Seděla jsem v zahradách a koukala na vodní kvítka.
"Samuraji?"Optala jsem se svého sněžného tygra.
"Ano má paní?"
"Myslíš ,že budu šťastná s Miriamem?"
"Nevím,Serpencie jsi hodně často do sebe uzavřená".
"Divíš se?Chtěla bych se vdát z lásky a né z donucení".Samuraj ke mě přišel a já ho pohladila po hlavě.
"To je sice moc hezké,ale pochop je ti 18".
"Já vím Samuraji".
"Princezno?Princezno tady jste vaše matka vás volá".Řekla služebná.
"Už jdu".Řekla jsem a odešla ze zahrad se svým společníkem Samurajem.
Došla jsem do velké vstupní haly a má matka seděla na vodním trůně.Jsme vodní království.Mezitím než dojdu k matce představím se vám.
Jmenuji se Serpencie Mauyerson.Moje matka se jmenuje Drahma.Vládne této říši moudře a spravedlivě.Je mi 18 a mám se vdávat za někoho,koho ani neznám.Chtěla bych se vdávat z lásky.Mám svého věrného přítele Samuraje.Našla jsem ho jako malé tygřátko.Uzdravila jsem ho a stal se mým ochráncem.A proč mluví?Všechny zvířata mluví.Tady.Jsme vodní svět.Vznikli jsme teprve nedávno.Takže už nás není 9 světů ,ale 10.
Postavila jsem se vedle trůnu a pohlédla na dveře.Samuraj si lehl a koukal na dveře.Otevřely se a začly hrát.Viděla jsem ženu,staršího muže a 2 mladší.Asi jejich syny.
Klekl jsi a matka kývla.
"Jmenuji se Ódin,král Ásgardu,tohle je má žena Frigga a mí 2 synové.Thor.A Loki".Obadva se uklonili ale ten Loki ze mě nespustil pohled.Byl zvláštní.
"Jste zde vítáni,za nedlouho se bude podávat večeře,bude mi ctí,když se zúčastníte".
"Rádi".
Ódin okamžitě přicupital za mojí matkou.
"Och dcero,proveď mladé muže po hradu".Řekla a já přikývla.Sestoupila jsem schody a Samuraj šel se mnou.Couvli asi se báli.
"Nebojte se,nikomu neublíží.Tedy pokud nebudu chtít.Jsem Serpencie a tohle je Samuraj a vy?"
"Thor".Uklonil se a políbil mi ruku.
"A já jsem Loki".Řekl ten černovlasý a když mi políbil ruku projel mnou blesk.
Usmál se a já je pobídla aby šli.Tahle prohlídka paláce bude velmi zajímavá....
New story is here!:D Snad se to ujme a bude to dobré jako ostatní příběhy.Vote a komentáře potěší.Můžete mi říci jestli se vám to líbí a jaký na to máte názor :) Fenk jů.. :D
ČTEŠ
Waterfall
FanfictionSerpencie je 18-tiletá laskavá a něžná dívka,která je zasnoubená s někým koho nezná.Když jednou na hrad příjde Ódin se svými syny Lokim a Thorem,nebude tušit že osud zamíchá kartami.Loki se do Serpencie zamiluje.Začnou se tajně scházet.Jenže co se s...