sun bunu bildiğini söyledi. Agh aslında Hye Sun'u da sevdiğimi düşünüyorum ama iki kişiyi sevmek imkansız öyle değil mi .?"
" Eminim birine olan duyguların arkadaşlıktan ileri değildir. Bir araya geldiğinizde kalbinin sesini dinle. Hye Sunla uzun zamandır birliktesin sen. Hem geçen sene ondan hoşlanıyodun. Belki de onu sevmeyi hiç bırakmamışsındır. "
" Haklısın. Sunhi her şey için teşekkür ederim. İyiki varsın. "
" İkiz olmanın faydaları diyelim. "
" Sunhi , Sanırım ben kimi sevdiğimi anladım. "
" Pekala kimi .??"

ARKADAŞLAR ARASINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin