#2

69 9 55
                                    

Bloody Moon'dan

Kardeşime fazla tepki vermemden pişman olunca onu aramaya karar vermiştim. Birkaç dakika ilerleyince onun kanının yerde olduğunu gördüm. Birkaç damlaydı, neden aktığı açıktı. Hızlıca kanatlarımı ve boynuzlarımı çıkarıp onun gidebileceği tek yöne uçtum. Gittiğimde Teğmen Tyler'ın kafasına taş geçiriyordu. İşte benim kardeşim. Yine tırsıp kendini vermemiş.

Beni görür görmez koşarak yanıma geldi ve sarıldı. Özür diledi. Yine duygusallaştı! Onu itip "Bu kadar kibar olma! Sert ve dayanıklı olacaksın." dedim. O da "Tamam." diye karşılık verdi. Sonra evimize uçtuk.

Eve varır varmaz uyuduk. Çünkü saat 03.30 civarındaydı. Normalde daha geç yatardık ama yorucu bir gündü.

Bloody Night'tan

Dün deliksiz uyudum. Oldukça rahattım. Rüyamda elf gibi bir çocuk vardı. Tanıdık geliyordu. Hem sanki biraz Peter Pan'e benziyordu. Sonra onu tanıdım. O Ben Drowned'di. Nedense onu görmek istedim ama o gerçek bile değildi.

Yataktan kalktım ve yüzümü yıkadım. Bir baktım ki ablam hala yatıyor... O hep benden önce kalkardı. Onu uyandırmaya çalıştım çünkü saat 09.00'da ormana gidecektik. Saat 08.49'du. 11 dakikada nasıl hazırlanacağız bilmiyorum.

Yavaşça gözlerini açtı ve bana baktı. Sonra da saate. Saati fark edince hızlıca yataktan kalktı ve tuvalete girdi. Bir dakika kadar sonra çıktı ve hazırlandı. Ben o tuvaletteyken üstümü giyinmiştim. 8 dakikamız kalmıştı. Eşyalarımızı aldık ve ağzımıza bir şeyler atıp yola çıktık. Yetişemeyeceğimizi bildiğimiz için kanatlarımızı çıkarıp uçtuk.

Ormandaki buluşma yerimize varınca kütüklere oturduk. Henüz sadece biz gelmiştik. Toplantı gibi birşey yapacaktık. Ama kimse ortada yoktu. Bir süre sonra bu tarafa doğru koşan Harmony'yi gördük. O da bizdendi.

Adı: Harmony Black

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Adı: Harmony Black

Kardeşi: Earl Black

Sevdiği Kişi: Yok

Düşmanı: Teğmen Tyler

Güçleri: Doğayı ve Metali Kontrol Etme, Hayvanlarla Konuşma ve Uçma.

Kişisel Özellikleri: Telefon Bağımlısı, Psikopat, Zeki, Sapık ve Güçlü.

Yaşı: 17

Hakkında Bilgi: Doğduğunda sıradan bir insandı ama o 14 yaşına gelince Teğmen Tyler onun üzerinde bir deney yaptı ve o istediği zaman tilki kuyruğu, kanat ve tilki kulakları çıkarabiliyor.

Harmony hızla kendi kütüğüne oturdu ve "Çok geciktim mi?" diye sordu. Ablam "Hayır." diye cevap verdi. Hemen sonrasında da Earl ve Aron geldi.

 Hemen sonrasında da Earl ve Aron geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Adı:Earl Black

Kardeşi: Harmony Black

Sevdiği Kişi: ???

Düşmanı: Teğmen Tyler

Güçleri: Elektriği Kontrol Etme, Uçma ve Ölen Hayvanları Canlandırma.

Kişisel Özellikleri: Sert, Psikopat, Güçlü, Mantıklı ve Korumacı.

Yaşı: 18

Hakkında Bilgi: O doğduğunda kardeşi gibi insandı ama 15 yaşındayken Teğmen Tyler onun üzerinde bir deney yaptı ve o istediği zaman kurt kuyruğu, kanat ve kurt kulakları çıkarabiliyor.

Hakkında Bilgi: O doğduğunda kardeşi gibi insandı ama 15 yaşındayken Teğmen Tyler onun üzerinde bir deney yaptı ve o istediği zaman kurt kuyruğu, kanat ve kurt kulakları çıkarabiliyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Adı: Aron Evans

Kardeşi: Yok (Öldü)

Sevdiği Kişi: ???

Düşmanı: Teğmen Tyler

Güçleri: Işığı ve Karanlığı Kontrol Etme, Uçma, Cansız Varlıkları Canlandırma ve Nesneleri Dokunmadan Havaya Kaldırma.

Kişisel Özellikleri: Kibar, Sevecen, Psikopat, Sevimli, Alçakgönüllü ve Fedakar.

Yaşı: 17

Hakkında Bilgi: Ailesini denek olarak kullanmak isterken Teğmen Tyler onları öldürdü. Deneyini Aron üzerinde yaptı başarılı oldu. Aron istediği zaman kedi kuyruğu, kanat, pençe ve kedi kulağı çıkartabiliyor.

Onlar da kendi kütüğüne oturdular ve toplantıya başladık.

Bu bir konsey ya da grup gibi bir şey. Liderimiz ablam. Gayet de iyi bir lider.

Ablam konuşmaya başladı. "Sizi buraya kötü bir haber vermek için çağırdım. Biraz hazırlıksız kalacağız ama, Teğmen Tyler buluşma yerimizi bulmuş. Şu an adamlarıyla birlikte buraya geliyor." dedi. "İnanamıyorum, ne zaman?! Bu iyi değil, en az 10 kişi getiriyordur! Biz 5 kişiyiz, onları nasıl alt edeceğiz?!" Tepkim böyleydi. Herkes de benim gibi şaşırmıştı. Ama sessiz kalamayız. Ayağa kalktım ve "Hazırlıksız kalacağız da ne demek? Şimdi hazırlanmalıyız işte! Helikopterlerle gelmeleri en fazla ne kadar sürer ki? Çabuk!" dedim yüksek sesle. Herkes beni haklı buldu ve hazırlanmaya başladık.

Birbirimizle dövüşüyorduk. Herkes oldukça güçlüydü. Aron benim yüzümü cırmalamıştı ve kanamıştı. Ablam Earl'ün serçe parmağını kırmıştı. Harmony Aron'u bayıltmıştı... Ama bunlar sorundu. Nasıl bu halde savaşacaktık?

Bloody SistersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin